3 jarige Donnerbube I x Obéron du Moulin *Update pag.5*

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 23:54

@kim: idd ik weet hoe jij erover denkt.. en ik te groot voor haar? Moest ik Forpie niet weggedaan hebben? Wat valt daar dan over te zeggen? Dat paard is achteraan in de meter 60 en gaat nog een aantal cm groeien ook want haar kont staat nog een pakje hoger ook :) Denk niet dat ik dan te klein ga zijn voor haar maar dat is mijn mening e :) En rohqui die gaat dicht bij mij in de buurt blijven :)

mn tattoo betekent: eeuwige liefde in het arabisch

flamon
Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-06

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:14

Erg mooi paardje, spreekt je erg aan :)
je rijd haar erg netjes. vind e houding zeker niet slecht het is voor har een al een bevestigend gevoel ;)

ga zo door zou ik zeggen hoop nog meer van jullie rij kunsten te zien ;) :)

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:19

Nee Forpreza was idd ook wel klein. Maar Rohqui zal toch vast wel veel groter worden? :?

Zooist

Berichten: 11073
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:23

Quirinake schreef:
bedankt voor de leuke complimentjes. Het is echt een leuk paard en ze rijd echt heel leuk, ze voelt heel relaxed aan en toch nét dat beetje bloed wat je nodig hebt. Ze is idd officieel vier jaar maar ze word pas 4 eigenlijk in mei dit jaar.

En of ik haar ga aanschaffen.. Ik ben gisteren met de eigenaars gaan praten en hebben een overeenkomst gesloten! Dus jullie zullen wrs deze merrie nog wel een paar keer voorbij zien komen.. of lopen :D


Gefeliciteerd! Een superknappe merrie hoor!

Wat zijn je plannen? De sport in of ook mee fokken?

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 00:27

@flamon: bedankt! Er zullen vast nog wel meer foto's komen :j

@kim: idd forpie was klein. Rohqui zal zeker groter worden, maar als zij 1.72 word, en rohqui zou dat moeten evenaren, zou hij nu nog 14 cm groeien. Het is niet dat ik van plan was hem weg te doen. Want je weet dat ik gek van em ben :) Maar omdat hij dicht bij mij blijft en eventueel er nog mee kan rijden, vind ik het de moeite toch waard om deze beslissing te nemen.

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 00:28

Zooist schreef:
Quirinake schreef:
bedankt voor de leuke complimentjes. Het is echt een leuk paard en ze rijd echt heel leuk, ze voelt heel relaxed aan en toch nét dat beetje bloed wat je nodig hebt. Ze is idd officieel vier jaar maar ze word pas 4 eigenlijk in mei dit jaar.

En of ik haar ga aanschaffen.. Ik ben gisteren met de eigenaars gaan praten en hebben een overeenkomst gesloten! Dus jullie zullen wrs deze merrie nog wel een paar keer voorbij zien komen.. of lopen :D


Gefeliciteerd! Een superknappe merrie hoor!

Wat zijn je plannen? De sport in of ook mee fokken?


bedankt. Fokken.. Mss ooit want haar veulen was vorig jaar allessinds niet zo slecht. Maar in het kortste vooruitzicht gaat ze toch de sport in. Zou ze deze zomer de 4 jarigen willen starten.

Mylady_E
Berichten: 533
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:29

Ziet er nu al een beloftevolle combinatie uit!

Ik vind haar zeker niet te klein. Ze zal nog wel wat groeien, dus dat komt zeker goed.
Het zou inderdaad mooier zijn moesten je schouders wat meer naar achter gaan, maar dat wist je al :-D

Een cap zou, zoals ze hier allemaal al hebben aangehaald, natuurlijk niet slecht zijn geweest. Maar hey, wie vergeet er nooit eens iets. En op goed slofgebruik heb ik ook niets tegen.

Dus, dat belooft voor later op wedstrijd ...

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:31

Knap paard yuur, maar jij hebt smaak dat wisten we al! :D
Ga je haar kopen ?

Slof vind ik 3x niks ;)


Leuke foto's toch !

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 00:35

@evih: thnx. idd mn schouders daar moet ik wat op oefenen :) en ja.. laten we hopen dat dat iets beloofd voor later he :D

@mandy: hahah bedankt hoor ! en ja die slof.. tjaa vandaag zonder gereden en ging lekker :j

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:40

hoe groot is ze dan nu, dat je verwacht dat ze 1.72 wordt?

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 00:43

goh dat is een wilde gedachte he. Ik weet niet exact hoe groot ze is. Maar ik rij een ander paard van 1.70 juist en eigenlijk heel veel verschil is er toch niet als ik naast beide sta. En er komt zeker nog een paar cm bij want ze staat nu nog overbouwd en de bloedlijn toont aan dat ze tussen 5 en 6 jaar nog een pak gaat groeien ook.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 08:36

Ontzettend leuke merrie, ziet er uit als een fijn dier en je rijdt haar met gevoel, ik las zojuist dat je haar gekocht hebt? Ik hoop jullie nog vaak tegen te komen hier, fijne combinatie!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:52

Quirinake schreef:
goh dat is een wilde gedachte he. Ik weet niet exact hoe groot ze is. Maar ik rij een ander paard van 1.70 juist en eigenlijk heel veel verschil is er toch niet als ik naast beide sta. En er komt zeker nog een paar cm bij want ze staat nu nog overbouwd en de bloedlijn toont aan dat ze tussen 5 en 6 jaar nog een pak gaat groeien ook.


Herinner me ze nog begin oktober onder de man. Dan stond ze volgens mij nog een heel eind overbouwd.

Zou er toch maar es de meetstok naast planten. Het is toch een groot verschil met die van mij. ;)

Maar ach, die groeit nou ook nog en Fayetje zal misschien ook nog groeien (hopelijk), dusja, .... :Y)

chivaldi
Berichten: 3540
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:56

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!! misschien een rare vraag hoor maar is dat niet bij arjen teeuwissen in de bak?

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 10:57

qua grootte maakt het mij eigenlijk niet uit hoor. Ik vind ons een goeie combinatie qua groottes en ga mn kop niet laten gek maken dat ik te groot zou zijn (niet persoonlijk hoor :P ) En ze is nog maar 3 dus het kan alleen nog maar beteren want ze groeit nog zeker weten :)

edit: nee niet bij arjen in de bak, QC stables in sint-niklaas

chivaldi
Berichten: 3540
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:16

lijkt er best veel op :o

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:24

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Zover je op de foto's kan zien is ze bijzonder goed in balans voor zn jong paard wat net zadelmak is en is het een merrie met veel potentie.. mooi opwaardsgebouwd, lang voorbeen, sterk en dragend achterbeen.. ik ben fan ;) wanneer komt er echt een goede, mooie fotoserie ervan!!!? ;)

Marlllot

Berichten: 702
Geregistreerd: 04-10-08

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:39

dat is eerder een elastiek

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 23:39

Romyv schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Zover je op de foto's kan zien is ze bijzonder goed in balans voor zn jong paard wat net zadelmak is en is het een merrie met veel potentie.. mooi opwaardsgebouwd, lang voorbeen, sterk en dragend achterbeen.. ik ben fan ;) wanneer komt er echt een goede, mooie fotoserie ervan!!!? ;)


Bedankt :) Nou ja een mooie goede fotosessie.. Dan moet er een goede camera tot mn beschikking staan en niet zo'n digitaal toestelletje haha :P

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:05

Quirinake schreef:
Romyv schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Zover je op de foto's kan zien is ze bijzonder goed in balans voor zn jong paard wat net zadelmak is en is het een merrie met veel potentie.. mooi opwaardsgebouwd, lang voorbeen, sterk en dragend achterbeen.. ik ben fan ;) wanneer komt er echt een goede, mooie fotoserie ervan!!!? ;)


Bedankt :) Nou ja een mooie goede fotosessie.. Dan moet er een goede camera tot mn beschikking staan en niet zo'n digitaal toestelletje haha :P


volgens mij zit bokt vol met leuke amateurfotografen en goede profs, zit er vast wel 1tje tussen die bereid is langs te komen of daar in de buurt woont toch!?

Is die merrie al naar de keuring geweest?

caboclo

Berichten: 2632
Geregistreerd: 03-05-05

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:14

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
idd erg leuk beesjee...

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 14:28

@romy: nou ja.. dat zou wel moeten eigenlijk maar denk dat op bokt voornamelijk nederlanders zitten en denk niet dat alle nederlanders het zien zitten om naar belgie te komen :P

De merrie is gekeurd vorig jaar incl. röntgelogische foto's, heb het keuringsrapport gezien en was niets op aan te merken. Ga dit dus niet opnieuw laten doen :)

Niemand fan om eens foto's te komen nemen :+ ?

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:04

Nou, als jij van mij foto's wil maken dan maak ik er wel gelijk van jou ook hoor. Er kunnen héééééééééééééél veel foto's gemaakt worden met m'n digi ! :D :D :D

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:41


jennifer14
Berichten: 443
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: Soest

Re: 3 jarige zwarte Donnerbube I x Obéron du Moulin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:51

Wat een mooie combinatie! Echt een belofte voor de toekomst ;)! En tja over die foto's.. Er is vast wel iemand in de buurt. En anders toch eerst met een digitale, hebben we iig een beeld :)!