Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Op wedstrijd met de dino's

 
Profiel   

Afgelopen weekend wedstrijd gehad met mijn beide dino's op stal!
Met beide mannen gestart in de B en wij starten puur voor de lol en niet voor de punten!

Als eerste was Elimar aan de beurt (13 jarige KWPN'er van Zavall VDL). Elimar is iets groter geworden dan dat hij had moeten zijn (1,85 :') ) en dat in combinatie met een slecht verleden zorgt helaas voor wat lichamelijke problemen. Zijn achterhand is helaas niet helemaal goed meer en hij zal dus ook nooit zoals een dressuurpaard lopen maar hij doet altijd zo zijn best en is helemaal gek op wedstrijden (Het geknot, getut enzovoort) dus daarom hebben wij gewoon lekker gestart!
Het plaatje is dus alles behalve perfect, we hebben nog een lange weg te gaan maar zijn ook al van zo ver gekomen!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Daarna was Kaika een de beurt (8 jarige Frederiksborger van Staccato). Kaika is nog een heerlijke puppy en we starten puur voor de ervaring en lekker kilometers maken. We doen alles op zijn tempo en daardoor is hij ook nog niet zo ver geschoold maar dat maakt ook niks uit. In de ring vliegt het nog een beetje overal heen en zeker de galop is echt nog een dingetje := maar hé ook daar zat in vergelijking met de vorige keer al zo veel verbetering in!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Jury was het niet helemaal eens met mijn gevoel, voor mij voelde bij beide paarden de eerste proeven 1000x beter aan dan de tweede proeven. Toen waren ze beide mentaal echt moe maar de jury vond de tweede proeven er beter uit zien. Wel heel fijn bruikbaar commentaar bij gekregen dus daar kunnen we over een paar maanden lekker mee aan de slag (Ik ben gisteren geopereerd aan mijn enkel dus voor mij zit rijden er voorlopig helaas niet meer in)!

Als laatste nog even een foto met mijn knappe dino's, wat kan ik toch van ze genieten! (In hun prachtige eenhoorndekens _O- )

[ img ]


Tips mogen maar hou het alsjeblieft lief! Ik ben geen perfecte ruiter en heb geen chique dressuurpaarden (voor mij zijn ze perfect <3), we doen heel erg ons best en doen alles voor de fun <3 .


Laatst bijgewerkt door Mariska_vD op 25-03-23 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:45 



 
Profiel   

Het plezier straalt er vanaf, wat een heerlijke paarden! Hopelijk herstel je snel van je operatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:00 



 
Profiel   

Ziet er vriendelijk en gezellig uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:05 



 
Profiel   

Geen chique dressuurpaarden? Ik vind ze onwijs leuk! Allebei. Spoedig herstel en veel succes gewenst met beide mooie jongens

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:24 



 
Profiel   

Zo van de foto's ziet het er heel vriendelijk uit, wat mij betreft heel belangrijk, en het plezier straalt er vanaf! :D Zowel van jou als van de paarden. Zo leuk ook dat je ook gewoon start met Elimar omdat hij het zo leuk vind! Daar gaat het uiteindelijk allemaal om toch. <3

Spoedig herstel van je operatie gewenst en daarna lekker zo doorgaan hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:55 



 
Profiel   

Hee das een bekende bak volgens mij. Ik woon vlakbij. De foto’s zien er vriendelijk uit en jullie lijken plezier te hebben. Das het belangrijkste

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 02:22 



 
Profiel   

Zo leuk om jou blij en lachend op die paarden te zien. Je rijdt ze vriendelijk en met de goede instelling, heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:49 



 
Profiel   

Fijn joh, om zo lekker op pad te zijn. Het plezier spat er vanaf! En vriendelijk gereden inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:30 



 
Profiel   

Hoezo heb jij geen chique dressuurpaarden? Ze zien er uit om door een (dressuur)ringetje te halen!
Beterschap met je enkel en veel plezier met je knappe dino's :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen