Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 17 [ 425 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Yoyeux Coeur... Bloedmooi en hij weet het!

 

_O- Wat een heerlijk veulen toch :+: en Sam zo braaf staan haha :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:49 



 
Profiel   

Sam denkt vooral "Baas... Baas? BAAAS!!! DOE WAT!!!" :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:11 



 
Profiel   

Arme Sam :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:17 



 
Profiel   

Sam heeft volgens mij een grote portie geduld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:27 



 
Profiel   

Ik weet niet of het normaal is dat een ruin zó geduldig, lief en zelfs beschermend is over een veulen eigenlijk. :+:
Sam is echt zo geweldig met hem. Momenteel staat Joy ook meer bij Sam dan bij Rêve als ze buiten staan. Hij maakt ook behoorlijk drama als ik Sam weg neem om te trainen. :') Denk dat ik hem prima bij Sam zou kunnen achter laten om Rêve rustig op te nemen maar weet niet of Rêve dat ook al ziet zitten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:29 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik weet niet of het normaal is dat een ruin zó geduldig, lief en zelfs beschermend is over een veulen eigenlijk. :+:
Sam is echt zo geweldig met hem. Momenteel staat Joy ook meer bij Sam dan bij Rêve als ze buiten staan. Hij maakt ook behoorlijk drama als ik Sam weg neem om te trainen. :') Denk dat ik hem prima bij Sam zou kunnen achter laten om Rêve rustig op te nemen maar weet niet of Rêve dat ook al ziet zitten. :')

Als je de verhalen van Sjolvir leest over fillie Hepsi en ruin Tobago dan snap je dit wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:27 



 
Profiel   

Die ga ik eens op zoeken dan. :j Toen Rêve veulen was, was Sam ook de enige van de mannen die zo op haar reageerde. En had toen vier kerels staan. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:30 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik weet niet of het normaal is dat een ruin zó geduldig, lief en zelfs beschermend is over een veulen eigenlijk. :+:
Sam is echt zo geweldig met hem. Momenteel staat Joy ook meer bij Sam dan bij Rêve als ze buiten staan. Hij maakt ook behoorlijk drama als ik Sam weg neem om te trainen. :') Denk dat ik hem prima bij Sam zou kunnen achter laten om Rêve rustig op te nemen maar weet niet of Rêve dat ook al ziet zitten. :')


Jawel dat is heel erg normaal want er zijn veel paarden die heel erg gek op jong grut zijn en top met ze zijn. Zoals indertijd mijn hengst Hercule die later een ruin is geworden. Veulens, kinderen, puppies, hij kreeg daar een speciale blik van in zijn ogen en was ongelooflijk lief voor ze. Puppie die ooit uit de struiken gerend kwam en voor zijn voeten terecht, die pakte hij heel voorzichtig op zijn voorhoef en wipte hem zo uit het pad (we gingen echt veels te hard voor een noodstop, en toen was hij nog een hengst) :oo , Polie bang of overstuur→ hij was er altijd voor haar, diep gillend gehandicapt kindje die wiegde op zijn rug (grote knul van 14 jaar)→ hij was super lief en geduldig, veulentjes in zijn buurt en hij kikkerde helemaal op en mocht daardoor bij de merries in de kudde bij mijn vriendin want hij was geweldig voor de veulens en hielp de merries.Ons kleinkind van 4 jaar, die "hem trots naar de wei bracht" , Hercule liep met zijn koppie zo laag zodat er geen druk op het touw kwam _O- en het die kleine mogelijk te maken "om hem naar de wei te brengen". Zelfs naar het gras keek hij niet om .
Dus ja, er zijn meer paarden die heel erg gek op jong grut zijn en daar bijna iets menselijks lijken te hebben. Kijk er naar en geniet ervan. Die Sam is een toppertje. De vader van Hercule→ goedgekeurde dekhengst had precies hetzelfde en staat altijd in de kudde bij de door hem gedekte merries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:34 



 
Profiel   

Voor wie het leuk vindt: Joy leert (net als Rêve het ooit geleerd heeft.) om zelf zijn hoofd in het halster te steken. Heb dat bij Rêve altijd super handig gevonden. Als je t enigszins open houdt doet Rêve 90% zelf en moet je alleen nog het gespje vast doen. Joy leert dat dus ook. Krijg m via mijn mobiel alleen niet zo dat ik ‘m tussen tags kan zetten.
https://youtube.com/shorts/CStlaNXQkcM?feature=share

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 00:40 



 

Aww <3 Mooi hoe fanatiek hij zijn neus er verder doorheen prikt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 05:48 



 
Profiel   

Dat doet hij goed! En jij ziet er heel goed uit. Knap koppie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 06:28 



 
Profiel   

Wie vind dat nou niet leuk?

Heerlijk dat je zo'n veulen helemaal lekker naar je hand kan zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 06:43 



 
Profiel   

Ach wat een heerlijk filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 07:26 



 
Profiel   

Auw, wat een leuk filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 07:37 



 
Profiel   

Voor snoep en een knuffel doet hij alles in een mum van tijd! _O- Net z'n moeder! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:43 



 
Profiel   

Wat een slimmerik! +:)+
En wat lijkt hij ineens groot op de video, dat is me op de foto's nog niet zo opgevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:20 



 
Profiel   

Hij is behoorlijk aan het groeien zeg maar. >;) Momenteel staat ie kwa hoogte voor op Rêve toen ze zo oud was. :x :x >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:30 



 
Profiel   

Ahhh wat een slim pukkie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:39 



 
Profiel   

Als hij zo fijn blijft gaat het geen probleem zijn om hem hengst te houden. Het is niet dat hij niets uit vreet of niks probeert. Maar hij laat zich heel fijn corrigeren. Het is ook geen drammer. Rêve was op een maand oud al dat type dat door dramde. :+ Joy reageert veel meer zoals Sam op correcties. Als hij nu al was zoals Rêve was op die leeftijd dan zou ik het somber in zien om hem hengst te houden. := Maar vooralsnog vertoont hij dat karakter helemaal niet. Hij is ook veel mensgerichter dan Rêve was. Misschien ook omdat ik met hem veel meer bezig kan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:46 



 
Profiel   

Zie dat ie aan het verharen is naar iets wat lijkt op koffiekleur................ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 13:45 



 

Hij gaat qua kleur zn moeder achterna lijkt wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 13:47 



 
Profiel   

Knap ventje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 13:53 



 
Profiel   

Morganlefay schreef
Zie dat ie aan het verharen is naar iets wat lijkt op koffiekleur................ :+

Behoorlijk zwarte koffie kleur... := ik drink mijn koffie iig een stuk lichter. _O- Het is dat zijn manen duidelijk wit worden (en zijn staart) en dat zijn veulen vacht zo vossig is. Anders zou ik haast gaan denken dat hij smokey black is ipv palomino.. :=

Hanafubuki: hij is donkerder dan Rêve. Rêve had nog een gelige tint ondanks dat ze heel donker was. Het enige geel dat ik bij Joy kan ontdekken op dit moment is waar de veulenvacht nog zit. := Ik heb geen ide wat ie van plan is kwa kleur maar ik denk niet dat het een lichte palomino gaat worden, zelfs niet als ik in calculeer dat de 1e verharing altijd donkerder is dan ze uiteindelijk worden. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 13:56 



 
Profiel   

Wat een prachtig veulentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 12:00 



 
Profiel   

Hoe gaat het met zijn toverballenvachtje? Is hij nog steeds zo donker? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 12:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 17 [ 425 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen