Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

PuppyFries Shenna ITP! Once you go black, you never go back!

 
Profiel   

Dankje Keeley!
Je bent altijd een keer welkom als je haar in het echt wilt bewonderen en er misschien even op wilt :D

Het verlies van Famke blijft enorm zwaar, het knaagt nog erg aan me maar Shenna heb ik daar gelukkig volledig los van staan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 21:07 



 
Profiel   

Celine ik vind haar hartstikke leuk, ze heeft echt een lief kopje en puppy oogjes. Lekker rustig doorgaan zo, dat komt helemaal goed. Blij om jou zo te zien, want wat heb je het zwaar gehad :(:) .... Ik vind dat ze al heel fijn contact zoekt in draf, dat heeft mij heel wat langer gekost met mijn jonkie! :)) geniet van elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 21:36 



 
Profiel   

Celine_Famke schreef
Dankje Keeley!
Je bent altijd een keer welkom als je haar in het echt wilt bewonderen en er misschien even op wilt :D

Het verlies van Famke blijft enorm zwaar, het knaagt nog erg aan me maar Shenna heb ik daar gelukkig volledig los van staan.


dat aanbod sla ik natuurlijk niet af haha :P
camera kan ook wel even mee dan :) altijd leuk!

het is ook nog zo recent gebeurd, zal wel even duren voordat je het echt een plekje kunt geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 21:52 



 
Profiel   

Ja, leuk! Moeten maar een keertje afspreken dan :) Als het een beetje lekker weer is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 22:14 



 
Profiel   

Hé, even gemist dat je een nieuwe merrie hebt gevonden. Wat een leuk aansprekend koppie zit er op, mooi hoor! Nog steeds erg sneu en verdrietig dat Famke er niet meer is, maar druk bezig zijn met Shenna geeft wel wat rust in je hoofd misschien. Veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 13:44 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Hé, even gemist dat je een nieuwe merrie hebt gevonden. Wat een leuk aansprekend koppie zit er op, mooi hoor! Nog steeds erg sneu en verdrietig dat Famke er niet meer is, maar druk bezig zijn met Shenna geeft wel wat rust in je hoofd misschien. Veel plezier samen!


Dankjewel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 14:13 



 
Profiel   

Leuk dier!

Ben even nieuwsgierig, kies je bewust voor het weglaten van je sperriem? Persoonlijk hou ik bij die jonge paarden van wat zo min mogelijk gerommel in de mond en door een sperriem ligt het bit toch wat stiller op z'n plek. (of lage neusriem)

Galopprobleem is opzich vrij herkenbaar toen ik met de mijne begon (al was die toen bijna 8), als ik de filmpjes nu terugzie :') Komt vast goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 22:17 



 
Profiel   

Dankje!

Sperriem laat ik eigenlijk automatisch weg omdat ik die ook niet echt gebruikte bij mijn vorige paard, juist omdat die het niet fijn vond en ik het daarom een onding vond. Ook wil ik haar alle ruimte geven om gewoon haar mond open te doen oid wanneer ze dat wilt. Ik merk niet echt dat ze hier hinder aan heeft. Ik heb er een ongebroken bustrens in hangen dus dat is op zich al vrij 'rustig' en stabiel in de mond.
Maar vooral is het gewoon omdat die al niet meer aan het hoofdstel zat en de sperriem waarschijnlijk ergens diep in mijn kast ligt haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 22:38 



 
Profiel   

Aah, oké.. Ja, ik heb andere ervaringen. Sperriem is natuurlijk sowieso al niet bedoeld om de kaken op elkaar vast te zetten ;) Jammer dat het doorgaans zo'n slecht imago heeft gekregen, terwijl dit nergens voor nodig is.

Anyhow, hoop dat we meer van jullie gaan zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 22:51 



 
Profiel   

Ja ik heb ook niks tegen de sperriem op zich hoor! Is meer automatisch, omdat mijn vorige paard ze echt niet fijn vond, dan ging ze meer kauwen. Terwijl ik hem inderdaad totaal niet aansnoer of zo!
Misschien dat ik hem er wel inderdaad even weer bij ga zoeken, omdat het wel fijn is dat hij er gewoon aan kan, dat ze dat ook kent. Niet dat ze dat straks super raar vind als het een keer moet haha !

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 22:57 



 
Profiel   

Het rijden doe je vriendelijk.

Helaas vind ik je wel wat te zwaar ogen voor dit paard. Ook is het zadel te klein voor je waardoor de druk niet goed verdeeld wordt over de rug. Ik zou er dan zeker ook niet meer op stappen tot en een zadelmaker langs is geweest. Het is gewoon niet goed voor de rug. En zeker al niet omdat jij wat zwaarder bent. Het paardje is nog jong en zou zonde zijn als ze al last van dr rug gaat krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 19:08 



 
Profiel   

Zowel het rijden als jouw paard zien er vriendelijk uit! De aanleuning lijkt overall heel rustig en ongedwongen. Waar ik als ik jou was wel op zou letten is je beenhouding als je drijft. Je been lijkt af en toe los te komen van je paard of vrij ver naar achteren te gaan.

Galop komt wel goed met tijd en sterker worden. Als de draf al zo goed gaat, komt het met de galop ook vast snel goed :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 12:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen