Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 51 van de 53 [ 1306 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De TRT online cursus van Tristan Tucker

 
Profiel   

Ik ben er ook nog altijd mee bezig.
Tegenwoordig doe ik veel aan grondwerk en heb ik de basis best lekker onder de knie, ook een paard wat moet revalideren van een klant heeft er heel veel baat bij, dus dat motiveert goed!
Ik ben alleen tig keer begonnen met de eerste filmpjes bekijken en heb nooit verder gekeken. :')
Weet ook eigenlijk niet hoeveel ik niet heb gezien.
Soms wil ik wel verder kijken, maar dat komt er niet zo van.
Ik zou het heel leuk vinden om eens een gezamenlijke lesdag te hebben en dan bij anderen mee te kunnen kijken, ik leer daar altijd veel van.
Al met al ben ik blij het aangeschaft te hebben, maar vind ik het wel zonde dat ik nog niet alles heb gekeken.
En.. echt heel stom, maar ik vind de filmpjes altijd een beetje slaapverwekkend.. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 16:46 



 
Profiel   

Ik ben paar weken geleden ook begonnen met de eerste module nadat ik TT gemaild had voor een les. Dat doet die niet meer dus kreeg een probeer-maand cadeau.

Paard neemt het werk op de grond snel en goed op. Aan de hand is die vrij bomproof maar ohz spant ie sneller op en kan dan slecht loslaten. Vlag, plastic zak, balken, lege voerzakken, het doet m weinig tot niks. Laat wel netjes hals zakken als ik de druk lang genoeg aanhoud. Kijkt me vaak eerst paar seconden aan. "Wtf ben je aan het doen?" En laat dan los.

Ik hoop vooral iets te hebben aan het patroon onder het zadel later.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 15:32 



 
Profiel   

Hi, ik meld me ook even. Vorig jaar zomer de cursus een tijdje geprobeerd maar toen werd het paard verkocht dat ik reed. Nu werk ik met meerdere paarden en vond ik het leuk om er weer verder mee te gaan.

Alleen vind ik de tools bizar duur en ben ik benieuwd of mensen hier ideeën hebben om ze zelf te maken :) een bamboestok is al bij de welkoop gevonden :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 10:39 



 
Profiel   

Ik heb dingen als klapperhandje en vlag gewoon in de kringloopwinkel gekocht. Ik heb met naald en draad een zoompje in de vlag gemaakt en er een zweepje doorgestoken zodat ik gemakkelijk kan vlaggen met de vlag. Het plastic zakje vindt mijn paard nog steeds het engst als je dat bij zijn hoofd houd.

Het is voor mij 2,5 jaar geleden dat ik de cursus kocht maar doe bijna dagelijks nog dingen die ik in de cursus geleerd heb. Voor mij was het de moeite waard omdat ik mijn paard (en mezelf) echt heb zien veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 11:00 



 
Profiel   

Tools kun je inderdaad heel eenvoudig zelf maken, en hoeven echt niet duurste van het Duurste te zijn. Zijn minstens zo effectief.
Ik gebruik nog steeds regelmatig dingen uit de TRT methode in het trainen van paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-20 21:16 



 
Profiel   

Ik zit er aan te denken om de module aan te schaffen en kwam dit topic tegen.

Ik twijfel omdat ik denk dat ik toch meer heb aan echt les dan aan een online cursus. Ik wilde het twee maanden geleden al aanschaffen maar zat toen in een financieel dipje met mijn paard en dus toch niet gedaan. Nu is het nog duurder geworden, €400. Vind het heel erg veel geld.

Ik denk dat de meesten het hier nog goedkoper hebben kunnen kopen, maar ben toch benieuwd of jullie er nu €400 voor neer zouden leggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 07:25 



 
Profiel   

Undefined schreef
Ik zit er aan te denken om de module aan te schaffen en kwam dit topic tegen.

Ik twijfel omdat ik denk dat ik toch meer heb aan echt les dan aan een online cursus. Ik wilde het twee maanden geleden al aanschaffen maar zat toen in een financieel dipje met mijn paard en dus toch niet gedaan. Nu is het nog duurder geworden, €400. Vind het heel erg veel geld.

Ik denk dat de meesten het hier nog goedkoper hebben kunnen kopen, maar ben toch benieuwd of jullie er nu €400 voor neer zouden leggen?


Ik ben er nu sinds een week mee bezig en vind het tot nu toe wel echt het geld waard. :j
Hij legt alles tot nu toe erg fijn en duidelijk uit, maar ben natuurlijk ook nog niet zo ver met een week. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 07:32 



 
Profiel   

Je krijgt erg veel videomateriaal voor je geld. Vragen stellen op het forum vind ik wat lastiger omdat je ook antwoorden krijgt van andere cursisten en als je de techniek nog niet goed onder de knie hebt, is het moeilijk schiften welke commentaren wel of niet kloppen qua techniek heb ik ervaren.

Het heeft mij op een aantal punten goed geholpen. Ik heb nu een paard dat zelf de trailer inloopt. Ook met veel andere items is mijn paard verbeterd.

Ik heb er destijds 200 euro voor betaald. Ik zou het nu willen zien als een hulpmiddel om zelf vooruit te komen en alvast een basis te leggen, maar er gaat niets boven gewoon echt les van iemand die op een dergelijke methode werkt. Zonder feedback van een kenner trainen blijft lastig. Als je jezelf iets fout aanleert, is er niemand die je corrigeert.

Het helpt vind ik als je jezelf veel filmt en vergelijkt met wat Tristan doet. Ook kun je filmpjes ter beoordeling opsturen of plaatsen op het forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 07:38 



 
Profiel   

Ik zou er zelf geen €400 voor over hebben ondanks dat er echt wel veel info en filmmateriaal in de training zit. Maar dat is ook omdat ik al best wel wat heb gedaan en nodige basiskennis heb.
Ik wilde gisteren na een langere tijd weer eens inloggen, maar door overgang naar nieuwe omgeving kan ik er even niet meer in, dus Conny even gemaild. Had hetzelfde met de training van Rien en dat is inmiddels verholpen :)

Nu met het thuiswerken weer wat meer tijd om beeldmateriaal te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 08:40 



 
Profiel   

Nee €400 zou ik er niet voor betalen. Maar inmiddels staat er wel veeeel meer beeldmateriaal op dan wanneer ik het heb aangeschaft. Dat waren toen echt alleen 3 modules en niet meer.
Er komt wel steeds meer bij dusja dat zijn ook extra uren waar je nu denk ik voor moet betalen.

Wel heb ik er heel veel baat bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 10:47 



 
Profiel   

Wij hebben er vorige week trouwens geen 400 voor betaald, maar geloof dat er toen nog een actie of iets was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 11:08 



 
Profiel   

Nou ze doen nu alsof er ook een actie is, van €500 voor €400 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 12:02 



 
Profiel   

ik vind 400 euro ook wel prijzig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 16:44 



 
Profiel   

Ik had een tijdje geleden een aanbieding en dat is per maand €24. Voor 1 jaar. Daarna levenslang toegang, dat vond ik een mooie deal :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 16:55 



 
Profiel   

Cheyenne0252 schreef
Ik had een tijdje geleden een aanbieding en dat is per maand €24. Voor 1 jaar. Daarna levenslang toegang, dat vond ik een mooie deal :p


Zo iets had ik ook, maar dan in 1x betaald dus nog wat goedkoper. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 17:58 



 
Profiel   

Quir schreef
Cheyenne0252 schreef
Ik had een tijdje geleden een aanbieding en dat is per maand €24. Voor 1 jaar. Daarna levenslang toegang, dat vond ik een mooie deal :p


Zo iets had ik ook, maar dan in 1x betaald dus nog wat goedkoper. :j


Ik had nog m’n twijfels over hoe geweldig het was, daarom per maand. Maar ik ben helemaal om! Ik vind de filmpjes zo duidelijk en de opbouw zo mooi om te zien. Heb van de week op vakantie de hele jonge paarden module zitten kijken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 18:06 



 
Profiel   

Ik heb me ook vorige week aangemeld en inderdaad ook iets van 20 euro voor een jaar. Tot nu toe erg tevreden mee en probeer de eerste oefening met wandelen op afstand en op eigen benen beetje te doen met zowel mijn jaarling als mijn 17 jarige. Toch lastiger dan je denkt om ze op afstand te houden en niet zoals normaal naast je te hebben maar wel erg leuk om te proberen! Wil ook graag de training voor jong paard beleren binnen kort doen voor wanneer het tijd is voor mijn 2 jonkies :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 21:14 



 
Profiel   

Je kunt het nu aanschaffen voor 12 x 17 euro.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 07:24 



 
Profiel   

Zijn er nog recente ervaringen?
Of loopt ergens anders een topic met mensen die hier (nog steeds) actief mee bezig zijn?

Ik zou het ook graag aan willen schaffen, maar wacht denk ik op een actie (als die er binnenkort weer eentje zou komen), vind het toch wel aan de prijzige kant al zijn de ervaringen voor zover ik kan zien wel heel enthousiast.

Voor mij zou het niet veel uitmaken als het overlap heeft met "andere" technieken zoals parelli enzo want daar heb ik ook geen ervaring mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 12:39 



 
Profiel   

Volgens mij kun je het een week gratis proberen. Ik ben er zelf niet meer actief mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 13:45 



 
Profiel   

Ik heb een week gratis geprobeerd, daarna krijg je een aanbieding met korting.
Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik daarna een week Warwick Schiller heb geprobeerd en dat me tot nu toe beter aanspreekt. Die is maandelijks opzegbaar dus als ik dat na een maand of twee toch niet fantastisch vind dan kan ik het weer cancellen. Ik vind dat hij veel meer uitlegt geeft over de waarom. Ik heb alleen nog niet veel in de praktijk gebracht dus kan daar nog geen oordeel over vellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 22:32 



 
Profiel   

Ik volg Warwick Schiller tegenwoordig ook en dat spreekt mij idd ook veel meer aan. Gaat veel verder dan alleen het aanleren van een bepaalde trainingsmethode. En je kunt inderdaad het makkelijk als je even zelf goed vooruit kunt een pauze nemen en dan later als je toch weer eens graag wat ondersteuning wilt, het abonnement weer hernieuwen. Dat wordt zelfs vaak gedaan begreep ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 06:58 



 
Profiel   

Ik heb zowel TRT als Warwick Schiller. Warwick volg ik overigens al veel langer, maar pas recent ook zijn online bibliotheek erbij. Uit beiden goede dingen gehaald, maar TRT is mijn ervaring dat dat niet voor elk paard fijn werkt. Plus bij Warwick veel praktijkvoorbeelden, meer uitleg inderdaad naar mijn mening, en ook in clinics van hem zie je fijne uitleg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:37 



 
Profiel   

Brutale vraag hier, maar is er iemand die de Lifetime access heeft (van Reduce Tension course) en niet meer gebruikt? Zou ik deze over kunnen kopen? Mocht dat uiteraard kunnen met het veranderen van het emailadres. Ik hoor graag via pb als je interesse hebt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 16:10 



 
Profiel   

Nog mensen actief met de cursus hier?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-23 10:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 51 van de 53 [ 1306 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen