Trainen thuis Z1

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancertjje

Berichten: 415
Geregistreerd: 19-12-06

Trainen thuis Z1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 14:39

Weekje geleden zijn er een paar foto's gemaakt van het rijden. Ze zijn wat aan de donkere kant,. We rijden op het moment Z1(pony's) :D
Ben benieuwd wat jullie van hem vinden :)

Voor het rijden
Afbeelding

Meer meegeven
Afbeelding

Lekker bij elkaar
Afbeelding

Uit galop op X HALT
Afbeelding

Traver, beetje uit rare hoek genomen. Ik moet niet tegenhangen, rechtop blijven zitten!
Afbeelding

Afbeelding

Traver op AC lijn vinden we soms best moeilijk..
Afbeelding

Lekker drafje
Afbeelding

SB, mag wat schuiner
Afbeelding

Klaar
Afbeelding

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:42

Leuke combinatie zeg. Helemaal top. Is volgens mij een fijne willige pony om mee te rijden. Om het plaatje helemaal af te maken, zou je, zoals je zelf ook al zegt, nog wat meer je houding mogen perfectioneren. Af en toe zit je een beetje achterover en soms een beetje te veel achterop de lepel van het zadel. Denk aan de hak van je laars. Dit moet in een rechte lijn onder je heup en schouder zitten. Succes. ;)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:43

Leuke combi, voor het niveau mis ik wel de buigzaamheid in de rug, dat is waarom de traver op de middellijn ook niet zo wil lukken, die op de lange zijde mist ook de souplesse.

Wat ik een fijne oefening vind om de souplesse te verbeteren, is wat lager instellen dan je nu hebt, en dan op de volte SB, Travers en dan weer voltevolgen af te wisselen, en tijdens die sb of travers ook overgangen maken stap-draf-galop.

Bellex

Berichten: 9305
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Trainen thuis Z1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:49

Ik vind het er lekker uitzien Elain! Ik zou wel wat meer buigzaamheid willen zien zoals gezegt :) Candans ziet er top uit!