Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 83 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kleuter Sjaan (v. Negro x Jazz) is er weer!

 
Profiel   

Hey een Sjaan topic. Wat leuk. Nog steeds zo veel last van je lijf?

Maar je weet wat ik van Sjaan vind. Dus niet echt wat toe te voegen. Ja leuke foto's :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 10:20 



 
Profiel   

Super fijn paard! Fijn opgeleid ook.

Heb je andere topic ook met verbazing gelezen, wat een rel joh! Ik kan me prima in jou manier van rijden vinden, is ook mijn manier.

Altijd zo jammer dat mensen alleen maar in hun manier geloven en niet kunnen verplaatsen in andere trainingsmethoden.

Geniet nog maar lang van je paard!



Laatst bijgewerkt door Dreamy op 23-11-17 23:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Stuk eruit gehaald ivm zwart maken andere bokker


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 10:53 



 
Profiel   

Prachtige plaatjes, een goed begin is het halve werk blijkt maar weer +:)+

En vergeet vooral ook niet om jezelf credits te geven: zo'n IBOP-score knal je er alleen uit als de ruiter minstens net zo kwaliteitsvol is als het paard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 11:06 



 
Profiel   

Echt een ontzettend gaaf paard! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 11:20 



 
Profiel   

Lizzyy schreef
Wat zijn vossen toch ook prachtige beesten! Maar deze helemaal. Leuk beest, je hebt haar goed aan het lopen +:)+


Vossen zijn het beste! Haar ouders waren beide zwarte en ik wilde graag een vosmerrie met een bles en 4 witten benen en tadaaa!

ambre schreef
Wat een kadootje heb je er toch aan.Heerlijk als je eigen fok zo uitpakt en je er zo heerlijk mee weg kunt rijden.
Gelukkig heb je het druk zat, dat voorkomt alleen maar dat je er te vaak op wil gaan zitten.


Op naar jouw eigen fok!!

mala26 schreef
Hey een Sjaan topic. Wat leuk. Nog steeds zo veel last van je lijf?

Maar je weet wat ik van Sjaan vind. Dus niet echt wat toe te voegen. Ja leuke foto's :D


Jij was al fan voordat ik zelf geloofde dat ze kon lopen ;)
Maar zonder jouw waren we hier niet geweest!

Mn schouder begint oke te worden, vrijdag was het vreselijk en afbouwen van pijnstillers was ook even niet tof maar het functioneert weer, nu weer beetje rekken en rechtop gaan zitten.

Women2 schreef
Super fijn paard! Fijn opgeleid ook.

Heb je andere topic ook met verbazing gelezen, wat een rel joh! Ik kan me prima in jou manier van rijden vinden, is ook mijn manier.

Altijd zo jammer dat mensen alleen maar in hun manier geloven en niet kunnen verplaatsen in andere trainingsmethoden.

Geniet nog maar lang van je paard!


Iedereen heeft echt op zn eigen mening, daarom ben ik in het vorige topic ook de discussie aan gegaan, niet omdat ik het perse beter weet, al is dit natuurlijk niet mijn eerste 3 jarige. Maar om uit te leggen wat ik doe en waar ik in geloof. En elk beest maak je fouten mee en doe je het bij de volgende net weer ietsje anders!

Amaryllis schreef
Prachtige plaatjes, een goed begin is het halve werk blijkt maar weer +:)+

En vergeet vooral ook niet om jezelf credits te geven: zo'n IBOP-score knal je er alleen uit als de ruiter minstens net zo kwaliteitsvol is als het paard :j


:o Dankjewel!

Net zoals bedankt voor de andere complimenten, Sjaan loopt al bijna naast dr schoenen ;)



Laatst bijgewerkt door Dreamy op 23-11-17 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Quote Women2 aangepast


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 12:34 



 
Profiel   

Sjaan is echt een indrukwekkende merrie. Zo veel potentieel en in jou handen kan dat alleen maar goed komen.
Blijf zo verder doen, daar horen wij gegarandeerd nog van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 17:59 



 
Profiel   

Wat een ontzettend fijn paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 18:01 



 
Profiel   

wat wordt Sjaan groot!! :wow: wat stop je erin?

Ziet er veelbelovend uit. Een combinatie waar we nog veel van zullen horen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 21:54 



 
Profiel   

Wat een retegaaf dier! Je hebt m fijn aan t lopen zo!
Ben benieuwd wat de toekomst jullie zou brengen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 22:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat een gave merrie! <3
Heb je misschien ook een filmpje? Ik ben heel benieuwd hoe ze beweegt. Hoe groot is ze eigenlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 06:49 



 
Profiel   

Mooi paard! Ziet er heel zeker uit als jullie rijden! Dat is super mooi!! Wat een mooi landschap achter de uitstapfoto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 08:26 



 
Profiel   

Ik vind de losrijfoto's erg aansprekend, ze laat echt goed haar hals vallen en je ziet dat de bovenste halsspier mooi opbolt. Het oppakken kan ik vanaf de foto's {zonder bewegingsbeeld} niet echt beoordelen of ze nog lekker over de rug swingt maar volgens mij weet je prima wat je doet dus dat zal wel.

Gefeliciteerd met de IBOB! je ziet er duidelijk Negro in terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 10:10 



 
Profiel   

Wat een onwijs paard! Ben jaloers om de omgeving waarin je rijdt. Gaaf plekje.

Gefeliciteerd met de IBOP!

Spoiler:
Heb nog een kleine opmerking over je foto's. Je hebt de horizon niet altijd recht, waardoor het soms lijkt alsof ze op de voorhand loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 10:21 



 
Profiel   

Gaaf beest is het Iris!
En wauw even je vorige topic doorgelezen, wat een drama om een loshangend slofje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 10:30 



 
Profiel   

Wauw wat een knappe merrie, die staat al een heel pak verder dan de mijne van dezelfde leeftijd (ook wel veel pech gehad en onder het mes moeten gaan :roll: )! Ik vraag me ook af hoe groot ze eigenlijk is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 13:21 



 
Profiel   

Wat een gedoe om niets in je vorige topic. Zulke zwart wit denkende mensen. Je rijdt hartstikke netjes en je paard heeft mooie bespiering al op de goede plekken. Aansprekend plaatje. ik word hier vrolijk van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 13:32 



 
Profiel   

wat een prachtig dier zeg, geweldige uitstraling!

Mooie foto ook met die honden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 14:02 



 
Profiel   

Ik heb je vorige rel topic niet gelezen of gezien, maar met zo'n papier heb je een bonkje dynamiet onder het zadel waar je heel veel lol van krijgt (en nu al hebt).
Heerlijk paard met een hele mooie toekomst zo met jou !

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 15:52 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie merrie. En inderdaad wat een chaos in je vorige topic. Ziet er echt goed uit. Dat achterbeen. Wow. En dat voor zo'n jong paard. +:)+


_Anneruth schreef
Heb nog een kleine opmerking over je foto's. Je hebt de horizon niet altijd recht, waardoor het soms lijkt alsof ze op de voorhand loopt.

Dit wilde ik inderdaad ook zeggen. Dat het op sommige foto's lijkt alsof ze een beetje op de voorhand loopt maar dat kan idd aan de horizon liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 16:59 



 
Profiel   

En waar zijn de rellers uit het vorige topic nou.... exactly, gone. Jammer, want die 8 pagina's verdien je nu ook. Maar dan alleen maar vol met lof ipv dat gezeik over een slof (die toen hartstikke netjes gebruikt werd.. 't ging werkelijk waar nergens over. := )

Wat een gaaf dier, loopt heerlijk, ga zo door zou ik zeggen. +:)+ Zou je wel een keertje voor mijn lens willen hebben. *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 17:28 



 
Profiel   

Wat een leuk paard! Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 21:38 



 
Profiel   

Na het lezen van je intro dacht ik.... wat voor foto's zullen hieronder staan, maar wat een leuk, gaaf dier heb je zeg! Ook je andere topic even bekeken van de foto's met slof OMG ik zeg maar niks 8)7 :O
heel veel plezier met je mooie paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 23:27 



 
Profiel   

Jeetje, is dat topic nog maar zo kort geleden?

Die mensen hoor je natuurlijk niet weer, want hier loopt een paard heerlijk op eigen benen in een geweldig fijne houding, compleet het tegenovergesteld van wat zij hebben voorspeld.

Ziet er weer heerlijk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 00:09 



 
Profiel   

Wouw!! Ik ken meer van jouw topics en altijd fijne beelden. Dat zegt heel veel vind ik en ik vroeg mij af of je ook paarden van anderen beleerd/doorrijdt? Zo ja; zou ik wel wat info willen voor de mijne :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 17:42 



 
Profiel   

L_Ruiterhuis schreef
Gefeliciteerd, wat een gave merrie! <3
Heb je misschien ook een filmpje? Ik ben heel benieuwd hoe ze beweegt. Hoe groot is ze eigenlijk?


Op het moment heb ik niet echt een filmpje, alleen wat van de IBOP, zal eens wat filmen.

Ze is maar 1.66m, ze staat hier tussen de kastelen van minstens 1.75m dus ze is de pony van stal :Y)


Elisa2 schreef
Ik vind de losrijfoto's erg aansprekend, ze laat echt goed haar hals vallen en je ziet dat de bovenste halsspier mooi opbolt. Het oppakken kan ik vanaf de foto's {zonder bewegingsbeeld} niet echt beoordelen of ze nog lekker over de rug swingt maar volgens mij weet je prima wat je doet dus dat zal wel.

Gefeliciteerd met de IBOB! je ziet er duidelijk Negro in terug.


Ik vind het ook echt een Negro, al lijkt ze ook wel op haar moeder, die had ook een fijn achterbeen en kon er ook heel goed aan trekken.

Ze blijft mooi door het lijf gaan, soms wat moeilijker te verwerken aan de voorkant maar dat is jongigheid denk ik dan maar!


guppekop schreef
Gaaf beest is het Iris!
En wauw even je vorige topic doorgelezen, wat een drama om een loshangend slofje..


Negro bloed he 8-)


Knakker schreef
wat een prachtig dier zeg, geweldige uitstraling!

Mooie foto ook met die honden!


Geweldig he, zeker mijn oudste hond laat me nooit alleen rijden, gek genoeg een fijn idee.
Maar ook vaak genoeg wordt er gespeeld, springen ze over de bakrand of liggen ze te zonnen. Worden je paarden snel mak van!


haan schreef
Ik heb je vorige rel topic niet gelezen of gezien, maar met zo'n papier heb je een bonkje dynamiet onder het zadel waar je heel veel lol van krijgt (en nu al hebt).
Heerlijk paard met een hele mooie toekomst zo met jou !


Het is wel een tante met karakter maar tot nu toe eerlijk en goed te rijden, al moet ik wel op mn strepen staan merk ik, meer dan met andere 3 jarige.


Cynn schreef
En waar zijn de rellers uit het vorige topic nou.... exactly, gone. Jammer, want die 8 pagina's verdien je nu ook. Maar dan alleen maar vol met lof ipv dat gezeik over een slof (die toen hartstikke netjes gebruikt werd.. 't ging werkelijk waar nergens over. := )

Wat een gaaf dier, loopt heerlijk, ga zo door zou ik zeggen. +:)+ Zou je wel een keertje voor mijn lens willen hebben. *-:)


Je weet de weg, je bent van harte welkom! Dan is de horizon recht en kan iedereen zien dat deze altijd omhoog blijft bewegen ;)
En ach, commentaar vanachter een computer is zo makkelijk!


Nerootje schreef
Na het lezen van je intro dacht ik.... wat voor foto's zullen hieronder staan, maar wat een leuk, gaaf dier heb je zeg! Ook je andere topic even bekeken van de foto's met slof OMG ik zeg maar niks 8)7 :O
heel veel plezier met je mooie paard!


Oh jee, had ik het zo aangedikt?

Lily_Fee schreef
Wouw!! Ik ken meer van jouw topics en altijd fijne beelden. Dat zegt heel veel vind ik en ik vroeg mij af of je ook paarden van anderen beleerd/doorrijdt? Zo ja; zou ik wel wat info willen voor de mijne :)


Dankjewel!
Ik rij wel eens wat voor een klant, mag je altijd over pb-en.


Bedankt voor alle mooie complimenten!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 20:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 83 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen