Palomino Luca @ (licht) work

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26584
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:19

Dominiqueee schreef:
Bedankt voor de reactie's! :)

@ Shanna: Voor een B-proefje kan het er wel mee door denk ik, maar hij mag inderdaad meer op de achterhand! Heb daar ook nog een andere foto van, waarop het erg duidelijk te zien is. Is weer wat om mee te nemen. Dank je. :j


Dat denk ik ook wel, anders had ik niet gezegd dat je wat mij betreft het voorjaar wel kon gaan starten :D :+
Nee serieus, ik ben erg benieuwd! :j

benniebang
Berichten: 1076
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:17

Annash schreef:
Dominiqueee schreef:
Bedankt voor de reactie's! :)

@ Shanna: Voor een B-proefje kan het er wel mee door denk ik, maar hij mag inderdaad meer op de achterhand! Heb daar ook nog een andere foto van, waarop het erg duidelijk te zien is. Is weer wat om mee te nemen. Dank je. :j


Dat denk ik ook wel, anders had ik niet gezegd dat je wat mij betreft het voorjaar wel kon gaan starten :D :+
Nee serieus, ik ben erg benieuwd! :j


We gaan oefenen op ander terrein en dan gaat het vast als een speer! Ik heb er iig alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met deze twee. Ze zijn zeker een mooie combinatie (stiekum ben ik er een beetje jaloers op, zelf ben ik toch echt te lang voor hem) en ik ben erg trots op ze!

Shan, mocht je een keer in onze contreien zijn dan moet je hem eens op komen zoeken! Is vast een feest van herkenning :Y)

Astor

Berichten: 5603
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:33

WAUWIE LUCA :+:
Eindelijk weer fotos van Luca, wat is hij licht geworden zeg!! En wat een beertje.
het rijden ziet er goed uit, vind je ook erg netjes zitten.
De punten die Shanna aangaf vind ik wel erg goed! Gaaf zeg dat je Luca mag bijrijden!

josewoos

Berichten: 4823
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:42

Do, ziet er heel goed uit joh! Je punten weet je en die hoeven ook niet tig keer herhaald te worden. Heel veel succes met hem en de wedstrijden, maar ik denk ook dat dit wel goed komt!

YentlKG

Berichten: 1488
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:16

Gave pony! Apart kleurtje, ziet er lekker uit en je hebt al puntjes gekregen om aan te werken.

Volgensmij zit jou zadel echt overheerlijk, of niet ?

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:23

Luca, die vond ik zo gaaf toentertijd!
Was toen al dol op palomino's en heb er nu zelf ook 1. :o

Grappig om te zien dat hij ook zo licht wordt 's winters.
Het rijden ziet er netjes uit, commentaar is al gegeven dus hoef ik niet weer te herhalen.
Veel succes nog met hem!

LieZ_Horses
Berichten: 2205
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Amersfoort

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:41

Ziet er leuk uit Do! :)) Jullie zijn een leuk stel!
Starten gaat helemaal goed komen hoor!

Annash
Blogger

Berichten: 26584
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:15

benniebang schreef:
We gaan oefenen op ander terrein en dan gaat het vast als een speer! Ik heb er iig alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met deze twee. Ze zijn zeker een mooie combinatie (stiekum ben ik er een beetje jaloers op, zelf ben ik toch echt te lang voor hem) en ik ben erg trots op ze!

Shan, mocht je een keer in onze contreien zijn dan moet je hem eens op komen zoeken! Is vast een feest van herkenning :Y)


Ik kom vaak genoeg bijna langs jullie... ben regelmatig met de auto op school in Utrecht en altijd als ik afslag Maarsbergen e.d. zie op de A12 denk ik even aan jullie _O-
Als het mooi weer is zal ik eens een belletje doen op de terugweg ;)
Heb je nr nog wel. Als ie veranderd is moet je maar pb'en.
Dan hoor je het voorjaar wel een keer van me. :j leuk!

_Roosmarijn_

Berichten: 2046
Geregistreerd: 22-06-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:02

Wat een gave foto's (complimenten voor de fotograaf)!
Ziet er goed uit Do! Hier en daar nog wat kleine dingetjes die je kan verbeteren, maar het beeld ziet er heel fijn uit. Let idd op je handen. Je zit is trouwens netjes zeg!
En alvast heel veel succes met starten! Gaat vast helemaal goedkomen! :)
Ik vind wat je op Luca hebt liggen, hem heel goed staan. Leuk uitgekozen!

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:14

Wat een gaaaaaaf beest zeg! Ik vind jullie een leuke combi, je hebt 'm lekker aan het lopen. Het lijkt alleen wel alsof ie z'n achterbeentjes een beetje laat 'slingeren'. Helemaal niet extreem ofzo maar aan een andere foto te zien kán ie zijn achterbeentjes primaaa gebruiken ;).
Succes verder, komt helemaal goed met jullie :D.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:54

Jeetje, wat is die veranderd t.o.v. de periode dat Shanna hem reed, ik vond hem toen ontzettend gaaf en mooi. Begrijp me niet verkeerd, het is nu nog steeds een erg leuke pony hoor, maar gewoon anders, ook begrijpelijk dat er verschil is nu hij ruin is, teddyvacht (overigens wel heel schattig) heeft, en met korte manen staat, een aparte pony blijft het wel.

Vind wel dat je hem heel netjes voorstelt, het ziet er ontspannen uit en je houding is erg netjes. Wel lijkt het alsof hij nog wat impuls te kort komt, en ik zou graag nog wat meer buiging in de wending willen zien. Succes met jullie wedstrijddebuut, want dat moet volgens mij prima kunnen.

Kathmandu
Berichten: 1247
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 00:00

Leuk, Dominique, om foto's van jou en Luca te zien! Ik vind het er allemaal vriendelijk en netjes uitzien. Shanna noemt wel punten op die mij ook opvielen, maar als je dat in de training meeneemt, denk ik dat het plaatje er nog beter uit zou zien. Probeer eraan te denken om je hakken uit te blijven drukken ;).
Veel succes en plezier met de trainingen en op wedstrijd!

Koper

Berichten: 30419
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 00:53

Wat zijn jullie leuk samen Do :D Aan de rijtechnische kant is al aandacht besteed in het topic dus daar ga ik verder niet over zagen, hij is ook pas vijf ;) Ben benieuwd hoe jullie jullie samen gaan ontwikkelen!

lizzyke15

Berichten: 114
Geregistreerd: 31-08-07

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:17

wat een leuk beestje zeg! ik vind het rijden er erg netjes uitzien, die wedstrijden komen zeker weten goed :D.
dat van die manen is heel bekend, die van 'mijn'heeft nu ook een mooie fjordencoupe :).

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:45

Wat een leuke foto's Do!!!
Echt een beertje ook!!

Jullie zijn echt een perfecte combie!

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:29

wat een leuke!!!!
echt een teddy nu met die vacht, maar volgens mij komt daar van de lente een binkie onder vandaan ;)

rijden ziet er vriendelijk en ontspannen uit, zoals eerder gezegd valt hij wat op de voorhand, maar dat komt vast goed!
succes samen :)

ClaudiaMP

Berichten: 136
Geregistreerd: 05-01-09
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 19:16

Super foto's :D
netjes aan het lopen en goede racties hierboven handen idd wat meer dragen naast elkaar.
Verder super enne Leuk paardje ! ;)

Dominiqueee
Berichten: 788
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 20:08

Dank jullie wel. :D

xCaitlin

Berichten: 2029
Geregistreerd: 16-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 14:50

Echt leuk paardje
Net zo'n teddy in de winter :D
mooie foto's ook :)

louiisie

Berichten: 714
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Oostland

Re: Palomino Luca @ (licht) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 10:02

wat een leukerd!