Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

2 maandjes VD met Winnie later...

 
Profiel   

super leuk team! jullie doen het echt goed samen en je zusje ook :) alleen wat ik niet snap je traint ook paarden in vrijheidsdressuur toch? maar het gaat er toch om dat je je eigen paard het zelf leert en dat je samen steeds verder komt?! als je dan een paard in vrijheidsdressuur getraind heb dan heb de eigenaar zelf niks geleerd, dus je kan bij jou een paard brengen en dan leer jij dat paard gewoon de kunstjes? ik bedoel dit niet gemeen of hatelijk, maar ik snap het gewoon niet! maar nogmaals ik vind je een heel goed team en jij ben echt 1 van mijn voorbeelden! ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-14 23:25 



 
Profiel   

marijke15 schreef
super leuk team! jullie doen het echt goed samen en je zusje ook :) alleen wat ik niet snap je traint ook paarden in vrijheidsdressuur toch? maar het gaat er toch om dat je je eigen paard het zelf leert en dat je samen steeds verder komt?! als je dan een paard in vrijheidsdressuur getraind heb dan heb de eigenaar zelf niks geleerd, dus je kan bij jou een paard brengen en dan leer jij dat paard gewoon de kunstjes? ik bedoel dit niet gemeen of hatelijk, maar ik snap het gewoon niet! maar nogmaals ik vind je een heel goed team en jij ben echt 1 van mijn voorbeelden! ;)


Ik neem inderdaad ook paarden in training. Het is maar hoe je het bekijkt, met inrijden word het ook veel gedaan dat een paard in training word gezet bij iemand anders. Het is een beetje vergelijkbaar: begeleiding woont te ver, mensen hebben zelf de tijd niet om de basis te leggen, ze laten de basis liever gewoon goed en correct leggen... dus zetten dan hun paard in training om vervolgens zelf verdee te kunnen trainen. Natuurlijk als ik een paard in training heb gehad zit er een lesje bij om alle commandos over te geven op de eigenaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-14 09:01 



 
Profiel   

Wat leuk! Volg jullie wel een beetje bij de vrijheidsdressuur groep van jou op facebook :o Winnie is zo'n leuke pony' <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-14 19:38 



 
Profiel   

winnie is zo leuk ! kom je ook eens een keer in noord nederland ? ik zou heel graag eens een les willen , woon in friesland haha (:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-14 16:21 



 
Profiel   

echt knap

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-14 02:51 



 
Profiel   

knap hoor hoe je dit allemaal voor elkaar krijg
en snel nee hoor als paardje oppakt prima toch en zo te zien echt plezier
dat liggen echt geweldig die foto's

hier mag je ook wel les geven of me paard even influisteren hihi
af en toe zo eigenwijs hihi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-15 17:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen