Romy @ dubbele lijnen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonniejj

Berichten: 2907
Geregistreerd: 23-03-06

Re: Romy @ dubbele lijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 17:23

justmenatas schreef:
Ik sluit me bij de rest aan, vind het er super uit zien voor een paardje wat zo bang is/ was voor lijnen op en achterlangs.
En gewoon rustig aan verder opbouwen hoor, als je zelf denkt dat het lekker gaat dan de lijn door het oog halen. Als ik zo zie is ze nu lekker ontspannen en zou ik zelf zo nog even doorgaan.

Dankje! Ik doe het inderdaad gewoon rustig aan, ik wil niks gaan overhaasten bij haar. Heb ook bewust de eerste 2 keren iemand meegenomen die er wat meer verstand van had dan ik. We hebben na een tijdje de longeerlijn door het oog gehaald, en dat ging ook gewoon goed! Bedankt voor je reactie!

Ann_moi

Berichten: 3854
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Romy @ dubbele lijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:29

Wow ziet er super uit, zeker zo voor de 2de keer.. Lachen Leuk paardje.. Haha!

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Re: Romy @ dubbele lijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:30

Ik sluit ook bij de rest aan, het ziet er goed uit. Je hebt je paardje op sommige momenten ook netjes ontspannen! Knipoog En over haar mond, knabbelt ze niet gewoon op haar bitje? Zo ziet het er namelijk wel uit Lachen

lonniejj

Berichten: 2907
Geregistreerd: 23-03-06

Re: Romy @ dubbele lijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 19:10

Ann_moi schreef:
Wow ziet er super uit, zeker zo voor de 2de keer.. Lachen Leuk paardje.. Haha!

Dankjewel! Haha!

Stravero schreef:
Ik sluit ook bij de rest aan, het ziet er goed uit. Je hebt je paardje op sommige momenten ook netjes ontspannen! Knipoog En over haar mond, knabbelt ze niet gewoon op haar bitje? Zo ziet het er namelijk wel uit Lachen

Ja, dat dacht ik eerst ook gewoon, maar het valt me wel op, dat ze hem bijna altijd open doet. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Hopelijk heeft de tandarts snel een plekje voor ons!

MRIIIS

Berichten: 5364
Geregistreerd: 19-11-05

Re: Romy @ dubbele lijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:13

Ik vind het er heel ontspannen uitzien Ja