Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Verschillende uitvoeringen van het steigeren

 
Profiel   

Was hem volgens mij te veel omhoog 't jagen zie ik inderdaad. Op stal heb ik maar zo'n 10 mede-gasten, die niet daar zijn als ik daar ben (school - werk etc), niemand mee te sleuren. :(
Hoe kun je werken aan een goeie hoofdhouding dan? Ik merk dat als ik ervoor sta ze wel recht stijgerd, misschien nu omdat ik schuin ervoor stond...?
Qua asfalt maakt niet uit, sterke benen zijn meer gewend :)

Komt er geen topic over spaanse draf, of zijn dr nog niet veel zover, lijkt me best interesant.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-12 19:59 



 
Profiel   

Fots kan ik niet zien :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-12 22:16 



 
Profiel   

kelly_Utah schreef
Fots kan ik niet zien :(

Ik ook niet ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-13 17:06 



 
Profiel   

Tazziexxx schreef
kelly_Utah schreef
Fots kan ik niet zien :(

Ik ook niet ;(

hhahaha ik ook niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-13 13:24 



 
Profiel   

Heej,

Sinds een week kan mijn pony (Cortana) steigeren. Ze doet het al erg goed maar alles is natuurlijk nog erg nieuw, zoals ik hier heb gelezen steigert ze ''verkeerd''. Ze steigert namelijk met een gestrekte hals, hier een foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/26/img6868o.jpg/
Heeft er iemand tips hoe ik dit kan afleren?\verbeteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 17:04 



 
Profiel   

Ben die van mij nu aan de hand t laten stijgeren, ik sta ernaast, vraag dr eerst 'down' (begrip als aan de teugel) en laat haar zo stijgeren, nu lijkt ze soms een wilde stier, maar ze gebruikt haar rug wel goed zo :)
Enkel als ze wat verkeerd land en daardoor haar hoofd naar voor wil slaan zit ik in de weg met de teugels... even verder oefenen hoe dat probleem kan worden opgelost :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 17:18 



 
Profiel   

http://i60.tinypic.com/r1l6xd.jpg

Heii!

Nou, die witte knappert op de foto is Wilbert. Hij is een Welsh van 22. Hij vind VD superleuk alleen zijn steigeren is nog niet zo helemaal goed. Met name zijn halshouding. We oefenen er op en het gaat steeds beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-15 10:54 



 
Profiel   

Meer mensen die paarden hebben die zo braaf zijn dat ze met geen mogelijkheid omhoog komen? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-15 16:05 



 
Profiel   

Elin_ schreef
Meer mensen die paarden hebben die zo braaf zijn dat ze met geen mogelijkheid omhoog komen? :')



Ja! :') :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-15 07:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 59 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen