eindelijk Fleur @ Work

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skip_Bo

Berichten: 290
Geregistreerd: 24-12-06

eindelijk Fleur @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 13:07

Heeei lieve mensen!

Omdat het er ooit een keer van moet komen, open ik een topic van Fleur. Eigenlijk rijd ik Fleur echt nooit meer, ik heb er gewoonweg geen tijd voor. Daarom rijd een ander meisje haar nu, zodat ze toch beweging krijgt. Vandaag moest ik er even op omdat we foto's nodig hadden.

Ik moet eerlijk zeggen, dat het wel weer heel erg wennen was op zo'n jonkie, natuurlijk is Chanell ook een jonkie, maar die is toch al veel verder.

Fleur is verder wel een erg fijne pony, zitten goede gangen op, fijn voorbeen en fijn achterbeen, het enige probleem is dat ze echt nog onrustig is in de aanleuning, en nog te veel spanning wil pakken. Op het einde gaat dat al wel een stuk beter.

Informatie:
Fleur
Word in april 4 jaar
Kleine D-pony
Geen niveau.

Commentaar mag natuurlijk, maar houd er rekening mee dat dit de 1e keer sinds lange tijd is dat wij weer een combinatie vormen!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Ik ben mij ervan bewust dat Fleur nog teveel spanning pakt, maar dit was misschien een kwartier(tje) rijden op haar sinds 3 of 4 maanden, we moesten beide weer aan elkaar wennen.
Ik weet dat ik mijn handen meer moet gaan dragen en dichter bij elkaar moet houden, hiermee ben ik aan het werk. :)

Commentaar mag natuurlijk, maar is niet echt nodig, dit is waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik haar rijd.. Kan je het echt niet laten? Dan heb ik liever commentaar op mijn houding, maar hou het aub vriendelijk. :)

julio111

Berichten: 1167
Geregistreerd: 06-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:10

Ik vind het er leuk uit zien! :)
En fleur is een hele mooie pony!
Zoals je zelf al zegt, je handen ;)
Verder ziet het er echt heel leuk uit!
Laatst bijgewerkt door julio111 op 20-02-11 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:12

Wat een prachtige pony :+: ! Het enige puntje waar je op zou kunnen letten zijn inderdaad je handen, ik las het net pas maar had precies getypt wat je zelf ook al zei ;)

MariekeS_

Berichten: 4706
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Re: eindelijk Fleur @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:16

Ik had in je vorige topic al willen reageren maar die werd gesloten...

Echt een gaaf ding zeg! :~ echt een talentje, je stelt haar ook keurig voor :)
Het enige wat opvalt zijn inderdaad je handen maar daar ben je dus al mee bezig! Jammer dat ze weg moet...

Niceee
Berichten: 197
Geregistreerd: 24-12-10

Re: eindelijk Fleur @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:26

Wat een ontzettend mooie pony!!

Skip_Bo

Berichten: 290
Geregistreerd: 24-12-06

Re: eindelijk Fleur @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 14:59

Dankje voor de reactie's! :D