Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 14 [ 346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wild konik paard gered van de slacht

 
Profiel   

Wat doet ze het toch braaf, leuk paardje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 17:12 



 
Profiel   

Super zeg! Wat een verschil met de eerste keren. Helemaal leuk om te volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 08:17 



 
Profiel   

Weer een nieuwe update


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:38 



 
Profiel   

JoyJoy4 schreef
Wat gaaf, leuk project.

Voeding zal ik eerder problemen zoeken in rijk gras en rijk kuil. Van paar brokjes worden ze echt niet dik (kilometer brok wel).
Weinig hooi eten, dit zou ook door stress kunnen komen of doordat ze gewend is om andere dingen te eten. Heb je ook iemand naar haar gebit laten kijken?


echt, een project?...elk paard is onbeleerd geboren!

mijn ervaring is dat het inderdaad sobere, nieuwsgierige dieren zijn die overigens heel slim zijn. En dat kan ook tegen je keren!
Ik heb er een gehad die echt letterlijk vriend en vijand versteld deed staan met haar veelzijdigheid en haar inzet een pony uit duizenden! maar ook een jonger exemplaar wat puberde... daar heb ik best wel eens op gemopperd maar doet nu aangespannen wedstrijden in de M klasse, is deeltijd manage pony en springt erg graag en goed. ;) .

Neem de tijd met haar het zijn laatbloeiers en dus laat uitgegroeid. Je zult er een leuke goedkope sterke pony aan hebben. Waar je altijd aanspraak mee hebt want is dit nu een fjord of een ijslander? :+
Ik ga volgen ,ook is er hier een koninkeigenaren topic op bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 15:34 



 
Profiel   

https://vm.tiktok.com/ZMYQ1kGcB/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 01:57 



 
Profiel   

Succes met je paardje ts :) het lijkt me een leuk dier...

Voor de overige mensen die behoorlijk wat commentaar hebben... ts hoeft zich toch zeker niet te verantwoorden? Het topic krijgt echt en negatieve lading... zo is het toch niet leuk om een volgtopic te maken? ... rechtsboven zit een kruisje... daar kun je klikken... er leiden meer wegen naar Rome... TS doet het op deze manier... laat haar dat toch lekker doen... ze heeft goede bedoelingen en is geen 10 jarig Penny meisje... Als ze eventueel ergens vastloopt zal ze vast wel advies vragen... laat het gewoon lekker los joh... en laat iedereen zijn of haar ding doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:04 



 
Profiel   

Wat luistert ze braaf, ook al naar het mêske. Dat gaat allemaal zo rap. Meisje beloont iedere keer mooi op tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:14 



 
Profiel   

Neon schreef
Succes met je paardje ts :) het lijkt me een leuk dier...

Voor de overige mensen die behoorlijk wat commentaar hebben... ts hoeft zich toch zeker niet te verantwoorden? Het topic krijgt echt en negatieve lading... zo is het toch niet leuk om een volgtopic te maken? ... rechtsboven zit een kruisje... daar kun je klikken... er leiden meer wegen naar Rome... TS doet het op deze manier... laat haar dat toch lekker doen... ze heeft goede bedoelingen en is geen 10 jarig Penny meisje... Als ze eventueel ergens vastloopt zal ze vast wel advies vragen... laat het gewoon lekker los joh... en laat iedereen zijn of haar ding doen...


Misschien goed om dit niet op te rakelen.. topic leek net een wat positievere wending te gaan krijgen.

Dus kom maar op met de leuke berichten :j
Wat een leuke pony!! Heel benieuwd hoe het verder gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:23 



 
Profiel   

Mijn jongste dochter


Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:57 



 
Profiel   



Binnenkort weer een video online , ze doet het zo goed . Dit was gister avond

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:52 



 
Profiel   

Een wild konikshorse zie ik niet haha, ik zou willen dat onze shetlander zo braaf was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 10:16 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Een wild konikshorse zie ik niet haha, ik zou willen dat onze shetlander zo braaf was.

Gaat ook niet vanzelf, dat we haar voor het eerst zagen konden we alleen haar hoofd aanraken. Als je haar stal in liep probeerde ze je er uit te trappen.
Dit is na een maand trainen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 10:40 



 
Profiel   

Ik ga volgen, leuke vooruitgang om steeds te zien!

Sowieso altijd interessant en leerzaam om te kijken hoe een ander zoiets aanpakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 12:06 



 
Profiel   


Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 23:01 



 
Profiel   

Waarom heeft ze een deken op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 06:59 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Waarom heeft ze een deken op?


Dat staat eerder in het topic omschreven. Omdat het paard erg lang binnen heeft gestaan, kreeg het het buiten erg koud in de regen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:24 



 
Profiel   

Ninx schreef
pien_2010 schreef
Waarom heeft ze een deken op?


Dat staat eerder in het topic omschreven. Omdat het paard erg lang binnen heeft gestaan, kreeg het het buiten erg koud in de regen.

Thanks ze heeft idd maanden lang binnen gestaan ivm veulen en dracht ze was per ongeluk gedekt tijdens het uitselecteren en dan doen ze ze niet weg.
Ze heeft al die tijd binnen gestaan toen ze bij ons buiten kwam vond ze het wel heerlijk maar had het echt koud . En gezien ze niet de dikste was stond ze echt te rillen. We hebben haar dus zo snel mogelijk geleerd een deken op te doen om te voorkomen dat ze ziek wordt.
Het gaat nu de goede kant op, ze begint lekker te verharen en de energie gaat nu naar het aankomen . Ze was wel een beetje verkouden geworden maar ook dit is gelukkig alweer over

Volgende week kan ze naar de hoefsmid weer een mijlpaal ( ook geen overbodige luxe ) maar voetjes geven gaat nu super

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:40 



 
Profiel   

marleen_usar schreef
Een wild konikshorse zie ik niet haha, ik zou willen dat onze shetlander zo braaf was.
Dan moet je hem opvoeden. :D

Leuk om weer wat updates te zien. Sommige dingen zou ik zelf anders hebben gedaan maar uiteindelijk bereik je wat je wilt en daar gaat het om.
Ze lijkt echt wat rust in haar hoofd te hebben gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 07:44 



 
Profiel   

AnnedB schreef
marleen_usar schreef
Een wild konikshorse zie ik niet haha, ik zou willen dat onze shetlander zo braaf was.
Dan moet je hem opvoeden. :D

Leuk om weer wat updates te zien. Sommige dingen zou ik zelf anders hebben gedaan maar uiteindelijk bereik je wat je wilt en daar gaat het om.
Ze lijkt echt wat rust in haar hoofd te hebben gekregen.


Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen methode, zolang er onder aan de streep het zelfde doel maar wordt behaald . Een makke lieve pony ( ons doel is een makke lieve kinderpony gezien haar stokmaat ) en dat kan natuurlijk linksom en rechtsom

En de ene methode bevalt de 1 wel en de ander vind het niets vind de training per paard/pony ook verschillend en dat je het daar op aan moet passen. Al zou ik deze manier op mijn eigen palomino doen zou hij volledig over mij heen walsen. Die heeft echt een leider nodig en iemand die hem de baas is anders gaat hij dominant gedrag vertonen .

Zij heeft een heel zacht karakter zoekt echt de steun bij je . Doet het goed op R+ om iets nieuws te leren en zodra ze het geleerd heeft bouwen we het weer af want paarden en voeding vinden we bij kinderen geen goede combinatie .

Ze is zo lief, en zo gek op kindjes ze wordt helemaal blij als ik mijn kinderen mee heb dan gaat ze echt met ze spelen. Als de kinderen ( buiten de bak ) naar de andere kant van de bak rennen , rent zij vrolijk mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:21 



 
Profiel   

Ninx schreef
pien_2010 schreef
Waarom heeft ze een deken op?


Dat staat eerder in het topic omschreven. Omdat het paard erg lang binnen heeft gestaan, kreeg het het buiten erg koud in de regen.



Neem me niet kwalijk dat ik DAT even kwijt was.

Leuk dat ze kinderen zo gezellig vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 07:29 



 
Profiel   

Super trots op Kalja ze doet het zo goed. Dit is van gisteren


Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:36 



 
Profiel   

Ze is lekker nuchter. Fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:46 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Ze is lekker nuchter. Fijn.

Ja ze heeft echt een heel leuk karakter

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:52 



 
Profiel   

De onschuld van een kind met dieren , heerlijk dit is gewoon genieten


Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 21:54 



 
Profiel   

Je dochter sprinģt straks zo op zijn rug. Zadelmak is ze dan gelijk. Heel leuk die twee samen. Vrienden voor het leven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-23 07:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 14 [ 346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen