Leer-concours Ravi en mij @ Susteren + filmpje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wake_up

Berichten: 2413
Geregistreerd: 03-07-08

Re: Leer-concours Ravi en mij @ Susteren(Laatste x B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:06

Filmpje ziet er goed uit!
En wat een uitgestrekte draf zit op je paard. :j
Vind het knap hoe je rijdt.

primagirl
Berichten: 553
Geregistreerd: 22-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:10

Hej Sassie!!! :+:

Ziet er weer goed uit!!!
Proefje is netjes, mooi afgewerkt, op je laatste lijntje na dan... :+
Ze mag nog wat meer gaan zitten, neusje er wat meer uit, maar voor de klasse waar jullie in starten is dit plaatje eigenlijk helemaal af!

Ga zo door, het komt helemaal goed met deze combinatie!!!!! +:)+

Liefs,
Tara

SaskiaKur

Berichten: 6088
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg,Voerendaal

Re: Leer-concours Ravi en mij @ Susteren(Laatste x B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 23:12

Klopt, Tara :j
Maar dat vind ik juist zonde. Er is geen rust en al helemaal niet die opwaartse drang in de draf wat ze de laatste tijd ontzettend goed kan. Ze loopt nu een dalende lijn ipv van opwaarts.

Ons L1-debuut word ook gefotografeerd + gefilmd, hopelijk kan ik jullie dan onze 'goede prestatie' in mijn thermen laten zien! ;)

Annemarie_
Berichten: 1783
Geregistreerd: 29-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:44

Ziet er super uit hoor Saskia!
Leuk om een keer een filmpje van jullie te zien, krijg je toch een veel beter beeld natuurlijk. Ik ga helemaal met Tara mee met het commentaar, ze mag iets meer op de achterhand maar eigenlijk hoeft dat voor een B proef nog helemaal niet, het ziet er voor de B perfect uit!

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:51

Wat een onwijs mooi paard!
Heel veel succes met je L wedstrijd, moet helemaal goed komen!
Groetjes Esther

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Leer-concours Ravi en mij @ Susteren + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:12

Voor de B ziet het er echt super uit! :D
Dat filmpje geeft ook een goed beeld hoe jullie rijden, het ziet er netjes uit, je ziet wel dat het echt een heet paard is. Vooral op de laatste AC lijn, maar voor de rest ging het echt keurig!
En ohjah, bij het hals strekken moet je opletten dat ze zich niet gaat opkroppen, daar mocht het neusje er wel meer uit vond ik.

Veel succes in de L!

vilouma

Berichten: 1017
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:46

wat een beest!
ontzettend stoer is ie!
hij loopt ook prachtig.
vooral het beenwerk!

Raggel

Berichten: 1877
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Susteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:22

Allereerst Sas: Wat is het heerlijk om jullie zien te rijden :+: Eindelijk eens iemand die zijn handen STIL houdt, netjes rechtop zit en het paard niet stoort in de beweging.. Je zou je benen nog wat meer kunnen aansluiten, zoals al gezegd is. Juist als Ravi wat rennerig en loperig is, moet je eraan rijden.. Maar dat is een lastige knop, i know :+

Voor een B combinatie ziet het er gewoon super uit, echt waar :j
Maar ik snap wel dat jij niet helemaal tevreden bent. Ik krijg een beetje het idee dat ze wat als een kip zonder kop aan het lopen was, niet echt super fijn aan jou zit en in de aanleuning, dit zie je dan extra in het halsstrekken, dat komt er dan totaal niet uit. Ze mag wat meer gaan zitten achter, aan jou been en zit zijn. Het geheel mag iets meer gereden, wat meer van jou.
Nu loopt Ravi zelf en jij stuurt het gewoon vertekte netjes rond. En jah die laatste stap. Daar had je het beste gewoon kunnen geven, midden stap, hoppa handen naar voren, zwaar zitten en kuit eraan en stappen met die handel.

Ik ben echt benieuwd naar jullie L1 carriere, maar dat gaat helemaal goed komen, ben ik van overtuigd :j

zelito

Berichten: 374
Geregistreerd: 24-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:48

SuperSuperSuper Combinatie!!
Wat ziet het er goed uit!
Echt zo gaaf hoe jullie door die B zijn gegaan en in de L zal het niet anders gaan :D
Jammer van die spanning en de foutjes in de proeven :(:) Maargoed jij weet waar je aan moet werken en waar je mee bezig bent, dus ik weet zeker dat het helemaal goed komt.
Ik was zo benieuwd hoe het gegaan was deze dag, vond het zo jammer dat ik niet mee kon!
Als ik kan kom ik absoluut naar het debuut kijken, ik wil het echt in real life zien, want das pas echt genieten!
Xxx en als ik moet vlechten hoor ik het wel!

ColourFocus
Berichten: 218
Geregistreerd: 26-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:31

Leuke Combinatiee

erg mooie paardje
jammer van de enkele foutjes, maar het komt zeker goed

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:15

Ik vind jullie een prachtige combinatie, je past erg mooi op hem. Beeld ziet er fijn uit. Dat moet vast en zeker goed gaan komen in het L. Heel veel succes alvast!

MilleniumK

Berichten: 3026
Geregistreerd: 10-05-07
Woonplaats: Groningen

Re: Leer-concours Ravi en mij @ Susteren + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:27

Heey Saskia! :D
Mooie foto's hoor van Ravi, echt een top team worden jullie!
Heb niet echt veel te vertellen.. alleen dat je meer foto's van die knapper mag showen :D

Succes in het L1! :D ,maar dat gaat je vast ook goed lukken! :)

DL_Jarig

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: Leer-concours Ravi en mij @ Susteren + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:50

Ten eerste vind ik dat je niet zo streng voor je zelf moet zijn! Je hebt Ravi superfijn aan het lopen en je hebt genoeg reserves. Ik weet dat je beter kan en dat je ervan baalt als dat er dan nét niet uitkomt, maar het is maar B!!!!! Niet vergeten meid!

Dit is ook niet het beste wat ik van jullie gezien heb, maar het is nog steeds vérre van slecht, en dat blijkt ook uit je punten. Dus niet zo streng tegen jezelf zijn en volgende keer weer streven naar dat gevoel!