Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 32 [ 791 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn onverwachte project

 
Profiel   

prompter schreef
Ik hoop dat Fuego nog lang bij je mag blijven, hij betekent zo te lezen veel voor je, en ook voor die kleine is hij een soort grote broer :)

Dankjewel, hij is mij inderdaad heel dierbaar, echt mijn soulmate.

Celebi schreef
Fijn dat hij nog (hopelijk een tijdje) mag blijven! De reden erachter is alleen wat minder leuk.. Sterkte.

Je wilde Zorro trouwens toch in de verkoop doen omdat hij te klein zou blijven? Wat nou als ie heel hard z'n best aan het doen is om een groot rijpaard voor je te worden.. :')

Haha nee daar heb ik Rambo al voor gekocht eind vorig jaar :P
Die hebben we toen al gekocht voor als Fuego weg gaat vallen.

Met Zorro gaat het goed, ik heb het idee dat hij echt flink energie 'nt verbruiken is met groeien in hoogte en breedte. Er is bijna niet tegenop te voeren hoor.
Met Fuego gaat het, koorts is weg, kuur is nu klaar maar ik zie hem toch wel langzaam achteruit gaan helaas ;(


[ img ]

Geleerd van Fuego dat je zo veel makkelijker kunt eten uit een hooinet _O-
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Z'n manen, staart en sokken groeien opeens mega hard, hij gaat heel mooi vol behang krijgen.
Hij loopt ook echt braaf mee, als ik stop stopt hij meteen, hij draait vanzelf mee, is echt alert op je als je met hem gaat lopen. Brave dodo is het! <3

Ohja en hij is officeel een naarling nu :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:27 



 
Profiel   

Nou als er dan zoveel voer in gaat komt de manier van hooi eten die Fuego hem heeft aangeleerd wel van pas :D

Heerlijk zo’n leuke naarling <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:42 



 
Profiel   

Wordt een mooi paardje. Hij droogt goed op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:55 



 
Profiel   

Daar istie weer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:09 



 
Profiel   

Mijn ervaring is vaak wel dat degene die tijdelijk zouden blijven, uiteindelijk na jaren nog bij je op stal staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:17 



 
Profiel   

Wat naar van Tarzan. Lekker genieten van je grote vriend zolang het kan :knuffel:

En wat ziet Zorro er fantastisch uit zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:46 



 
Profiel   

Aha, Zorro heeft deze keer meer oog voor zijn hooi dan voor de camera :D
Dan moet hij vast héél grote honger gehad hebben ;)

Hij ziet er schitterend uit !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 19:40 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Mijn ervaring is vaak wel dat degene die tijdelijk zouden blijven, uiteindelijk na jaren nog bij je op stal staan.

Hou op :')
Dankjewel allemaal <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zo naast Rocky zie je toch wel goed dat hij gegroeit is tegenover hoe hij kwam :D
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:33 



 
Profiel   

Aaah snoetje <3

Hoe is het nu met Fuego?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 15:43 



 
Profiel   

Ach ja hij is wel goed gegroeid, kan je mooi vergelijken zo. Ziet er goed uit, vacht glanst ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:11 



 
Profiel   

Hij glanst je tegemoet :D z’n zomervacht zit nog in de groei, je ziet echt dat z’n vacht flink aan het herstellen is na z’n achterstand maar hij zit zoveel beter in z’n vacht sinds hij geschoren is. Dat heeft hem ook echt goed gedaan gelukkig.

Hij heeft echt een enorme groei doorstaan vanaf dat hij hier is gekomen, echt mooi om te zien!

Met Fuego gaat het, koorts is niet meer terug gekomen gelukkig maar hij heeft het helaas wel zwaar ;( We zijn nu weer in overleg met de DA hoe we hem weer wat verlichting kunnen geven met medicatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:23 



 
Profiel   

Ja ik vind dat scheren echt zo’n groot verschil maken. Dat kan ze ook zoveel energie kosten. Heb je goed besloten toen.

Oh bah wat naar. Hopelijk is er nog iets mogelijk voor Fuego :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:52 



 
Profiel   

Sterkte met Fuego!

Rocky lijkt gewoon gekrompen op die foto's, zo hard groeit je 'tijdelijke' project :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:20 



 
Profiel   

Haha nu je het zegt lijkt Rocky inderdaad gekrompen :')

Scheren vind ik zelf ook vaak een fijne oplossing, Rocky helpt het elk jaar heel goed en bij zorro heeft het nu ook heel positief uitgepakt gelukkig!

Even duimen draaien voor Fuego inderdaad ;(
Dankjewel dames!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:30 



 
Profiel   

Ik duim mee voor Fuego TS

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:16 



 
Profiel   

Nou, dat ondervoedde veulentje bestaat niet meer hoor :D <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:25 



 
Profiel   

Volgend jaar moet jij een nieuw topic openen : 'help mijn tinker is te dik - wat moet ik doen ??' ... :D

Haha, hij ziet er heel erg goed uit !
En hij heeft altijd zo'n aandachtige en geïnteresseerde blik in de ogen ! Goed teken, hé ! Het is een mensenvriend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:24 



 
Profiel   

Hahaha inderdaad :')

Hij is écht een mensenvriend inderdaad, echt een die houdt van aandacht en graag bij je is. Echt een heerlijk aanhankelijk dier <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:56 



 
Profiel   

Hij ziet er echt super uit TS. Good job!

Hoe is het met Fuego? Hoop dat hij niet te zeer extra belast wordt door de hitte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:01 



 
Profiel   

Dankjewel!

Fuego gaat nog altijd hetzelfde helaas. DA heeft z’n medicatie besteld dus daar nu op nt wachten. Daarnaast komt de DA maandag als alles goed is nog even langs om hem te checken en met mij over hem te praten, dus daar zie ik wel heel erg tegenop. Als ik er alleen al aan denk begin ik spontaan te janken (net zoals nu weer .. pfff).
Dus ik ben bang dat we niet lang meer (paardwaardig) kunnen rekken helaas ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:04 



 
Profiel   

_Tarzan schreef
Dankjewel!

Fuego gaat nog altijd hetzelfde helaas. DA heeft z’n medicatie besteld dus daar nu op nt wachten. Daarnaast komt de DA maandag als alles goed is nog even langs om hem te checken en met mij over hem te praten, dus daar zie ik wel heel erg tegenop. Als ik er alleen al aan denk begin ik spontaan te janken (net zoals nu weer .. pfff).
Dus ik ben bang dat we niet lang meer (paardwaardig) kunnen rekken helaas ;(



Ach wat verdrietig inderdaad. Maar zo te zien doe je alles wat nodig is voor hem.
Ik heb helaas ook ervaring met dit deze
Situatie en mijn ervaring is dat dit, de knoop doorhakken, de moeilijkste periode is.
Wat mij altijd goed heeft geholpen is het voor ogen houden dat mijn paard me dankbaar zal zijn dat ik hem laat gaan en hij verder niet meer hoeft af te zien.
Maar hoe dan ook… het blijft verrekte moeilijk dus ik voel met je mee. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:12 



 
Profiel   

Het is ook verdomd moeilijk, wanneer doe je er goed aan, wanneer is het genoeg?

Fuego heeft geen leuk leven gehad, kan eindelijk genieten en dan is het opeens klaar, zo oneerlijk voelt dat ;(

Daarnaast heb ik in maart 2021 m’n beste maatje onverwacht moeten laten inslapen vanwege koliek, heb ik hierna Fuego gekocht, ging dat totaal niet, hele lange weg samen bewandeld om te komen waar we nu zijn, onafscheidelijk en dan moet je alweer afscheid nemen van degene die zo ontzettend veel voor je betekend ;(

Ik heb dan wel Rambo al, bewust gekocht toen we wisten dat Fuego niet lang meer mee zou gaan, maar dat maakt het verdriet absoluut niet minder. En eerlijk, zolang Fuego er is kan ik mij ook echt niet binden aan Rambo, het is een heel lief dier, lijkt echt in alles op m’n vorige topper, maar toch kan ik mij absoluut nog niet binden.

Dus ergens hoop ik dat we nog een paar mooie maanden samen mogen meemaken, hij betekend echt zo enorm veel voor mij <3

En omdat foto’s meer zeggen dan duizend woorden … ik denk dat ze vanzelf spreken hoe erg wij op elkaar gesteld zijn <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En mijn ultieme favoriet, die zo mooi weergeeft hoe wij zijn <3
[ img ]


En nu stop ik weer over Fuego, anders blijf ik eindeloos over hem praten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:54 



 
Profiel   

Mooie Fuego :j
Je hebt daar een hoop heel erg mooie foto's van jullie samen. Je ziet de wederzijdse liefde hier goed op.
Wat spijtig voor jullie dat hij niet gezond is en je hem veel te vlug en te vroeg zult moeten afgeven.
Heeft hij een chronische ziekte ? Ik heb dit dacht ik al eens gevraagd, maar ik ben het helemaal kwijt ... Sorry daarvoor.

Is Rambo al terug van zijn 'schoolreis' ?
Klinkt erg normaal, hoor, dat je nog niet diezelfde band met Rambo voelt. Misschien komt die wel nooit, maar de liefde zal sowieso wel groeien, hoe langer jullie samen zijn en samen werken.

Je hebt in ieder geval paardenliefde genoeg door jouw aderen stromen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 14:04 



 
Profiel   

Ow na al die prachtige foto’s moet ik nu ook huilen |(
Misschien tegen beter weten in maar ik hoop dat je nog een paar maand van hem kan genieten en dat dat paardwaardig kan. Maar verder hou ik erover op want ik wil je niet verdrietiger maken dan je al bent.

Wat Zorro betreft: dat blijft een lieverdje. :)

Edit: typfoutje

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 14:18 



 
Profiel   

Deze foto’s stralen idd liefde uit. Fuego maar ook Rambo, zorro en rest boffen met jou als baasje.
Als de tijd daar is weet he wat je moet doen.
Dikke knuffel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 16:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 32 [ 791 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen