Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Daico @ Parelli (FG & Porcupine)

 
Profiel   

Gisteren ben ik nog eens met mijn Tinker Daico in de weer geweest en hebben we hebben Friendly Game en Porcupine Game gedaan.
Ik ben nog niet zolang bezig met Parelli en het was onze eerste keer Porcupine, maar ik vond dat het redelijk ging! Haha!
Het enige echte minpunt was dat er gras in de paddock stond... Dat zorgde natuurlijk voor heel veel afleiding Lips are sealed
Mijn vriend heeft fotos en filmpjes gemaakt die ik julliedus even wil tonen Schijnheilig.
Tips en commentaar zijn zeker welkom, maar hou het een beetje netjes, ik heb een teer hartje Bloos en we zijn natuurlijk ook nog maar pas bezig!

Op weg naar de paddock
[ img ]

Eerst een beetje rondwandelen, ik had hem liever losgelaten even, maar de paddock kan niet meer dicht en was het longeertouw vergeten.
[ img ]

Grasjes!! Koe Vork
[ img ]

Friendly Game met Carrotstick, dit vind hij echt HEERLIJK
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Porcupine Game achteruit gaan
[ img ]

Voorhand bewegen
[ img ]

[ img ]

andere kant
[ img ]

Van de achterhand bewegen zijn er blijkbaar geen fotos waar je op ziet wat ik aan het doen ben, jammer want dat deed hij beter dan voorhand Tong uitsteken Er is wel een filmpje van Haha!

Hij krijgt nog krabjes van mijn vriend, geweldig vind hij dat en mijn vriend begint het ook leuk tevinden Tong uitsteken Dat wordt nog eens wat met die 2 Haha!
[ img ]

Leeg!
[ img ]

Dit zijn de filmpjes :
http://www.youtube.com/watch?v=5hkSuIiNJ4s Goed gedaan, al zeg ik het zelf Vork
http://www.youtube.com/watch?v=vICwqA3WzoI Dit lukte niet zo goed Bloos
http://www.youtube.com/watch?v=xP7YA8PzPCE Nog even genieten in de wei Cool


Zo dat was het, ik hoop dat jullie ze leuk vonden!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 20:35 



 
Profiel   

Wat een paard Bloos! En wat een grappig koppie Haha!
Het ziet er goed uit, ga zo door!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 20:36 



 
Profiel   

prachtig paardje!!!
houd um zo mooi!!
ik vind hem er erg leuk uit zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 20:51 



 
Profiel   

Net een piraat met een ooglapje en wat een geweldige kop trekt hij met de krabbelen zeg!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 20:54 



 
Profiel   

Dankje wel Haha!
En dat hoor ik wel vaak dat zijn hoofd er leuk uitziet Bloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-08 21:20 



 
Profiel   

Van parelli heb ik verder geen verstand, dus kan je helaas geen tips geven ofzo. Het ziet er wel erg leuk uit, wat een prachtig apart paard zeg!
En die foto dat hij grasjes gaat eten hahaha, of het het laatste grasje op aarde is.... Geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-08 15:25 



 
Profiel   

Probeer het aaien-oefening-aaien goed te blijven uitvoeren. Voordat je begint was niet opgenomen, maar bij het eerste filmpje aai je m.i. te weinig na de oefening. Verder geen commentaar. Lachen

Edit: zorg ervoor dat je paard niet eet wanneer jij met hem bezig bent. Anders word je paard nooit left-brained Knipoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-08 20:39 



 
Profiel   

dorientjuh, ok ik zal je tip in gedachte houden. Nu is het wel zo dat als ik hem te hard/veel aai in de omgeving van de nek en schouder dat hij een beetje opdringerig wordt omdat hij nog meer geaaid wil worden Tong uitsteken Daarom dat ik het ook niet te hevig doe, enkel bij de FG dan Haha!

Jah dat gras dat was echt een tegenvaller Scheve mond Nu hebben ze gisteren de bak gesleept wist mijn moeder te vertellen, dus dat zou in de toekomst geen probleem meer mogen zijn Clown

Bedankt voor de reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-08 14:07 



 
Profiel   

Daico Lovers Wat is hij groot en stoer geworden!
Ziet er leuk uit, die oefeningen. Tof dat het goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-08 20:35 



 
Profiel   

Aaahh daar is Daico weer ! Wat leuk dat ik je ook op dit forum tegenkom zo kan ik jou Daico blijven volgen. Ik blijf hem prachtig vinden !
Mag ik vragen waarom je zijn manen geknipt hebt? Dat was eerst toch niet. Persoonlijk vind ik lange manen mooier bij een Tinker. Maar zowiezo blijft hij prachtig !
Leuk overgens dat je ook Parelli doet ! Vooral blijven volhouden goed bezig !
Mijn Dyco zijn we momenteel ook aan't inrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-08 15:04 



 
Profiel   

Haa die Quinzy Haha!
We blijven elkaar tegen hetlijf lopen Tong uitsteken
Ik dwaal hier al langer een beetje rond maar heb nu een beetje mijn 'stekkie' gevonden in het Parelli HK topic Tong uitsteken
1 topic volgen met mensen die met hetzelfde bezig zijn als ik is voor mij veel beter te doen als een heel forum volgen met mensen die alleen hetzelfde ras hebben als ik Knipoog Clown

Zijn manen zijn geknipt omdat hij luizen had, ik heb hem daar zelfs voor geschoren Bloos! , maar dat zie je hier niet meer Vork

Jah Parelli bevalt me echt wel Haha! ik heb het lvl1 pakket besteld en ben er heel blij mee! Alleen een beetje jammer dat ik niet altijd tijd heb om veel te oefenen, anders stonden we al wel wat verder denk ik. Maar we komen er wel Haha!
Dyco wordt ingereden... Wat vliegt de tijd toch!
Als die van mij er klaar voor is doen we de Dayco-Parelli-boomloos-rit Haha! (Heb een Nevada gekocht Bloos )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-08 15:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen