Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

shetlander Marie aan de VD mét nieuw kunstje

 
Profiel   

Hallo iedereen :)
Sinds ene jaartje beoefen ik VD met Mijn pony Marie.
Na eerst een basis GW te hebben geoefend zijn we begonnen met kleine kunstje en sinds kort ook de grotere wat ze geweldig goed oppakt!
Marie is een 12 jarige shetlandermerrie die ik nu een 6jaartjes heb :)
Niet alle kunstjes staan op de foto! Wat ze tot nu toe kan : jambette,high-five,kusje,achteruit,voer weigeren,cirkelen,wachten en komen,volgen,voorwerp oppakken,spagaat,berggeit,compliment,buigen,knielen,liggen,platliggen,rugliggen,steigeren,rondje draaien en iets vasthouden :)
1. haar nieuwe kunstje . steigeren , er moet nog veel aan gewerkt worden en het commando is nog niet helemaal veilig ;)
[ img ]
2.compliment op haar slechte kant
[ img ]
3. een naar mijn idee nette spagaat :)
[ img ]
4. nette knieling :)
[ img ]
5. berggeit , het hoofd moet hier lager
[ img ]
6.zitten+jambette :)
[ img ]
7.jambette :)
[ img ]
8.liggen(op deze foto voor de 2e keer ooit.
[ img ]
9. buigen (helaas in link omdat de foto te groot is)
[http://i57.tinypic.com/516ijl.jpg
10.rugliggen <3 ook helaas in link
[http://i60.tinypic.com/2s6onz4.jpg
dat was het :)
ik sta open voor tips en andere trainingsmethoden maar ik wil niet afgebroken worden ;)
Ik ga ook vaak wandelen en zwemmen met haar , ik longeer haar ik laat haar vrijspringen en 1 x in de week komt er een klein meisje mee rijden . Ze heeft dus genoeg afwisseling :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 18:58 



 
Profiel   

Ziet er goed uit hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 19:08 



 
Profiel   

ziet er leuk uit. Sommige foto's wel wat gevaarlijk zoals steigeren er recht voor en dicht bij en dat rug liggen dat je erboven gaat staan ziet er ook iet wat eng uit. voor de rest vind ik het er gaaf uitzien

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 19:14 



 
Profiel   

Het steigeren is inderdaad nog geen goed en veilig commando voor . Hetgeen waar we van in het begin al mee bezig waren is het wennen aan een zweep. Ze laat ondertussen toe dat ik hem in mijn hand heb maar een kunstje vragen op zweepcommando is ze nog niet aan toe.
Ja dat ziet er best eng uit we doen dit dan ook pas als ze volledig ontspannen is. :)
Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 23:01 



 
Profiel   

Goed bezig hoor!
Vind die ligfoto echt heel schattig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 23:17 



 
Profiel   

dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-14 00:23 



 
Profiel   

Nog iemand ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-14 18:44 



 
Profiel   

Ziet er heel leuk uit! Knap hooor

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-14 18:48 



 
Profiel   

Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-14 18:55 



 
Profiel   

Leuk en knap dat je dit zo intensief doet, ga je vast heel ver mee komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-14 19:04 



 
Profiel   

Leuk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-14 19:12 



 
Profiel   

Dankjullie wel:)
Het steigeren kentz e nu als ik er naast sta dus dat is veel veiliger geworden!
Ook kent ze de basis van het bokken sinds vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-14 20:13 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-14 16:40 



 
Profiel   

Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-14 13:48 



 
Profiel   

hij doet het leuk :) en leuke pony ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-14 23:48 



 
Profiel   

xcarlosx schreef
hij doet het leuk :) en leuke pony ;)

ZIJ O:)
en dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-14 20:33 



 
Profiel   

Leuke foto's! Wel even een paar aandacht puntjes waar je op kan letten niet hatelijk bedoeld, maar alleen om jullie verder te helpen. Zoals je zelf al heel goed zegt moet er nog aan het commando van het steigeren gewerkt worden. Je ziet dat haar hoefje bij het compliment niet in evenwicht staat, probeer dit evenwicht te vinden. En bij het zitten zit ze niet met haar gewicht op haar kont maar zakt ze met haar benen weg, als dit vaker zo wordt uitgevoerd is dit niet de gewenste houding en kan je er later problemen mee krijgen dus tip: probeer haar rechter op te laten zitten. Verder ziet het er leuk uit ga zo door :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-14 10:52 



 
Profiel   

Yanne_RP schreef
Leuke foto's! Wel even een paar aandacht puntjes waar je op kan letten niet hatelijk bedoeld, maar alleen om jullie verder te helpen. Zoals je zelf al heel goed zegt moet er nog aan het commando van het steigeren gewerkt worden. Je ziet dat haar hoefje bij het compliment niet in evenwicht staat, probeer dit evenwicht te vinden. En bij het zitten zit ze niet met haar gewicht op haar kont maar zakt ze met haar benen weg, als dit vaker zo wordt uitgevoerd is dit niet de gewenste houding en kan je er later problemen mee krijgen dus tip: probeer haar rechter op te laten zitten. Verder ziet het er leuk uit ga zo door :)

Dankjwel :)
Nu is er een beter commando voor het steigeren en vraag ik dit enkel nog als ik er naast sta :)
Compliment s nog een werkpunt op deze kant inderdaad.
Zitten gaat ondertussen ook beter maar vraag ik een tijdje niet meer aangezien de weide lad ligt en ze dus inderdaad wegschuift waardoor ze niet al te recht meer zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-14 11:18 



 
Profiel   

jadeken schreef
Yanne_RP schreef
Leuke foto's! Wel even een paar aandacht puntjes waar je op kan letten niet hatelijk bedoeld, maar alleen om jullie verder te helpen. Zoals je zelf al heel goed zegt moet er nog aan het commando van het steigeren gewerkt worden. Je ziet dat haar hoefje bij het compliment niet in evenwicht staat, probeer dit evenwicht te vinden. En bij het zitten zit ze niet met haar gewicht op haar kont maar zakt ze met haar benen weg, als dit vaker zo wordt uitgevoerd is dit niet de gewenste houding en kan je er later problemen mee krijgen dus tip: probeer haar rechter op te laten zitten. Verder ziet het er leuk uit ga zo door :)

Dankjwel :)
Nu is er een beter commando voor het steigeren en vraag ik dit enkel nog als ik er naast sta :)
Compliment s nog een werkpunt op deze kant inderdaad.
Zitten gaat ondertussen ook beter maar vraag ik een tijdje niet meer aangezien de weide lad ligt en ze dus inderdaad wegschuift waardoor ze niet al te recht meer zit


Oke super! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-14 14:16 



 
Profiel   

vooral die lig foto <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-14 01:50 



 
Profiel   

Dat was de 1e keer dat ze ging liggen :D
Opeens vanuit het knielen *poef* mevrouw lag naast me :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-14 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen