Mijn nieuwe aanwinst Take it Easy v. Quite Easy.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:32

Leuk paard. Die strepen op zijn kont lijken op de foto idd van een zweep te kunnen komen. Dan hebben ze hem goed te grazen genomen. Afschuwelijk als dat echt zo zou zijn. Hoe heb je hem eigelijk gevonden? Had zijn vorige eigenaar een verklaring voor die strepen?

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:35

Die plekken op zijn kont lijken mij oude littekens.
Bij ons staat op de boerderij staat een paard die op zijn kont een litteken heeft, die plekken op zijn kont lijken er erg op.
Misschien dat de DA er meer over weet?

Veel plezier in ieder geval met je nieuwe paardje:)

powerzoe

Berichten: 735
Geregistreerd: 25-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 21:37

We zagen hem op marktplaats. De vorige eigenaar had hem net een week en wist ook niet wat het was. Die eigenaar had hem net een week. Die strepen gaan vast wel over. We doen er nu zalf op en het ziet er al wel wat beter uit. Het was erger. Ik zou morgen even een foto maken van dichtbij. Ik vind het zo mooi om te zien dat hij het hier zo leuk vind. Hij staat nu lekker op het gras en hij begind nu eindelijk een beetje een buikje te krijgen.

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:37

nowornever schreef:
Waarom is hij onder zijn keel geschoren dan? Nou ik wacht rustig af op de spring foto`s ben namelijk heel benieuwd.



Vraag ik me eerder af waarom z'n pezen zijn geschoren? Onlangs gescand op peesblessure??
Je zegt dat het een nieuwe aanwinst is? Welke informatie heb je verder van de vorige eigenaar/verkopende partij?

Ik zou wel even je bakstuk en neusriembakstuk omwisselen ;)

Eefsoll

Berichten: 527
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:38

Ik vind de rij fotos er niet slecht uit zien!
Er mag lekker wat meer vet en spieren aan.. :P
Veel plezier ermee.
En die 2e foto is echt geweldig! :+

powerzoe

Berichten: 735
Geregistreerd: 25-03-08

Re: Mijn nieuwe aanwinst Take it Easy v. Quite Easy.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 21:41

Ze hebben zegmaar zijn onderbenen geschoren en zijn pezen ook. Gewoon op het netjes te houden. Net wat ik zeg. De vorige eigenaar had hem net een week. Hij wist er ook niets van. Hij had hem omgeruild met een ander paard. En toen hij thuis kwam stond hij in de box

nowornever

Berichten: 3205
Geregistreerd: 06-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:08

Kelly_ann schreef:
nowornever schreef:
Waarom is hij onder zijn keel geschoren dan? Nou ik wacht rustig af op de spring foto`s ben namelijk heel benieuwd.



Vraag ik me eerder af waarom z'n pezen zijn geschoren? Onlangs gescand op peesblessure??
Je zegt dat het een nieuwe aanwinst is? Welke informatie heb je verder van de vorige eigenaar/verkopende partij?

Ik zou wel even je bakstuk en neusriembakstuk omwisselen ;)


Dat zou kunnen maar ik had in eerste instantie alleen zijn keel gezien. Vandaar de vraag. Maar ik denk niet dat het zozeer gaat om zijn pezen die geschoren zijn maar dat hij gewoon geschoren is om te toileteren. En als je de benen van een vos scheert komt er altijd raar uit te zien.

powerzoe

Berichten: 735
Geregistreerd: 25-03-08

Re: Mijn nieuwe aanwinst Take it Easy v. Quite Easy.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 20:14

Ja