Devon @ freestyle-cursus deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evelyne79

Berichten: 4004
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 14:27

Foto's van deel 1 staan hier: [GVL-ITP] Devon @ freestyle-cursus deel 1

Loswerken en grondwerk is vergelijkbaar als de vorige keer geweest, daar zal ik dan ook geen foto's meer van plaatsen alleen van de nieuwe dingen die we erbij gedaan hebben.

Afbeelding
Hoofd laag

Afbeelding
Afbeelding
Stelling vragen

Afbeelding
Terwijl het vrouwtje luistert naar de uitleg bekijk ik alles wat er op de weg voorbij komt.

Afbeelding
Follow de leader.

En dan het behendigheidparcours in.

Afbeelding
Hier hield ik Mara even voor de gek, die dacht dat ik er netjes overheen liep................maar ik maakte zoooooooon grote passen dat ik er gewoon zo overheen kon zonder dat ik er met mijn pootjes op ging staan Haha! Tong uitsteken

Afbeelding
Zeiltje

Afbeelding
De paraplu vond ik nog wat eng, maar als het vrouwtje de leadrope heel lang had vond ik het wel best

Afbeelding
Wapperende deken maakte geen indruk.............

Afbeelding
Kijk, ik kan ook netjes stilstaan op het zeiltje Haha!

Afbeelding
Moet ik nou voortaan de container mee aan de weg gaan zetten Verward achja, ik sjok er wel achteraan Haha!

Afbeelding
Labyrint


Dan hebben we nog het sliertengordijn gedaan, een blauw afzekzeil waar ik nog overheen moest, eerst een meter daarna geheel uitgeklapt tot ongeveer 4 meter. een dikke boom waar ik overheen moest, daar heb ik het vrouwtje nog mee voor de gek gehouden Nagelbijten / Gniffelen als ze het touwtje te lang had liep ik er lekker naast, hihihi.
toen ze me wat korter vast pakte heb ik toch maar laten zien dat ik er ook keurig overheen kan gaan,
http://i30.photobucket.com/albums/c328/ ... von074.jpg (deze boomstam ging het om)
Slalom door de pionnetjes ging ook best wel goed, af en toe waren er wel wat pionnetjes plat maar ze waren ook zo klein..............
http://i30.photobucket.com/albums/c328/ ... von064.jpg (zie je hoe klein die dingen zijn)
Van bovenstaande zijn geen foto's gemaakt.


Tot slot nog de cirkels.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Volgende week deel 3, hopelijk kunnen ook van deel 3 foto's gemaakt worden.......
voor nu gaan we deze week oefenen met name het halthouden, achterwaarts, de cirkels en follow de leader.

lil_kim

Berichten: 1151
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:36

Mooie foto's, geven een goed beeld van alles Ja . Je hebt ook een ontzettend mooie tinker Haha! .

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:35

Leuke foto's, volgens mij hebben jullie je goed vermaakt of niet?

Ogrop
Berichten: 6089
Geregistreerd: 29-09-06

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:41

Ziet er heel fijn uit Ja Mooi paard is Devon zeg!

Evelyne79

Berichten: 4004
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 10:58

We hebben ons inderdaad goed vermaakt, morgen het derde en het laatste deel van de cursus, heb er zin in.
Pap rijdt weer met de trailer dus ik heb de fotograaf ook weer bij de hand Haha!

Ik krijg geregeld te horen dat Devon zo mooi is. Laatst nog met een rit, waren we met 7 paarden, we komen allemaal stuk voor stuk langs een groep wandelaars en alle paarden worden van onder tot boven even gescand Clown en dan komt er bij Devon altijd een reactie.
Soms maken mensen gewoon ook foto's terwijl ze gewoon aan het wandelen zijn in het bos en wij komen voorbij, ik heb daarvoor een fjord en een merens gereden maar dat heb ik toch nog nooit meegemaakt. en dat gebeurt niet 1x, nee echt geregeld, maakt niet uit of hij voor de huifkar staat of onder het zadel, gewoon wildvreemde mensen die je tegen komt leggen je vast op de gevoelige plaat Bloos
Heb zelfs een keer gehad dat een man de auto aan de kant van de weg zette en uitstapte om te zeggen wat voor een geweldig mooi paard ik bij me had Bloos Tegenwoordig zeg ik maar tegen Devon: Zo, die heb je ook maar weer mooi binnen, haha.

grrr

Berichten: 4022
Geregistreerd: 05-07-06

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:08

Het ziet er heerlijk ontspannen uit, en ik vind Devon idd prachtig! Geniet maar van hem! Knipoog

A_Pallieter

Berichten: 4059
Geregistreerd: 01-01-06
Woonplaats: zaanstad

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:54

Dat ziet er heerlijk ontspannen uit! Geeft een super fijn beel van hoe je met je kanjer bezig bent.

Ben benieuwd naar deel 3 Haha!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:09

dat ziet er super ontspannen uit zeg!
en inderdaad wat een knapperd!

ben benieuwd naar de foto's van deel 3

Thats_Me

Berichten: 10948
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:12

Kom ik jou en Devon hier ook gewoon tegen Haha!
Ha ha Devon is ook echt een fotomodel Haha! Snap gelijk waarom mensen hem graag op de foto willen hebben zo'n stoere Tinker man!

Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is!

Evelyne79

Berichten: 4004
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 22:38

Ik zet morgen de foto's van deel 3 erop

Evelyne79

Berichten: 4004
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Devon @ freestyle-cursus deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:17