Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ratino bijna 3 jaar @ longeer work

 
Profiel   

Hallo Doei!
Ratino (v. Remiro) wordt 1 Juli al weer 3 jaar oud uhmm jong Tong uitsteken
Soms zijn we op spelenderwijs al wat aan het werk, Ratino loopt los in de longeerton en leert op die manier de commando's aan. Het stappen vond hij nog het moeilijkste wat er was, maar nu begint hij ook dat onder de knie te krijgen! Ik heb hem 4 rondjes laten stappen zonder dat hij overging in draf (voor ons een hele prestatie Nagelbijten / Gniffelen )!
Ik ben hem nu aan het leren dat hij wat kan schakelen in zijn tempo en ik moet zeggen dat hij dit heel goed oppakt!
Nou genoeg gezegd.. denk ik.. anders hoor ik het wel!

Tips zijn altijd welkom!

[ img ]
Jaja, het bewijs Ratino kan eindelijk netjes een paar rondjes stappen!

[ img ]

[ img ]
Dit vind ik echt een fijn plaatje

[ img ]
Leuk voorbeen Knipoog

[ img ]
Ook mooi plaatje, iets verzamelen/arbeidsdrafje

[ img ]
Hier wat voorwaartser

[ img ]
En nog een drafje

[ img ]
Galopje, zet al mooi de achterhand er onder (voor een ongetraint paard).

Bedankt voor het kijken! En als je er toch bent laat je dan een berichtje achter? Doei, doei
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:24 



 
Profiel   

2e foto is mooi vind ik, zijn maantjes gaan mooi waaien Lachen
Hij heeft een ontzettend chique kleur en je zal er vast veel plezier aan beleven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:28 



 
Profiel   

Mooi dier, mooie natuurlijke houding heeft hij!
En super dat hij dit zo oppakt zonder weerstand van een longeerlijn oid Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:29 



 
Profiel   

Jeetje wat een mooi paard zeg! Ziet er ook al best uit voor een 3-jarige, helemaal niet slungelig!
Hoe groot is hij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:31 



 
Profiel   

wou dat ik een longeer ring had. Bloos geeft een fijn beeld hoor dat je je paard zonder lijnen wat aan stemcommando's kan laten wennen!voorkomt een hoop stress e.d.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:33 



 
Profiel   

Lovers Lekker ding! Zie ik het nou goed dat hij appeltjes op zijn buik heeft? Hij ziet er echt goed uit! Zit mooi in zn velletje en begint al lekker volwassen te tonen! Oftwel: gewoon een lekker ding dus Knipoog


p.s wat een schattige peesjes Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:35 



 
Profiel   

@karenn:Dankje Haha! ja zijn manen zijn weer aardig lang dus dat gaat heel leuk wapperen in de wind! Ik hoop ook dat hij zo donker blijft! Zijn moeder is namelijk schimmel Nagelbijten / Gniffelen

@Heino: Dankje Haha! Ja dat idee had ik idd ook!

@Germatje: Dankje! Uhm de laatste keer dat ik hem heb gemeten ongeveer 1 a 2 maanden geleden was hij 1.62m. *LOL*

@Prints: Ja is idd echt heel fijn *LOL* Ja ik hou helemaal niet van dat getrek enzo.. en hij wordt er dan ook gek van lijkt me.. en daarbij ik vind het gewoon fijn als hij op mijn stem reageerd zal denk ik ook een hoop schelen straks met inrijden *LOL*

@tootz: Haha! dankje! Ja nou.. ik zal je zeggen dat ik daar toen ik deze foto's ging maken ook al naar zat te kijken Nagelbijten / Gniffelen Hij was eerst egaal bruin Nagelbijten / Gniffelen Hij zit nog wel in zijn wintervacht.. of na nog niet alles is er uit.. dus met dit weer staat hij aardig te weten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:43 



 

HAW --> GVL-ITP.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 17:47 



 
Profiel   

Hij is heeel mooi aan het uitgroeien. Eerst was t echt nog een jonkie maar hij oogt nu een heel stuk volwassener. Lekker beenwerk ook Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 18:17 



 
Profiel   

Thx Lotte!
ja hij is aardig richting paard aan het gaan! Moet ik zeggen dat ik het nog echteen baby vind.. en hij zelf is ook van mening dat hij nog jong genoeg is om de heledag te klooien op de wei om vervolgens te slapen zodat je niet meer hoeft te werken Nagelbijten / Gniffelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 18:19 



 
Profiel   

ziet er lekker ontspannen uit martine! En wat een mooie appeltjes heeft ie! Hij ziet er super gezond uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 18:19 



 
Profiel   

Dankje Jen! Ja hoe hij ineens aan appeltjes komt... Nagelbijten / Gniffelen Hij begint iets aan te komen heb ik het idee, zag eerder echt zijn ribben echt als hij stond.. nu op de wei wil het wel.. maar hij loopt alles er weer af Nagelbijten / Gniffelen Hij loopt zo gek te doen op de wei Tong uitsteken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 18:28 



 
Profiel   

leuk beetsje en hij loop ook zo ontspannen. zal vast een leuk rijpaard worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 19:52 



 
Profiel   

hey tine wat leuk om tino weer eens te zien Haha!
hij ziet er goed uit en idd op sommige foto's zet hij de beentjes al leuk neer Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 22:24 



 
Profiel   

heyy, hij ziet er zeker goed uit hoor, veel meer paard geworden.
ook fijn gangen volgens mij! xx

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 22:55 



 
Profiel   

Erg mooi paardje is het! Apart is dat he dat ze altijd willen draven, doet Rowan ook Tong uitsteken
Maar hij doet het al heel goed vind ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-08 23:07 



 
Profiel   

Tino ziet er echt goed uit zeg! Bloos! Wat een knapperd is het zo. Heerlijk ik zn velletje zeg, glimding!
Leuk dat je zo ontspannen al met hem aan het werk bent Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-08 13:57 



 
Profiel   

TINOOOO ik ben trots op hem Haha!
hij loopt super Lachen hij verandert nu echt met de dag joh! hij wordt echt meer paard!! grasjes doen hem goed Knipoog
hoe gaat het met zn benen?
enne mag ik binnenkort weer kapster spelen (A)
xx

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-08 20:46 



 
Profiel   

@ mariska: hij is al wel redelijk aan de maat hoor Tong uitsteken ik ben zelf niet zo groot.. ik denk dat hij zo rond de 1.65 gaat worden! Ja gezellig roep maar een dag! *LOL*

@nikita_benno: Dankje! ja ik hoop het wel! heb hem nu twee jaar en ben ook heel erg benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen!

@Anous: ja he Haha! kom binnekort maar eens langs hij is echt veranderd!

@Gin: Ja hij gaat nu een beetje baby af *LOL* hij lijkt idd mooi te lopen.. maar tis natuurlijk altijd afwachten hoe het straks ohz gaat! volgend jaar mei (ongeveer) zullen we het merken!

@Diane: thx Haha!

@Niseyra: Dankje Haha! Ja ik weet niet wat dat is.. energie te veel Tong uitsteken draf zal wel lekkerder lopen Nagelbijten / Gniffelen

@Mips: Dankje! Ja gaat goed! idd nieuwe stal veel beter op zijn plek hier! hij geniet echt van de groep waar hij nu in staat en is heel werkwillig! Al met al gaat super goed met hem nu!

@OoappeloO: Hihi Nagelbijten / Gniffelen lang niet gezien he Haha! kom je anders binnekort foto's van hem maken? Onee.. ik heb nog een andere foto shoot in de planning Tong uitsteken Ja het is echt de beginsellen van het werk hoor.. hij staat namelijk elke middag te slapen dan vind ik het zielig om hem te pakken dus doe ik het niet.. als ik zie datie genoeg energie/zin heeft dan wel maar meestal maar 1a 2 keer in de twee/drie weken!

@Lisanne: Ja he *LOL* mooie gangen van zijn mams geerft Knipoog
Je moet vaker langs komen! na maandag kom je snel weer eens naar mij toe! dan mag je alles met m doen ook zijnj benen even opscheren want dan loop ik op krukken!! Geen mok meer gezien! wel een dikke klier.. maar verder gaat goed hoor Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-08 21:26 



 
Profiel   

hey Martine

Ik las je mailtje en ik dacht ik ga maar eens kijken naar die kanjer van jou! Het is echt een paard geworden!! Wat is hij mooi geworden, op de tweede foto heeft hij echt veel weg van Remiro, dat koppie en die hals. Wanneer laat je hem beleren? Lijkt me echt een fijn paard om te rijden!
Veel plezier er mee, en ik hoop je nog een keer tegen te komen op je kanjer!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 15:27 



 
Profiel   

@Mabon: Ja ik zie dat niet zo goed.. maar hoor idd meer dat hij echt aan het veranderen is *LOL* ik vind hem zelf nog een baby.. vandaar ook mijn keus om tot volgend jaar mei te wachten tot ik met hem wil beginnen.. tijd zat.. nu moet ik toch eerst revalideren Tong uitsteken Thx!

@jemaine: Dankje Haha! Hij lijkt wel veel meer op zijn moeder dan op paps hoor *LOL* hij heeft net zo'n koppie als zijn moeder! Ik laat hem niet beleren Tong uitsteken ga ik zelf doen.. volgend jaar mei *LOL*
over twee jaar hoop ik zoiezo in de wedstrijden te starten met hem! misschien al wel eerder.. ligt er aan hoe hij het oppakt.. dan zul je me zeker tegen komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 20:07 



 
Profiel   

Heey Martine!!

Hij ziet er goed uit hoor... Hij heeft al een lekkere body zonder dat hij nog echt aan het werk is of is het stiekum een beetje te dik Bloos

Groetjes Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-08 13:06 



 
Profiel   

@lisanne: nee het wordt echt geen schimmel Tong uitsteken tja hij heeft wel papa kleur Tong uitsteken

@megacarmen: Dankje.. maarre.. hij is niet dik hoor.... ik zie zelfs zijn ribben nog.. prima zo Tong uitsteken hij loopt alles wat hij eet op de wei er ook meteen weer vanaf Nagelbijten / Gniffelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-08 15:05 



 
Profiel   

Wat een knapperd is het geworden zeg martine, erg leuk om hem op deze manier aan t werk te zien..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-08 15:10 



 
Profiel   

hey martine,
wat ziet ratino er super goed uit zeg.
en je heb hem lekker aan het lopen zo te zien op je foto's..
ben benieuwd hoe die het onder het zadel gaat doen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-08 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen