Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weer eens wat foto's van Poow, weer up en running.

 
Profiel   

Nadat Poow op 10 februari tot ons grote verdriet, haar prachtige bonte hengst veulentje Skittels op 9 maanden dracht verloor.
En daarna ook nog een fikse baarmoederontsteking ontwikkelde waardoor ze een paar dagen op kliniek Visdonk heeft gestaan, begon daarna langzaam het herstel.
Op het begin merkte ok dat ze mentaal ook een flinke klap had gehad maar ze is een kleine vechter :+: .
Ik merkte al snel dat ze lichamelijk goed herstelde nadat ze de ontsteking te boven was en na een paar weken was ze mentaal ook steeds beter te pas.
De afgelopen weken hebben we het werk ook rustig weer opgepakt en probeer ik zoveel mogelijk leuke dingen met haar te doen.
Het blijft soms best onwerkelijk om haar weer als de "slanke" Poow te zien terwijl ze eigenlijk rond en gezond zou moeten zijn nu.

Maar ik wil jullie wel graag een paar foto's van de afgelopen weken laten zien :) .


We rijden weer lekker met haar buiten en ze is super braaf in het bos <3 .

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Poow etende plas :+
[ img ]

Wandelen
[ img ]

En ze is weer naast de fiets meegeweest :) .
[ img ]

Spelen in de bak
[ img ]

[ img ]

[ img ]


En spa tijd hoort er ook bij
[ img ]

Lekker genieten in de paddock
[ img ]

[ img ]

:+:
[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 18:22 



 
Profiel   

Lieve knappe Poow... Wat een heftige periode was dat. Goed om te zien dat ze er weer bovenop krabbelt. <3 Gaat het met jullie ook een beetje, TS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 18:26 



 
Profiel   

Lief dat je het vraagt marley, we zijn in de eerste plaats heel erg blij dat Poow hier allemaal goed doorheen is gekomen.
Wel vinden we het echt verdrietig dat het mis is gegaan, we hadden er allemaal onwijs naar uitgekeken en ze was natuurlijk ook heel erg dichtbij.
Zeker nu de uitgerekende datum erg dichtbij is en er overal veulentjes worden geboren is het soms even extra slikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:19 



 
Profiel   

Fijn om poow zo weer te zien. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:28 



 
Profiel   

Jeetje, zeker met dit verhaal erbij ziet ze er fantastisch uit en geniet ik als vanouds van de plaatjes.
Maar wat een trieste periode zeg, sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:32 



 
Profiel   

Calice schreef
Lief dat je het vraagt marley, we zijn in de eerste plaats heel erg blij dat Poow hier allemaal goed doorheen is gekomen.
Wel vinden we het echt verdrietig dat het mis is gegaan, we hadden er allemaal onwijs naar uitgekeken en ze was natuurlijk ook heel erg dichtbij.
Zeker nu de uitgerekende datum erg dichtbij is en er overal veulentjes worden geboren is het soms even extra slikken.


Logisch dat het nu een confronterende tijd is. Het is natuurlijk toch een rouwproces en dat heeft tijd nodig. Heel veel sterkte. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:13 



 
Profiel   

Wat verdrietig om te lezen dat het mis is gegaan.
Maar gelukkig gaat het met Poow nu weer goed.
Leuke foto's weer.

Wil je het nu nog een keer proberen een veulentje te fokken of het hierbij laten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:15 



 
Profiel   

Fijn dat het weer goed met haar gaat! Jullie hebben allemaal de tijd nodig dit even te verwerken en dat is helemaal oke! Geniet van elkaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:19 



 
Profiel   

Ach.. wat een groot verdriet voor jullie. Gelukkig is ze er weer bovenop gekomen, maar wat ontzettend jammer van het veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:33 



 
Profiel   

Ach jee.. ik had dat helemaal niet meegekregen dat jullie het veulen zijn verloren! Zelfs hier werd uitgekeken naar de mini Poow :( Heel veel sterkte nog, al die veulentjes nu zullen inderdaad best confronterend zijn. Gelukkig is Poow weer goed opgeknapt, echt een pony die haar gewicht in goud waard is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:43 



 
Profiel   

Logisch dat dit een confronterende tijd is. Het is ook niet niks allemaal. Desondanks ziet Poow er echt fantastisch uit! Kijk haar lopen in de bak joh! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:11 



 
Profiel   

Ach wat sneu voor poow en voor jullie. Dit had ik gemist. Wel fijn dat ze er goed weer bovenop is gekomen en dat jullie haar helpen mentaal om weer lekker in haar vel te komen zitten. Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:34 



 
Profiel   

Knapperds <3 gelukkig is ze er helemaal bovenop… maar idd erg verdrietig.. zeker nu er overal volop veulentjes geboren worden idd! Dikke knuffel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:33 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze er weer bovenop is gekomen.

Hoe kom jij aan dat western setje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:40 



 
Profiel   

Fijn om Poow zo te zien! Je staat trouwens in uitgelicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 08:21 



 
Profiel   

Wat fijn dat Poow weer een beetje back on track is. Ze ziet er heel goed uit!
Voor iedereen heeft zo'n groot verlies (heel veel) tijd nodig, ook voor onze lieve paardenvriendjes.
Gelukkig is ze weer gezond en kunnen jullie langzaamaan weer wat dingetjes oppakken en genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:08 



 
Profiel   

Ik zie dat ik helemaal vergeten was om op jullie te reageren. De tijd gaat ook zo onwijs snel en we proberen zoveel mogelijk leuke dingen met Poow te doen :+: .

Mala, wij zijn ook erg blij om haar weer zo happy te zien :+: .

Noukie, dankjewel :) . Het was zeker een moeilijke periode.

Dankjewel marley :+: . Ze zou officieel 22 april uitgerekend zijn en ik merk dat ik ergens "blij" ben als die datum is verstreken.

DuoPenotti, bedankt :) . Ik sluit het nog niet uit dat we het nog een keer proberen. Ze is toen ze op de kliniek stond helemaal nagekeken en er was geen (lichamelijke) reden gevonden waarom ze haar veulentje was verloren en we het niet meer zouden kunnen proberen.
Al vind ik het een eventuele komende keer denk ik nog spannender.

Wildgirl, dankjewel ♡ , dat gaat vast lukken :) .

Rubs, het is inderdaad een dubbel gevoel. We zijn heel erg blij dat Poow zo goed hersteld is, maar hadden ook heel erg graag een kleine variant bij haar gehad...

Snadrem, wat lief dat jullie ook zo naar haar veulentje uitkijken :+: .
Ze is zeker haar gewicht in goid waard :j .

Nevica, ze gaat inderdaad weer als een trein <3 . Naast de fiets is ze ook echt weer een pittige tante.

Pien, dankjewel :) . We gaan er met elkaar zeker wel weer komen :j .

Loez, bedankt :+: .

Ufurio4e, het westernzadeltje heb ik destijds via marktplaats gevonden, het hoofdstelletje komt van Kramer, hij valt vrij klein en poow heeft een vrij groot hoofd := .

Hannelot, bedankt :) .

Mirjam, bedankt voor je compliment :j . Ze zit inmiddels steeds beter in haar bespiering weer en is eigenlijk weer terug op haar niveau van voor haar dracht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 10:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen