Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Heerlijk op pad door de Meinweg

 
Profiel   

Ik heb voor de zomer een nieuwe koets besteld, maar helaas op t moment met alles hele lange levertijden en dat geldt helaas ook voor mijn koets. Gelukkig kon ik via via een koets te leen krijgen dus ik ben weer lekker aan t rijden. En nu heb ik sinds kort ook een aanhanger voor de koets dus kunnen mijn groom (en haar kids) en ik ook makkelijker ergens anders eens gaan rijden. Wat heerlijk om die vrijheid te hebben!

Vandaag hebben we paard en koets geladen en zijn we een rondje gaan maken op de Meinweg. Blijft toch een prachtige plek om te kunnen rijden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Een km of 17 gedaan, lekker doorgereden en hij was nog helemaal fit op t einde. Hij is al wat op leeftijd dus vind dat zeker erg belangrijk.

Koets terug op de aanhanger, paard even laten rollen en toen bij t café nog even wat wezen drinken (met iets lekkers erbij). Licor vond dat ook wel gezellig :') ik denk overigens dat hij nog beter kan bedelen dan mn hond :+

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Knap paard <3

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:03 



 
Profiel   

Haha die bedelfoto maakte me echt aan het lachen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:09 



 
Profiel   

Earth schreef
Haha die bedelfoto maakte me echt aan het lachen :')


We hebben ons suf gelachen om al zijn pogingen voor lekkers :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:18 



 
Profiel   

Lieve Licor! <3

Heerlijk zo een ritje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:41 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit, wat heeft jouw paard een lieve zachtaardige uitstraling zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 23:16 



 
Profiel   

Lol met je knol <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 06:47 



 
Profiel   

Licor. <3
Maar eh, heeft ie wel wat lekkers gehad? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 07:03 



 
Profiel   

De meinweg is prachtig Vind het alleen jammer dat het nu met fijn weer zo druk is rondom venhof zelf

Ziet eruit als een gezellige rit en wat een grappige bedel foto`s

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 07:12 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Ziet er heerlijk uit, wat heeft jouw paard een lieve zachtaardige uitstraling zeg <3


Dat is hij ook zeker qua karakter, met name nu hij wat ouder begint te worden..

tones schreef
Licor. <3
Maar eh, heeft ie wel wat lekkers gehad? :')



Uiteraard :D
Een speculaasje en een stuk wafel :Y)


Lynn_Nikita schreef
De meinweg is prachtig Vind het alleen jammer dat het nu met fijn weer zo druk is rondom venhof zelf

Ziet eruit als een gezellige rit en wat een grappige bedel foto`s


Wij komen vaker bij Venhof en meestal is het prima te doen qua drukte, maar gisteren was het inderdaad vrij druk.. gelukkig toch lekker kunnen rijden.. en vind het ook altijd wel lekker en gezellig om na je rit nog even wat te drinken bij Venhof zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 07:30 



 
Profiel   

Dat ziet er gezellig uit! Genieten samen en het was er nog eens perfect weer voor ook nog.

Een ritje bij de Meinweg staat nog op mijn lijstje.. Het is maar n half uurtje rijden maar is er nog niet van gekomen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 09:27 



 
Profiel   

Wat een heerlijk beest :D en fancy leidsels zeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 10:41 



 
Profiel   

Ja hopelijk komt binnenkort ook mn nieuwe koets en dan matcht de koets met m leidsels :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:09 



 
Profiel   

Heerlijk! Jammer dat de nieuwe koest nog niet klaar is, maar gelukkig kan je er eentje lenen.
Ik dacht heel even een nieuwe menlocatie te kunnen bezoeken, helaas beetje te ver weg vanuit Alkmaar haha.

En wat grappig hoe hij zo aan het bedelen was haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:45 



 
Profiel   

Hoe vond je er de weg in het bos, het is met een koets vaak wat moeilijker in bossen de juiste weg te kiezen omdat paden te smal zijn of omdat er dwarsbomen staan. Heb je een route gereden of wijst het zich vanzelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:15 



 
Profiel   

vierspan schreef
Hoe vond je er de weg in het bos, het is met een koets vaak wat moeilijker in bossen de juiste weg te kiezen omdat paden te smal zijn of omdat er dwarsbomen staan. Heb je een route gereden of wijst het zich vanzelf?


Ik heb de route gereden via het knooppunten netwerk van www.ruiterenenmennen.nl.. daar staat precies aangegeven waar je wel en niet met de koets mag en kan komen.. ik vind dat zelf een prettige manier om op te rijden, staat wat mij betreft heel duidelijk aangegeven.. er zijn wel een aantal hekken onderweg maar die hebben de kids gewoon open gedaan voor me :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:43 



 
Profiel   

Weet iemand waar het “hindernis-terrein” ergens is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:00 



 

Lys_PPA schreef
Dat ziet er gezellig uit! Genieten samen en het was er nog eens perfect weer voor ook nog.

Een ritje bij de Meinweg staat nog op mijn lijstje.. Het is maar n half uurtje rijden maar is er nog niet van gekomen :+


Gaan we nog eens samen?

Prachtige omgeving zeg, hier dus ook vlakbij dus je brengt me op ideeën!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 21:30 



 
Profiel   

vierspan schreef
Weet iemand waar het “hindernis-terrein” ergens is?





Als je op googlemaps venhof opzoekt, via Melickervenweg naar beneden rijdt ( is een verharde weg maar loopt ook een zandpad naast en dan de verlengde wijngaardstraat ( links op het plaatje) zie je net voor het industrieterrein ook op maps ( als je het op die stand zet dat je bos ed ziet) net voor die zijweg de hindernissen al

Rechts t.h.v. Roertrans

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 07:35 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Lys_PPA schreef
Dat ziet er gezellig uit! Genieten samen en het was er nog eens perfect weer voor ook nog.

Een ritje bij de Meinweg staat nog op mijn lijstje.. Het is maar n half uurtje rijden maar is er nog niet van gekomen :+


Gaan we nog eens samen?

Prachtige omgeving zeg, hier dus ook vlakbij dus je brengt me op ideeën!


Jaaa! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 13:56 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
vierspan schreef
Weet iemand waar het “hindernis-terrein” ergens is?





Als je op googlemaps venhof opzoekt, via Melickervenweg naar beneden rijdt ( is een verharde weg maar loopt ook een zandpad naast en dan de verlengde wijngaardstraat ( links op het plaatje) zie je net voor het industrieterrein ook op maps ( als je het op die stand zet dat je bos ed ziet) net voor die zijweg de hindernissen al

Rechts t.h.v. Roertrans


Top! Heel erg bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:47 



 
Profiel   

Wat een mooie omgeving! Ziet er goed uit <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen