Ivanka met Cushing door de jaren heen...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
el1986
Berichten: 578
Geregistreerd: 07-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:10

Wat een mooi verhaal heb jij geschreven zeg!
En super dat je nu twee van die toppers hebt :) Je hebt het dubbel en dwars verdient!

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:37

Leuk geschreven, leuke foto's :)

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 00:51

Wat een prachtig verhaal.Heb het vol bewondering zitten lezen en de liefde en warmte spatten er echt van af.
Super en ga zo door.

Jessix

Berichten: 16483
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Ivanka met Cushing door de jaren heen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 01:04

Mooi verhaal hoor! En hele mooie paarden!!

Steefjevos

Berichten: 1691
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:02

Ik vind het een zeer indrukwekkend verhaal en wat prachtig dat je zoveel moeite hebt gedaan voor dát paard wat je zo in je hart hebt gesloten. Haar zoon is echt een knapperd en ik vind hem veel op haar lijken op de foto's. Met BB erbij is het echt een leuk stel, zoals ze bij dat hek zitten te kijken!
Ik heb het ook laten lezen door mijn vriend, hij heeft niets met paarden maar kan ook Reiki geven. Hij vond het weer een mooi voorbeeld van de werking.

Wat ook geinig is: volgens mij heb ik je op de site van Anky gezien! Je hebt een fotowedstrijd gewonnen, of niet?
Gefeliciteerd, met het winnen van de wedstrijd en het feit dat je de ziekte met Ivanka de baas bent geworden! Dat moet het heerlijkste zijn wat er is.

PonyPower_x

Berichten: 346
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Lokeren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:24

Wat fantastisch hoe ze er weer is doorgekomen,
vergelijk de eerste foto met de laatste,
en ik kan zo al zeggen dat dat paardje een geweldig leven heeft bij jou! :D

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:03

Woei Sanne!

Had je stuk nog niet gelezen. Word er gewoon emotioneel van. :o
Heel erg mooi geschreven. En idd wat je allemaal gedaan hebt voor Vank... +:)+ _/-\o_

Ik gun jullie nog zoveel jaren samen!

djoeka

Berichten: 1366
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 23:14

Wat een mooi verhaal heb je geschreven.
Hieruit blijkt wel hoeveel je om haar geeft, prachtig :j
Ik wens jullie nog vele fijne jaren samen :D

mistral830

Berichten: 77
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 10:47

Absoluut mooi verhaal. ik hoop dat jullie nog veel geluk zullen hebben samen.
Mooie foto ook, die laatste, zou zo een ansichtkaart kunnen zijn :).

AlaskaTorrie
Berichten: 304
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:20

Geweldig overzicht! Heel mooi, het is te hopen dat ze het nog lang vol mag houden! Geweldig hoe reiki zoveel resultaat kan hebben!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 01:09

wow wat prachtig omschreven en ik kan helemaal met je meevoelen...

Ik weet nog zo goed dat toen ik een topic op Bokt opende in september 2002 dat ik een eigen paard gekocht had, dat jij - nog helemaal in de wolken zittend- reageerde dat jij elke dag nog zo blij was met Ivanka... Super mooi om jouw overzicht zo te mogen zien. Ik heb mijn paard ik gekocht heb september 2002 ook nog steeds, en zie zoveel overeenkomsten met jouw Ivanka in wat jullie hebben meegemaakt. Helaas heb ikg een veulentje kunnen fokken uit hem :D, maar wel fantastische momenten meegemaakt. Ook mijn Mirk is nu op pensioen en we maken af en toe nog buitenritten of we rijden eventjes dressuur, maar... ik mis dat oude 'soepele' gevoel vaak nog... Zijn wil is zo sterk, maar zijn lichaam werkt af en toe gewoon niet meer mee (soms ook weer wel, dan springt hij ineens zo makkelijk een changementje, iets wat we vroeger niet voor elkaar konden krijgen..).

Ik hoop dat jij nog fantastische jaren met jouw merrie mag beleven! En super mooi dit verslag te mogen lezen!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 23:47

Allereerst, dank je wel voor alle leuke reacties! Voelt erg goed om ze allemaal te lezen, heel hartverwarmend :).

Steefjevos, Aidan is idd haar kopie zowat. Het is natuurlijk dat ik ze allebei goed ken, maar Ivanka heeft veel genen doorgegeven van haar kant ;). Gelukkig, het is heerlijk om met hem te werken.
Had voor de grap idd die foto ingestuurd naar de Anky-site :') . Toch weer een gratis shirt mee verdiend :D.

De ziekte ben ik overigens niet de baas helaas, we genieten van de 'ups', maar de downs blijven toch elke keer weer terugkomen. Maar goed, dat neemt niet weg dat ik er niet blij mee ben dat ze het op dit moment -afgezien van de probleempjes- toch goed doet :) .

Mirkim, ahum... hihi, dat was nog in mijn jippie-jeej-fase-ik-heb-een-eigen-paard ben ik bang :o . Dan kan ik soms wat overenthousiast worden :D.
Maar mooi is dat eigenlijk he, als ze nog gewoon door willen gaan voor je, ook al wil het lijf eigenlijk niet meer. Mooie karakters :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:44

wow,wat een prachtig overzicht.

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Ivanka met Cushing door de jaren heen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:13

jeetje sanne, Ik heb hier serieus zitten huilen (samen met mijn mams). Dat je zo hebt doorgeknokt voor je paardje, echt top. Je 2005'er ziet er super uit, echt top, dat je maar lang van je paardjes mag genieten!

sasika

Berichten: 2180
Geregistreerd: 14-06-06
Woonplaats: Beinsdorp

Re: Ivanka met Cushing door de jaren heen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 12:35

wat een verhaal zeg! meer kan ik er haast niet over zeggen!

mooi paard en dat je der nog jaren van mag genieten!!!!