Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gelukkiger en blijer kan ik niet worden!

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Na altijd fjorden te hebben gehad maar het plezier met rijden met mijn destijds huidige fjorden besloten om over te stappen op de paarden. Mijn lieve fjord werd verkocht en ik liep tegen een superleuke aanhankelijke kwpn merrie aan.

Ze werd gekeurd en daar kwam ze goed doorheen En zo was ik opeens eigenaresse van mijn eerste kwpn'er.

Er is veel gebeurd. Het zijnde ik haar als licht aangereden gekocht heb. Helaas bleek dit niet geheel waar te zijn. Ja het paard bleek achteraf een zadel gezien te hebben en er heeft een ruiter op gezeten maar dat ging niet zo best. ( Ook dom van mij veel van geleerd )

Na veel rust en liefde en weer bij 0 begonnen te zijn kan ik niet veel trotser zijn op mijn paardenkind.

Na een half jaar waar we begonnen zijn met simpel een longeer singel omdoen en strijd hebben gehad met het zadel (zadelpasser durfde er bijna niet meer bij in de buurt te komen )

En nu zijn we nog een half jaar verder. Gaan we eindelijk de goede kant op! Na mijn val van haar in juni durfde ik er niet meer op. Ging behoorlijk heftig. Ze is enkele weken professioneel gereden echter is dat helaas abrupt tot een einde gekomen. Want ze stond namelijk te koop. Dus had ik opeens geen ruiter meer. Alles opzij gezet en er zelf weer op gestapt. En wat bleek..

Dat ging hartstikke goed!! We werken puur aan ontspanning en gaan het zou verder uitbouwen. We krijgen inmiddels les van een hele fijne instructeur en gaan nu bouwen aan een mooie toekomst en over een jaar hopelijk lekker op wedstrijd!

Ik heb ook contact gehad met de fokker van mijn merrie en die kon me gelukkig veel over haar vertellen. Ze is verkocht bij hem omdat ze enorm sensibel was en te heet. En dus vond hij haar niet geschikt voor de fokkerij ( Maakte het achteraf allemaal heel duidelijk ) Ik heb haar van een ander persoon gekocht.

Inmiddels is mijn lieve merrie dus niet meer te koop en mag ze lekker bij mij blijven. Ik ben enorm trots op haar dat ze het zo goed doet. Ze wil heel graag en ik moest echt zoeken naar wat ik wou en wie ik was. Maar inmiddels groeien we naar elkaar toe en trotser kan ik niet zijn.

Nu de foto's want respect als je mijn lange verhaal gelezen hebt.
Ik heb rij en portret foto's laten maken bij 2 verschillende fotografen. Marjolein Smit Fotografie en Soer-Smith Fotografie. Deze laatst genoemde heeft eigenlijk geen ervaring met het fotograferen van paarden.
Ik heb toestemming om de foto's te plaatsen.
Inmiddels ben ik ook al bijna 5 kilo afgevallen. Ik ben niet zo groot en wou graag weer naar een wat gezonder gewicht :) Op de foto's al bijna 4 kilo kwijt.

1. Even voorstellen dit zijn Floor en ik :)
[ img ]

Enkele portret foto's

2.
[ img ]


3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]


En dan nu de rijfoto's :)

7.
[ img ]

8. Floor vind fotocamera's erg leuk.. :')

[ img ]


9.
[ img ]

10.
[ img ]

11.
[ img ]

12.
[ img ]

13.
[ img ]

14.
[ img ]

15. Ik hoop dat jullie ze ook zo mooi vinden als ik ze vind! Tot de volgende keer!
[ img ]

Laten jullie een berichtje voor ons achter? *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 16:34 



 
Profiel   

Fijn dat jullie nu samen zo goed overweg kunnen komen! :D Leuke foto's en mooie aanwinst <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 16:51 



 
Profiel   

Een mooie merrie heb je, veel plezier ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:02 



 
Profiel   

Leuk beestje! Ook erg fijn dat je nu van haar kunt genieten.

Maar even een dingetje ? Stond ze op facebook tekoop ? Zoja dan heb ik haar een paar dagen geleden met een aantal van deze foto's nog in een verkoop groep tekoop zien staan, kan dat ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:14 



 
Profiel   

Dustyenmax18 schreef
Leuk beestje! Ook erg fijn dat je nu van haar kunt genieten.

Maar even een dingetje ? Stond ze op facebook tekoop ? Zoja dan heb ik haar een paar dagen geleden met een aantal van deze foto's nog in een verkoop groep tekoop zien staan, kan dat ?

Voor zover ik weet heb ik alle advertenties al zeker 2 weken geleden verwijderd. Dus lijkt mij niet te kloppen. Mocht je deze tegenkomen zou je mee een link in pb willen doen? Dan komen mensen bedrogen uit. Deze foto's heb ik net. En zijn niet in mijn eigen verkoop advertenties gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:27 



 
Profiel   

Wat fijn dat het zo goed gaat! Hopen dat de stijgende lijn zich doorzet, maar met zo'n leuk paard en goede instructie gaat dat vast goed komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:31 



 
Profiel   

Wat een gaaf beest zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:32 



 
Profiel   

Mooi verhaal, mooi paard en mooie foto's! Geniet van een mooie toekomst samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:36 



 
Profiel   

Gaaf paard! Fijn dat het toch nog goed voor jullie is uitgepakt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 17:58 



 
Profiel   

Bedankt! IK zal over een tijdje een nieuwe update plaatsen :) We doen inmiddels ook mee met carrousel lessen. Kan ze wennen aan de drukte. Voor als we ooit op wedstrijd gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 19:16 



 
Profiel   

Ik ben natuurlijk bij je geweest. Maar ben echt wel trots op je. Wat een rust heb jij met Floor gevonden. Respect

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 10:21 



 
Profiel   

Super goed! Mooi dat het nu helemaal goed gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 09:12 



 
Profiel   

Wat fijn dat het nu zo goed gaat met jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 09:57 



 
Profiel   

Wat fijn dat het nu beter gaat met jullie. Hopelijk blijft het zo doorzetten.

Hier ook de overstap naar warmbloed gemaakt. Ben er erg blij mee.

EDIT: jullie staan in Uitgelicht!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 12:13 



 
Profiel   

Leuke foto's!
Jullie zijn een leuk team samen :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 15:28 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit! Veel plezier! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 15:40 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!

Wat leuk in uitgelicht ! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen