Why eat?? If you can play in the snow!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SeaSide

Berichten: 2325
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Why eat?? If you can play in the snow!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-17 10:04

Oeps ik kwam deze foto's een beetje laat tegen, aangezien het alweer april is :Y) ...

In februari toen mijn paard Jack en ik net terug waren uit Duitsland (Waar het de gehele maand januari heeft gesneeuwd) lach er opeens een dik pak sneeuw :brr: . Mijn vriend besloot daarop de camera mee te nemen naar de paarden om wat winterse foto's te maken van de paarden.

Eenmaal aangekomen Waren de merrie's nergens te bekennen en werden we al meteen vrolijk begroet door mijn Irish Cob Jack (volledige naam: Jack Sparrow) <3
1. Afbeelding

Hij kam meteen even knuffels halen <3
2. Afbeelding

Ook liet Jack al snel merken dat hij wel in was voor wat VD training 8-) .
3. Afbeelding

4. Afbeelding

Poging tot plat liggen
5. Afbeelding

Jack die misbruik maakt van de poging...
6. Afbeelding

zitten
7. Afbeelding

Jack was zo fanatiek dat ik maar mijn zweep uit de auto heb gehaald om veder te trainen, ondertussen ging mijn vriend opzoek naar de andere paarden.. Waarom kwamen hun niet eventjes hallo zeggen?

Al snel vond hij de 3 merrie's, die bezig waren met belangrijke zaken namelijk eten...
8. Afbeelding

Jack geeft niet zo veel om eten en ging liever door met onze belangrijke trainig :j
9. Afbeelding

10. Afbeelding

We bedachten een plannetje om de dames naar buiten te lokken door de grote baas Fjord Martje mee naar buiten te nemen.
11. Afbeelding


Dit maakte de jonge Rocky dames toch wel nieuwsgierig.
12. Afbeelding

Martje daar in tegen vond het maar een stom idee, en besloot samen met mij terug naar stal te rennen. ~~}>
13. Afbeelding

Na een aantal gelukte pogingen van Martje om samen de stal in te stormen, kreeg ik haar op de volte }:0 (Jack vond dit overigens een geweldig idee *\o/* ).

14. Afbeelding


Uiteindelijk besloot het jonge grut om toch meer eens te kijken wat we aan het doen waren :') .
15. http://boktimg.nl/img/m/wk3JHW.jpg


Er van uit gaande dat de foto's mislukt waren, hebben we een filmpje gemaakt van onze dag tussen de paarden in de sneeuw (video is alleen te bekijken op een computer). Door spoelen tot de laatste minuut voor een blooper :+ .


Tot ik dus vanmorgen deze foto's terug vond en echt verrast was! Ze vertellen zo mooi hoe onze dag in de weide letterlijk was :') , en er zitten een heleboel leuke herinneringen tussen.


http://boktimg.nl/img/m/Bj4BJ0.jpg
Tot de volgende keer :)F !
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 19-08-17 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Maximaal 15 foto's zichtbaar

stitchlover

Berichten: 2606
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 17:17

Wat een heerlijke lol met je knol foto's zijn dit!
Mooi contrast zo'n zwarte tinker in de sneeuw ook