Famke @ longeerwork

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Famke @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 19:17

Wij (Eline en ik) gingen Famke en Blondy vandaag longeren. Eens kijken of wat ze deden. Famke deed het erg goed, en vond het volgensmij wel leuk Lachen . Ze is een half jaar de wei niet uit geweest. We hadden ook een cavelleti neergelegd en daar wou ze echt niet overheen! Ze is er uit eindelijk een keer overheen gegaan met een reuze sprong! De foto daarvan is een beetje mislukt. De foto's staan niet op volgorde.

1 Afbeelding
Lekker rustig stappen.

2 Afbeelding
Beetje gespannen.

3 Afbeelding
Lekker draven.

4 Afbeelding
Famke pakt een grasje mee Boos!

5 Afbeelding
Weer lekker draven

6 Afbeelding
Ze kan het wel! Lekker laag stappen! Hier eet ze geen gras!

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 29-09-08 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Famke @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:57

ze doet het netjes Lachen

ik heb ook een idee voor Blondy:
maak eerst met prikpaaltjes en lint een grote longeercirkel. jullie zijn met zijn tweeen, dus 1 iemand houd de lijn vast, de ander de zweep en gaat naast de lijnhouder staan. Als Blondy gaat stappen zeg je "stap". Probeert ze stil te staan of te eten kan de zweephouder makkelijk naar blondy toe en een tikje geven, niet boos worden! je zegt weer stap, en als ze stapt beloon je natuurlijk Lachen. Mocht het nodig zijn kan de zweephouder achter (schuinachter) blondy lijven lopen om een soort druk uit te oefenen met de zweep. Wel de commando's voor stap en draf erin houden, dan leert ze die en zal ze uiteindelijk op de commando's gaan lopen (als het goed is) ik hoop dat je hem snapt Lachen

Judje

Berichten: 15808
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Teuge

Re: Famke @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 23:25

Moderatoropmerking:
Diverse Oneliners zijn verwijderd. Ook op de fotofora zijn Oneliners niet toegestaan en dus graag alleen reageren als je een uitgebreidere reactie kan plaatsen.

Achterom
Berichten: 23048
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Famke @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 23:33

Uhm, tsja wat wil je dat ik zeg op dit soort foto's?
Ik zie jou niet, en ik zie een leuke haf die wat loopt te hobby'en. Leuk, maar training is het niet Lachen

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Famke @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 17:54

Wendy schreef:
Uhm, tsja wat wil je dat ik zeg op dit soort foto's?
Ik zie jou niet, en ik zie een leuke haf die wat loopt te hobby'en. Leuk, maar training is het niet Lachen

Ja Dit omdat ze ruim een half jaar in de wei heeft gestaan zonder iets te doen, na 15min was ze al behoorlijk moe Knipoog

EmptyWords schreef:
ze doet het netjes Lachen

ik heb ook een idee voor Blondy:
maak eerst met prikpaaltjes en lint een grote longeercirkel. jullie zijn met zijn tweeen, dus 1 iemand houd de lijn vast, de ander de zweep en gaat naast de lijnhouder staan. Als Blondy gaat stappen zeg je "stap". Probeert ze stil te staan of te eten kan de zweephouder makkelijk naar blondy toe en een tikje geven, niet boos worden! je zegt weer stap, en als ze stapt beloon je natuurlijk Lachen. Mocht het nodig zijn kan de zweephouder achter (schuinachter) blondy lijven lopen om een soort druk uit te oefenen met de zweep. Wel de commando's voor stap en draf erin houden, dan leert ze die en zal ze uiteindelijk op de commando's gaan lopen (als het goed is) ik hoop dat je hem snapt Lachen

Bak afzetten is helaas niet mogelijk, dat andere zullen we volgende keer proberen Lachen