Stoere shet @ work (filmpje)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lacuna

Berichten: 957
Geregistreerd: 05-07-04

Stoere shet @ work (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 12:05

Gisteren met Sunny nog wat geoefend. Even het werk opgepakt waar we voor zn kreupelheid mee begonnen waren: halthouden vanuit de volte, en dan in een rechte lijn achterwaarts.
Dat halthouden... niet echt een probleem. Dat achterwaarts... ook geen probleem. Maar die rechte lijn, die is vrijwel onmogelijk Knipoog

Ik gebruik daarom twee balkjes en een pion, waarbij ik hem dus bij de pion laat halthouden, en dan achterwaarts het straatje uit laat lopen. Toch, ook dan gaat hij nog wat scheef, op zn moeilijke (linker) kant erger dan rechtsom. Tips zijn daarom van harte welkom.

Daarachter nog een stukje compliment, op links en op rechts. Hiervoor ook graag even kritisch kijken naar de uitvoering waarbij hij op het rechterbeen zou moeten steunen. Volgens VD-experts is het een kwestie van oefenen, maar volgens mij zit zn linkerschouder hem toch nog in de weg. Andere VD-experts die hun mening misschien willen geven?

http://nl.youtube.com/watch?v=nc_oXjuflzA

Groetjes, Lacuna

Prinslover

Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-04

Re: Stoere shet @ work (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:15

Heel gaaf filmpje! Je bent toch al goed op weg hoor Haha! . Hij doet het keurig. Ben geen expert, dus heb geen tips helaas Knipoog

Deleted

Berichten: 2055
Geregistreerd: 19-04-07

Re: Stoere shet @ work (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:18

vind het er al erg netjes uitzien,
ik zou zeggen ga er mee door want het ziet er gewoon super uit Knipoog