Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Pret met de trailer

 
Profiel   

Trailer laden kan moeizaam zijn, maar regelmatig oefenen maakt het makkelijker. En dat oefenen, dat is gewoon leuk.

Een stel melige kinderen,een stel goed opgevoedde pony's en een middagje mooi weer zijn de ingrediƫnten van dit filmpje.




(En nee, niet al deze pony's waren makkelijke laders. Daar zat best wat werk aan, maar hard werken aan de relatie betaald zichzelf terug)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 07:56 



 
Profiel   

Lieve ponies hoor, je ziet duidelijk dat ze het gewend zijn en er niet meer van op kijken.

Maar wat ik me wel afvroeg, hoe groot is die trailer van jou? Ik dacht eerst een twee-paards trailertje te zien tot ik de stroom ponies eruit zag komen. Heb je de voorkant eruit gehaald of? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 08:37 



 
Profiel   

Serenity350 schreef
Lieve ponies hoor, je ziet duidelijk dat ze het gewend zijn en er niet meer van op kijken.

Maar wat ik me wel afvroeg, hoe groot is die trailer van jou? Ik dacht eerst een twee-paards trailertje te zien tot ik de stroom ponies eruit zag komen. Heb je de voorkant eruit gehaald of?


:') dat dacht ik ook, totdat ik ineens dacht aan een voorlader :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 08:46 



 
Profiel   

suffie schreef
Serenity350 schreef
Lieve ponies hoor, je ziet duidelijk dat ze het gewend zijn en er niet meer van op kijken.

Maar wat ik me wel afvroeg, hoe groot is die trailer van jou? Ik dacht eerst een twee-paards trailertje te zien tot ik de stroom ponies eruit zag komen. Heb je de voorkant eruit gehaald of?


:') dat dacht ik ook, totdat ik ineens dacht aan een voorlader :)*

Nu heb ik een nog gekker beeld in mn hoofd. _O-

Ik ken een voorlader als dit: https://www.google.com/search?q=voorlad ... 66&bih=651

"Tilt paard en ruiter op, laat ze in trailer zakken, paard en ruiter wandelen rustig uit de trailer*

((Maar google is je beste vriend, dus ik heb geloof ik al gevonden wat je wel bedoeld)) ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 09:14 



 
Profiel   

:= _O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 09:35 



 
Profiel   

Ze zijn zo mak, ze laten zich gewoon opproppen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 10:38 



 
Profiel   

hahaha, Ikea stapel-trailer of Prop-pony's

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 10:49 



 
Profiel   

Welkom bij de cursus Pony opvouwen.
We beginnen met een kleine pony, om zo verder te werken naar de Haflinger en Tinker.
Wat heb je nodig......

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 11:18 



 
Profiel   

Wicky schreef
Ze zijn zo mak, ze laten zich gewoon opproppen

_O-

Ik ben een beelddenker..... :')


:+ Maaruh, die mini-pony op het laatst moet nog wel even leren netjes de klep af te lopen hoor, ze kunnen de hoefjes bezeren als ze er zo schuin af springen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 12:25 



 
Profiel   

Serenity350 schreef
Wicky schreef
Ze zijn zo mak, ze laten zich gewoon opproppen

_O-

Ik ben een beelddenker..... :')


:+ Maaruh, die mini-pony op het laatst moet nog wel even leren netjes de klep af te lopen hoor, ze kunnen de hoefjes bezeren als ze er zo schuin af springen. :+


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 13:09 



 
Profiel   

Haha, heerlijk dit! Te penny, brave pony's en leuke actie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 13:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen