Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wendelin en Dipasoa @ obstakel training

 
Profiel   

zondag schrik/obstakel training gedaan, tenminste we hadden zoiets van we zien wel hoe ze er op reageren, het was voor moeder en dochter de eerste keer namelijk.
eerst los in de bak, en langzaam aan de obstakels neer gelegd, wat al voor een hoop gesnorkel heeft gezorgt.
maar na een paar minuten werd het alemaal wat minder spannend en moest het eens onderzocht worden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

het was echt een heerlijk ontspannen dagje en erg leuk om te doen met de paarden, je ziet ze met de minuut dapperder worden, we zijn super trots op onze 2 kanjers Haha!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 18:19 



 
Profiel   

Ah wat supergoed! en het ziet er allemaal super ontspannen uit, daarmee bedoel ik de manier waarop het gebeurd. Super hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 18:21 



 
Profiel   

Ow,wat leuk!!Handige obstakels heb je bij elkaar.Heb ik weer een paar goeie ideen opgedaan Haha!
Ze zien er heel stoer uit,die 2.Je kan wel goed zien dat ze het heel spannend vonden,zo uitgestrekt mogelijk een snoepje krijgen Clown Op zich ook handig om ze samen te doen,dan hebben ze nog een beetje steun aan elkaar Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 18:24 



 
Profiel   

Wat leuk mariz!!!!
Echt leuke fotos en dat je dat doet.
Ziet er ontspannen en vriendenlijk uit.
Wat heb dummie een hip halster om Knipoog
xxxx Esther

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 18:45 



 
Profiel   

Stoer Haha! !!

Leuk om daar een paar uur voor uit te trekken en ceatief met rommel Ja ik maak meestal gebruik van wat ik langs de weg tegenkom Tong uitsteken
Erg leuke foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 19:46 



 
Profiel   

Tinky12 en Katchina er zijn mensen op stal die dit veel doen, dus in de loop van de tijd komt er steeds meer bij, jullie hebben nog niet alles gezien, we hebben bijvoorbeeld ook nog een plastic slierten poort maar we vonden het zo voor de eerste keer wel even voldoende Haha!
ze hadden inderdaad steun aan elkaar maar als de 1 schrok dan schrok de ander ook hihi, ik heb er nog een foto van, zal kijken of ik hem kan uploaden.
Mariannedeb we werden er zelf ook heel erg ontspannen van. Cool
esther dank je en inderdaad hip halstertje he Pling

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 20:55 



 
Profiel   

hier nog wat foto's
hier ging het dus even mis, wendelin zetten haar achterbenen op de plank en schrok er zo van (geluid) dat ze er in 1 sprong van af vloog en tja kleine smurf vloog dus even door het beeld Clown
[ img ]

[ img ]
2e poging ging een stuk ontspannender Lachen

[ img ]
en de laatste van de andere nog 100 foto's Bloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 21:29 



 
Profiel   

Het is zeker leuk om te doen en je leert elkaar er nog beter door te kennen en te vertrouwen.

Ik heb het pas voor het eerst gedaan met een zweep met daaraan een opgeblazen plastic tasje.Daarmee deed ik hem aaien en ermee zwaaien en ritselen.Daarna een groot plastic zeil op de grond,van klein naar groot en toen over hem heen.

Ik wil nog proberen een groot houten vlonder te vinden,die is handig om een bruggetje na te bootsen en de plu komt er ook nog aan, een héle grote paarse van whiskas dus dat wordt nog wat Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 22:22 



 
Profiel   

Zo zeg, je hebt de foto`s nog een stuk lichter weten te krijgen.
Die foto van Dummie die begint te racen toen Wen van de brug af bokte blijft leuk!
Moeten we vaker doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 22:24 



 
Profiel   

hey maris,

leuke foto's en je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen Lachen

heb je allemaal baat bij als dummie wat ouder word.

ik vind het ook een erg mooie foto van dummie wanneer ze weg springt ..

groetjes miranda

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 22:49 



 
Profiel   

ziet er leuk uit! ( ook je sokken in ballerina's Bloos )
inderdaad heel ontspannen! leuke ponys!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-08 22:53 



 
Profiel   

Wat een leuk idee! De merrie is zoet , en die kleine kan t allemaal niet echt beangstigen,geloof ik Haha! .

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-08 07:18 



 
Profiel   

katchina hihi paardje van jou word dus hopelijk ook bomproof Pling
die vlonder is echt ideaal, is toch alvast een klein voorproefje met trailer laden of over een brug lopen.
ennuh wel foto's mken he als je in de weer gaat met je whiskas plu Cool

eefke ja moeten we zeker wat vaker doen he, is echt leuk! ook een keertje met jou pony's Haha!

miranda ik hoop dat dum en wen het allemaal onthouden hehe Tong uitsteken

nicky uhm ja erg charmant he Bloos

getup kleine terminator heeft inderdaad nergens schrik van Sigaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-08 18:59 



 
Profiel   

Hah,hopelijk wel ja!
Vandaag heeft hij me er 2 x afgebokt omdat ik een andere jas aanhad die geluid maakt met bewegen Tong uitsteken ,terwijl hij pas nog onder een groot zeil gestaan heeft en erover gelopen Koe
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-08 22:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen