Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Van 18 jarige fokmerrie naar 'sport'paard

 
Profiel   

Leuk hoor! Veel succes!
Is dit toevallig in Breugel?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 13:28 



 
Profiel   

Mooi hoor, knap stel! Als ik 1 tip mag geven is dat je haar in een knotje doen of met een netje erom heen. Dat oogt wat netter :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 13:31 



 
Profiel   

Super leuk! Willen jullie later nog wel een veulentje van haar fokken of ga je verder met (wedstrijden) rijden met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 13:42 



 
Profiel   

Ik vind jullie echt een hele leuke combinatie samen en je kan wel zien dat ze haar nieuwe carrière interessant vind hoor, ziet er fijn uit ook. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 13:47 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
Leuk hoor! Veel succes!
Is dit toevallig in Breugel?


Nee in Anjum

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:25 



 
Profiel   

Solistar schreef
Mooi hoor, knap stel! Als ik 1 tip mag geven is dat je haar in een knotje doen of met een netje erom heen. Dat oogt wat netter :-)

Ja klopt, en witte handschoenen.. maar als ik het in een knot doe ofzo past mijn cap niet meer door mijn dikke haar. Heb normaal een vlecht in, Maar kwam op het paard er pas achter dat het nog los was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:26 



 
Profiel   

anouk257 schreef
Super leuk! Willen jullie later nog wel een veulentje van haar fokken of ga je verder met (wedstrijden) rijden met haar?


Als ze volgend jaar nog kerngezond is misschien wel, maar als dit zo goed uitpakt dan houden we het zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:27 



 
Profiel   

Oh wat leuk! Super stoer dat ze not een carrière onder het zadel kan op pakken bij jullie nu! Veel succes en plezier met haar.

Maar wat is ze nog zwart voor een 18 jarige Fries :oo . Mijn 13 jarige vriendin begint nu op haar hoofd echt grijs te worden en ook de donshaartjes op haar lippen zijn al grijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:30 



 
Profiel   

Granoek schreef
wat leeeeuk!

Mag ik je vragen hoe ze die galop hebben verrekend?
Die van mij doet het ook niet, de galop. En hoeft het ook nog niet, dat komt nog wel.
Maar ik zou graag eens een klein proefje rijden met hem en vroeg me af of die galop, als hij niet lukt, echt zo veel verschil maakt.. Anders zou ik hem er ook gewoon uit willen laten


Granoek, wanneer je meedoet aan de onderlinge koudbloedwedstrijden van de Aangespannen Haflinger zijn er ook proefjes zonder galop. En anders rekenen ze gewoon -2 en -4 voor niet getoond.

TS, jullie zijn een leuke combinatie en petje af dat je haar op deze leeftijd nog zo lekker aan het lopen hebt gekregen. Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:56 



 
Profiel   

Goldwynn schreef
Oh wat leuk! Super stoer dat ze not een carrière onder het zadel kan op pakken bij jullie nu! Veel succes en plezier met haar.

Maar wat is ze nog zwart voor een 18 jarige Fries :oo . Mijn 13 jarige vriendin begint nu op haar hoofd echt grijs te worden en ook de donshaartjes op haar lippen zijn al grijs!


Ja dat verbaasd ons ook. Ze word zomers bijna ook niet bruin door de zon, terwijl ze zomers 24/7 buiten staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 17:30 



 
Profiel   

suffie schreef
Granoek schreef
wat leeeeuk!

Mag ik je vragen hoe ze die galop hebben verrekend?
Die van mij doet het ook niet, de galop. En hoeft het ook nog niet, dat komt nog wel.
Maar ik zou graag eens een klein proefje rijden met hem en vroeg me af of die galop, als hij niet lukt, echt zo veel verschil maakt.. Anders zou ik hem er ook gewoon uit willen laten


Granoek, wanneer je meedoet aan de onderlinge koudbloedwedstrijden van de Aangespannen Haflinger zijn er ook proefjes zonder galop. En anders rekenen ze gewoon -2 en -4 voor niet getoond.

TS, jullie zijn een leuke combinatie en petje af dat je haar op deze leeftijd nog zo lekker aan het lopen hebt gekregen. Geniet ervan!


Ja er ging ineens een knopje om bij haar! Zo blij met haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 17:30 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een leuke combinatie! En ach als zij graag moedert over jullie andere pony en het rijden leuk vind, lekker samen op stap gaan en genieten van mooie ritjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 17:33 



 
Profiel   

Ooooh die oortjes <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 22:15 



 
Profiel   

magdabouma schreef
Goldwynn schreef
Oh wat leuk! Super stoer dat ze not een carrière onder het zadel kan op pakken bij jullie nu! Veel succes en plezier met haar.

Maar wat is ze nog zwart voor een 18 jarige Fries :oo . Mijn 13 jarige vriendin begint nu op haar hoofd echt grijs te worden en ook de donshaartjes op haar lippen zijn al grijs!


Ja dat verbaasd ons ook. Ze word zomers bijna ook niet bruin door de zon, terwijl ze zomers 24/7 buiten staat.


Meiske wordt wel echt bruin 's zomers. Ondertussen is ze wel al weer lekker zwart en dr vacht begint alweer aardig dik te worden haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 22:26 



 
Profiel   

Bedsnkt voor alle leuke reacties. ❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 15:43 



 
Profiel   

Wat leuk!!
Ik heb een verzorgfriezel van 20 en die heeft ook van die oortjes <3 wij zijn na een jaar boshobbelen afgelopen weekend weer begonnen met dressuurles en dat deed hij ook heel goed. Heerlijke dieren zijn het!

Veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 07:15 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie nog met haar aan de gang zijn gegaan! veel plezier nog! ziet er goed uit hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 08:41 



 
Profiel   

Leuk dat ze het zo goed doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 14:21 



 
Profiel   

Super leuk! Zou haar ook niet zo heel snel 18 jaar geven denk ik.
Wat zonde dat er nooit wat eerder mee gedaan is. Ze is een mooie merrie. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 17:43 



 
Profiel   

Niniane schreef
Super leuk! Zou haar ook niet zo heel snel 18 jaar geven denk ik.
Wat zonde dat er nooit wat eerder mee gedaan is. Ze is een mooie merrie. :j


Ze is nog erg jong in het koppie! Alles komt op zijn tijd ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 22:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen