Sjanne @ Work en sneeuw foto`s

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SJANNE_DARK
Berichten: 940
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Enschede

Sjanne @ Work en sneeuw foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 21:08

Aangezien ik nog rij foto`s had van tijdje terug en leuke sneeuw foto`s heb dacht ik laat ik ze maar in 1
topic te plaatsen. Anders zouden het 2 topics zijn met ieders niet veel foto`s

Sjanne is een 8 jarige Draver merrie, van het voor jaar hebben we haar 3 jaar. We hebben een veulen gefokt met haar die in het voorjaar is geboren. Wij zijn het rijden weer gaan oppakken, maar echt trainen nog niet aangezien de winter (weinig tijd, bak niet te rijden en snel donker)

Balkjes lopen vond ze altijd door eng we hebben alles toen die tijd geprobeerd om haar er over te krijgen maar nooit heeft zij er de lol van in gezien. Na de komst van het veulen, en toen we weer gingen rijden was een vriendin balkjes aan het draven en dacht probeer over 1 balk. eerst was het eng en toen vond ze het geweldig. Nu zijn we dat aan het opbouwen en 5 balkjes achter elkaar is geen probleem ook hebben wij onze eerste hindernis (gesprongen/gedraafd) was 15 cm of zo. Maar was aape trots en dat is te zien.

Ze was erg voorwaarts dus veel op zit proberen terug te krijgen. Kan haar wel aan de teugel gaan lopen maar dan gaat ze zicht drukker maken en is de ontspanning moeilijk te vinden. Als ze eenmaal rustig loopt ze netter.
Afbeelding

Afbeelding

Vrouwtje die even gekke 5 minuten heeft, tijdens het stapwerk (tusse de arbeit door)
Afbeelding

onze eerste hindernis samen.
Afbeelding

En trots dat vrouwtje was!! ( is het te zien?? Pling )
Afbeelding

Commentaar mag, weet dat mijn houding niet het beste is op het moment, maar zijn nu net paar maand weer bezig naar dik half jaar stil staan.

En de sneeuw foto`s, een aantal heb ik zelf gemaakt en een paar door een stal genoot (Princesst hier op bokt)( waar me paardje deken op heeft (gemaakt door stalgenoot))

Afbeelding
Afbeelding
shetje van vriendin maar mijn groote maat
Afbeelding
Afbeelding

Nou volgend mij had ze er wel weer genoeg van en zegt ze jullie gedag
Afbeelding

Doegg

Mayran

Berichten: 74
Geregistreerd: 17-04-08
Woonplaats: Enschede

Re: Sjanne @ Work en sneeuw foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:13

eyy,,

Leuke foto's die rij foto's had ik nog niet gezien Tong uitsteken
Ziet er netjes uit hoor, tja en die gekke 5 minuten :S haha
Super dat sjanne het nut van springen begint in te zien, ga vooral zo door Haha!

kussies

wattenstaafj

Berichten: 111
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Enschede

Re: Sjanne @ Work en sneeuw foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:25

Haha leuk verhaaltje heb je ervan gemaakt! Erg mooi hoor mevrouw!
Idd, die mooie sjanne springt wel. Nu laro nog;)
Die gekke 5 minuten ken ik maar al te goed haha!
Snel weer samen rijden!

Liefs,

wattenstaafj

Berichten: 111
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Enschede

Re: Sjanne @ Work en sneeuw foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:26

Oh by the way, mijn rijtechnisch commentaar is dat ikzelf sommige foto's op een niet-zo-mooi moment heb genomen. Jullie lopen normaal gesproken netter, maar nu is er zo superveel ontspanning. Zeker voor Sjanne. Echt top.

vilouma

Berichten: 1017
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: West-Brabant

Re: Sjanne @ Work en sneeuw foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:36

het lijkt alsof ze je een beetje uit het zadel trekt op de eerste 2 foots,probeer een beetje heel veel te spelen met je haden zodat ze bezig is met het bit .
zo zal ze ook iets nageven Knipoog
succes!