Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Shetlander Hummer aan de VD!

 
Profiel   

*Originele titel weer dit :') *

Hoi!

[ img ]

Ik ben altijd al met Hummer bezig geweest in de VD, maar sinds 1 Januari (jaja echt waar :+ ) zijn we er intensief mee bezig en wat ben ik TROTS op hem!
Hij leert onwijs snel bij en heeft er zo veel plezier in, dat hij helemaal enthousiast word. Hij loopt als een hondje achter me aan en doet ontzettend zijn best. En dat werpt natuurlijk zijn vruchten af!

De basis zat er al een hele tijd goed in, maar de grotere kunsten gingen niet zo soepel. Maar nu ineens, BOEM. Meneer leert liggen, zitten, doodliggen, begin schootliggen, klassieke buiging, compliment, spagaat op zweep, los volgen in stap, draf, galop, en en en... WAUW! <3 En ik vind het zo enorm leuk dat juist hij er zoveel plezier in heeft. Het gaat mij echt absoluut niet om het eindresultaat, want de wegen ernaartoe hebben ons zo dicht naar elkaar gebracht. Door samen te denken, te spelen, te knuffelen, op zoek te gaan naar oplossingen en te doen wat we leuk vinden zijn we nu hier.

Teamwork makes dreamwork <3

En nu snel de foto's! Het is niet perse 1 fotoshoot, het zijn er meerdere :D

Doodliggen
[ img ]
[ img ]

Compliment
[ img ]

Liggen ( + flemen :') :') :') )
[ img ]
[ img ]

Zitten <3 Dit was de eerste keer dat hij iets hoger ging zitten, inmiddels zit hij nu vrijwel altijd zo :+
[ img ]

Jambette
[ img ]'

Klassieke buiging, inmiddels kan hij deze volledig op druk <3 *\o/*
[ img ]
[ img ] Deze is niet zo diep, maar wel heel schattig :o

Doei neus :')
[ img ]

Een duidelijk foto van spagaat heb ik helaas niet -O-
Maar inmiddels doet hij hem super netjes en mooi wijd.

En nog 1 super schattige foto <3 <3
[ img ]

Reacties zijn altijd leuk! Sommige foto's zijn niet heel duidelijk, maar daar heb ik gewoon geen goede foto van, sawry :(:)
We werken nog aan alles, maar hebben vooral heel veel plezier! Dankjewel voor het lezen!

Doeeei :wave:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-16 11:39 



 
Profiel   

ziet er leuk uit! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-16 13:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen