Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Even wat zonnige foto's tijdens deze grijze natte dagen

 
Profiel   

Zoals de titel al aangeeft, ik heb nog een paar zonnige foto's die ik nog niet eerder met jullie heb gedeeld.

Vorig jaar heb ik een shoot gehad, georganiseerd door een mede cosplayer, Joyce Bertrums, die heel graag in ons favoriete thema wilde shooten. Uiteraard mocht Diablo ook aanwezig zijn :j

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

8.
[ img ]

9.
[ img ]

10.
[ img ]

11.
[ img ]

12.
[ img ]

13.
[ img ]

14.
[ img ]

15.
[ img ]


Mijn dank aan Djowindah Spaninks/StudioDjow en Linn van den Heuvel voor de prachtige foto's <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:39 



 
Profiel   

Oooooh die laatste is echt heel vet! Allemaal, maar die laatste extra!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:45 



 
Profiel   

Fantastische foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:12 



 
Profiel   

Ooooohhh wat gaaf!!! GOALS!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:00 



 
Profiel   

Dank jullie wel <3

Ben nog 1 belangrijke en gave foto vergeten te plaatsen :oo
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:13 



 
Profiel   

Sprookjesachtig mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 02:23 



 
Profiel   

Dank je wel :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 12:52 



 

Jee, wat gaaf zeg! Vind ze allemaal mooi, maar die laatste die je nog extra post, misschien wel de meest gave! 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 07:23 



 
Profiel   

Gave foto’s! Voor mij springt foto 8 eruit, die blik van Diablo <3 Alsof hij jullie in de gaten houdt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 09:10 



 
Profiel   

Nooit gedacht het te zeggen of te denken maar ik vind in dit geheel het paard storend in de fotos.

De mensen samen wat een sprookje prachtige fotos en gezichts uitdrukkingen. Op sommige fotos stoort daarin het paard (vind ik) maar dat komt wellicht omdat het paard door de twee sterkte personen in het niet valt op de fotos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 11:57 



 
Profiel   

Ik vind het heel erg mooi. Jullie foto's hebben een bepaalde spanning tussen man en vrouw en dat ik vind ik erg mooi en voelbaar. Het paard maakt het sprookje compleet vind ik, ook al begrijp ik de post van NOllie wel. Het paard staat niet centraal en de figuranten erom heen, het is nu andersom en dat zijn we niet gewend hier op Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 14:55 



 

Grappig, ik zie juist het hele 'verhaal', inclusief paard. Het is ook net hoe je ernaar kijkt, denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:15 



 
Profiel   

Wat een ontzettend mooie foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 15:59 



 
Profiel   

Prachtig!!!

Heel erg mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 19:51 



 
Profiel   

Leuk om zo het romantische strijd verhaal een beetje neer te zetten. Zo hen je toch echt weer een unieke foto reeks. Prachtig gelukt ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 20:19 



 
Profiel   

OMG foto 8. i love it <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 20:25 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor jullie reacties +:)+

noviceh schreef
Gave foto’s! Voor mij springt foto 8 eruit, die blik van Diablo <3 Alsof hij jullie in de gaten houdt!

Diablo kent zijn rol inmiddels ook wel aardig goed :))


StalNollie schreef
Nooit gedacht het te zeggen of te denken maar ik vind in dit geheel het paard storend in de fotos.

De mensen samen wat een sprookje prachtige fotos en gezichts uitdrukkingen. Op sommige fotos stoort daarin het paard (vind ik) maar dat komt wellicht omdat het paard door de twee sterkte personen in het niet valt op de fotos.

Paardlief is bij deze inderdaad meer "accessoire", dan hoofd model :) Maar ik vind het wel een mooi compliment, voor ons als uitbeeldende personages :j


pien_2010 schreef
Ik vind het heel erg mooi. Jullie foto's hebben een bepaalde spanning tussen man en vrouw en dat ik vind ik erg mooi en voelbaar. Het paard maakt het sprookje compleet vind ik, ook al begrijp ik de post van NOllie wel. Het paard staat niet centraal en de figuranten erom heen, het is nu andersom en dat zijn we niet gewend hier op Bokt.

Dank je wel :o


Adelaide71 schreef
Grappig, ik zie juist het hele 'verhaal', inclusief paard. Het is ook net hoe je ernaar kijkt, denk ik.

Dat vindt ik ook het mooie van fotografie. Iedereen heeft er een andere kijk op en ziet iets anders in een foto :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 13:07 



 
Profiel   

Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 13:37 



 
Profiel   

Heel leuk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 13:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen