Ons eerste jaar samen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xmarloesx2
Berichten: 543
Geregistreerd: 09-07-11

Ons eerste jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 21:48

Hoi Bokkers :wave: '

Begin Januari (04-01-12) hebben we murci opgehaald (heb dr voor mn verjaardag op 30 december gekregen)
Mijn nieuwe liefste toppertje!. We hebben dr gekocht omdat mijn andere pony te oud werd, en atrose heeft gekregen.. we hebben haar nu nog wel als maatje voor Murci
zodat ik met murci verder kan!. 2012 was voor ons een redelijk goed jaar met ups & downs...Murci is 3 keer kreupel geweest, En 2 keer echt heel ziek geweest (longontsteking en slokdarmverstopping) gelukkig is dit allemaal weer goed gekomen.Het rijden gaat echt met ups & downs de ene x heb ik oorlog met dr en wil ze alleen maar rennen en hoofd omhoog, en de andere dag loopt ze als een trein!, maar met mijn goede fijne instructrice gaan we de goede kant op.

Wat murci & ik dit jaar hebben bereikt:

2e plaats eerste dressuurwedstrijd klasse L2 (simpele manegeproef dus geen echte L proef)
Zonder zadel rijden
Zandhappen (murci schrok op buitenrit draaide zich in 1x om en boem toen lag ik)
1.10 gesprongen
Waterangst overwonnen
4 plaats klasse B dressuur & 7e plaats 80 cm springen (stal scholten cc)
1e plaats klasse L2 *\o/* (zelfde simpele manegeproef)
2x oefencross gereden in Diepenheim

Nog even paspoortje van dr:

- Murci
- 13 jaar
- Nrps
- Gek,Gestoord,Lief,Eigenwijs, Springkanon, Mijn toppertje!
- Loveyou <3

Hier mijn filmpje :


de foto's staan op volgorde van begin tot eind
We houden van reactie's :))

Liefs,
Marloes & Murci <3
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 09-01-13 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Vigour

Berichten: 538
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Oldenzaal

Re: Ons eerste jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:13

Wat een prachtig filmpje en wat zijn jullie een leuke combinatie, het plezier straalt er van af!
Knap hoor wat jullie in een jaar tijd hebben bereikt!

Hopelijk dit jaar net zo veel succes!!

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Ons eerste jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:19

Wat zitten er leuke, mooie foto's tussen! En wat heeft je paard een grappige, grote oren :) Ik dacht dat het oornetje wat vertekende, maar bij de foto's daarna viel me op dat hij zelf ook lekkere lange puntoren heeft :D

Jullie hebben een productief jaar achter de rug, succes in dit jaar! Dat gaat helemaal goed komen!

xmarloesx2
Berichten: 543
Geregistreerd: 09-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 19:23

Vigour schreef:
Wat een prachtig filmpje en wat zijn jullie een leuke combinatie, het plezier straalt er van af!
Knap hoor wat jullie in een jaar tijd hebben bereikt!

Hopelijk dit jaar net zo veel succes!!


haha dankjewel voor je leuke & lieve reactie! :D
lol is natuurlijk ook het belangerijkste!<3

xmarloesx2
Berichten: 543
Geregistreerd: 09-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 19:25

Snadrem schreef:
Wat zitten er leuke, mooie foto's tussen! En wat heeft je paard een grappige, grote oren :) Ik dacht dat het oornetje wat vertekende, maar bij de foto's daarna viel me op dat hij zelf ook lekkere lange puntoren heeft :D

Jullie hebben een productief jaar achter de rug, succes in dit jaar! Dat gaat helemaal goed komen!


Awh dankjewel leuke reactie :D ! hahaha idd flaporen.. was me eigenlijk zelf nog niet eens zo heel erg opgevallen :P
murci vind het wel sexy geloof ik <<)

roucha1

Berichten: 610
Geregistreerd: 07-03-09
Woonplaats: Lattrop - breklenkamp

Re: Ons eerste jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:45

Wat een super leuke foto's! <3
Jullie zijn echt super leuk samen :D

humas1989
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 20:00

Hoi Marloes,

Ik zie dat dit al een heel oud topic is, maar ik ben heel benieuwd of jullie Murci uit Hengelo gekocht hebben. En of dit over dezelfde Murci gaat die ik ook gereden heb.

Groetjes Marsha