Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ons avontuur op de Paard&Leven dag 2017

 
Profiel   

Avontuur kunnen we het zeker noemen. Om 5:45 opstaan omdat je de laatste crossplek om 9:00 kon bemachtigen... _O- Met een uur en een kwartier rijden, moesten we nogal vroeg vertrekken. Zara is de afgelopen maanden heel veel mee geweest met de trailer (wedstrijden, les, zadelmaker, etc.) dus ze is nu ontzettend makkelijk te laden. Sommige zullen ons kennen van mijn volgtopic en weten dat wij van enorm ver komen. Inschrijven voor de Paard&Leven dag was voor mij best een grote stap, durf ik dat wel en is Zara er wel klaar voor? Uiteindelijk gewoon ingeschreven en we zien wel hoe het gaat. Nou.. Hoe het ging? Top! We hebben een ontzettend leuke dag gehad en ze heeft zich super braaf gedragen! We hebben om 9:00 een crossles gehad en 's middags om 13:15 een dressuurles.

Zara is in mijn bezit sinds 12-1-2016 en we hebben nogal een traject achter de rug. Sinds maart 2017 zijn we serieus actief aan het trainen met dressuur en hebben we het springen ook voorzichtig ontdekt. Zara is een 11-jarige Duitse Rijpony van 1.40m en het is echt een bitch :)) We hebben bijna wekelijks les en ik weet welke punten ik aan moet werken, onder andere mijn handhouding. We hebben een paar keer B dressuur gestart voor de ervaring en zijn nu bezig om dressuurmatig alles voor elkaar te krijgen zodat we richting de winstpunten kunnen gaan werken.

Foto's staan niet op volgorde!
[ img ]
1. Kennismaken met de instructrice bij de dressuurles (witte pony is Saaams @ Bokt)

[ img ]
2.

[ img ]
3.

[ img ]
4. Blij paard :P

[ img ]
5.

[ img ]
6.

[ img ]
7.

[ img ]
8.

[ img ]
9.

En nog wat foto's van de cross :D

[ img ]
10. Waterbak deed ze gewoon even!

[ img ]
11. Boomstammetje ook geen probleem

[ img ]
12. Opsprong ook niet, baas kan alleen niet zo goed meezitten :n

[ img ]
13. Deze was toch too much. Baas mocht er zelf overheen.

[ img ]
14. :')

Niemand heeft iets over gehouden aan deze val, we hebben erna nog lekker verder gereden! Het was in ieder geval een geslaagde dag, volgend jaar zijn we zeker weer van de partij :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 18:56 



 
Profiel   

Super leuk topic! Dapper dat je toch die cross hebt gereden, ondanks dat je nog niet zoveel gesprongen hebt. Ik ben benieuwd naar 16 juli, dan gaat mn gopro op en ga ik je ook filmen haha.
Dressuur is meer Zara haar specialiteit aan de fotos te zien :')

Ponymeeting was koel! Wie had dat ooit gedacht? Van jongs af aan naar elkaars verzorgpaarden toe en nu eigen poownies

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:19 



 
Profiel   

Poh die val ziet er wel uit als een flinke smak :(:)
Wat goed dat je zo'n stap durft te maken en dan ondanks je solosprong toch zo enthousiast blijft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:26 



 
Profiel   

Ja was echt leuk Saaams! Voor herhaling vatbaar haha :D

Dankjewel Mondy! Val zag er heftiger uit dan het was, heb me totaal geen pijn gedaan en alleen wat spierpijn vandaag :) Pony was even over de zeik (1e keer dat ik erad viel haha) maar daarna nog prima verder gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:36 



 
Profiel   

Super leuke pony heb je! Ik heb ook nog enkele foto's van jullie, die kan ik van de week wel even pb'en :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 19:45 



 
Profiel   

He wat leuk! Ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:03 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit Britt. Op je dressuur foto's loopt ze echt sjiek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:15 



 
Profiel   

Jullie zijn een leuk stel!! En je val is op het juiste moment vastgelegd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:20 



 
Profiel   

Dankjewel Thamar! Hopelijk houden we deze lijn vast en dan van de zomer weer lekker starten :j

IwanLuver, dit zijn screenshots uit het filmpje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:26 



 
Profiel   

Ziet er super leuk uit! Ze loopt inderdaad heel mooi bij dressuur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 21:53 



 
Profiel   

vond zo een leuke pony. was kei gave dag gister

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 23:35 



 
Profiel   

Wat een leuke pony heb je daar! gelukkig niks overgehouden aan je val.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 07:56 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal :) Ik was ook heel blij dat ze met de dressuur zo fijn liep, al kwam dat niet door de instructrice :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 10:00 



 
Profiel   

Wat leuk! Knappe pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 22:48 



 
Profiel   

Lekker bezig bij 't dressuren! Jammer van de val, dapper dat je doorging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 23:33 



 
Profiel   

Wat een plaatje is het! Ik heb niet heel veel verstand van dressuur, maar ze heeft wel mooie ruime gangen! Lekker zo doorgaan ziet er goed uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 08:04 



 
Profiel   

Jaaaa jullie komen er wel *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 09:02 



 
Profiel   

Dankjewel :D

Gisteren heb ik een hele gave foto ontvangen van een fotograaf die aanwezig was (Kathy Roos Fotografie).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 11:26 



 
Profiel   

Ik heb jullie gevolgd in het volgtopic maar wat een verandering zeg! Echt super wat je allemaal met deze pony voor elkaar hebt gekregen. Lekker zo doorgaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 14:43 



 
Profiel   

Wat heb jij hard gewerkt Ghostattack. Echt super om te zien dat het jullie weer voor de wind gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 15:02 



 
Profiel   

Hee een duitse stippel, gaaf dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 16:42 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal, we hebben inderdaad hard gewerkt om zo ver te komen :j Intussen ben ik ook aardig platzak na alle dierenarts bezoeken en andere dure dingen :')

EJuniorJoost, ja leuk he! :D Je ziet ze niet zo heel vaak haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:00 



 
Profiel   



Voor degenen die benieuwd zijn naar beeldmateriaal, mijn val staat ook in deze vlog :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 21:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen