Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Grondwerkles gezocht voor bang veulen Hardinxveld-Giessendam

 
Profiel   

Zoals de tekst beschrijft, ik heb een veulen die erg onzeker is. Hij komt niet bij je in de buurt maar is op een afstandje wel nieuwsgierig. Het nadeel is dat hij nooit aan een halster heeft gestaan en weinig mensen contact heeft gehad. Het is dus niet vreemd dat hij onzeker reageert en afstand houd.

Nu heb ik hem naar een opfok gebracht waar hij met leeftijdgenootjes staat. Als ik hier ben probeer ik contact met hem te zoeken, dit gaat uiteraard erg moeizaam. Ik doe veel knuffelen met alle veulens die bij hem staan waardoor hij wel nieuwsgierig wordt maar zeker uit de buurt blijft.

Ik probeer niet te veel aandacht aan hem te besteden waardoor af en toe rustig komt kijken, en zelfs heel stoer achter een ander paard een hapje hooi durfde te pakken. Maar al kijk ik al naar hem vliegt die achteruit.

Nu zoek ik iemand rond Hardinxveld-Giessendam die mij kan helpen en hier ook ervaring mee heeft. Weet iemand wie ik hier voor kan bereiken? Jullie zouden mij erg helpen!

Tips zijn uiteraard hartstikke welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:50 



 
Profiel   

Kijk eens naar Filmpjes van Warwick Schiller, die heeft ook een aflevering over veulens.... die technieken kun je heel simpel toepassen en geven al vrij snel veel resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:58 



 
Profiel   

Sky_As schreef
Kijk eens naar Filmpjes van Warwick Schiller, die heeft ook een aflevering over veulens.... die technieken kun je heel simpel toepassen en geven al vrij snel veel resultaat.


Ik ga het even opzoeken, dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:59 



 
Profiel   

Mogelijk ben je inmiddels al voorzien, maar neem eens contact op met Astrid baard (EquiTrainer).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 19:50 



 
Profiel   

Mocht je nog niet voorzien zijn mag je mij een pb sturen. Mogelijk ken ik iemand die je kan helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-22 09:37 



 
Profiel   

timokyana schreef
Mocht je nog niet voorzien zijn mag je mij een pb sturen. Mogelijk ken ik iemand die je kan helpen.


Lief, helaas heb ik besloten om mijn paard eerder naar huis te halen. Hij staat over 3 weken niet meer in de buurt van Hardinxveld-Giessendam. Toch bedankt voor je berichtje! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-22 09:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen