Met een C pony tussen de paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoviManoe

Berichten: 362
Geregistreerd: 01-01-13
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 23:15

prugelpiet schreef:
Joh, als dit al te groot is kan het grootste gros van de dressuurmannen stoppen met rijden.
Een maatje groter zou niet misstaan, maar dit kan echt nog wel hoor.

Bijzonder om zo'n kleintje tussen de paarden zien lopen :D Krijg je er veel opmerkingen over van de jury?


Er word vaak op protocollen geschreven dat ze het een leuk dier vinden (wat ik snap :D ) en vooral toeschouwers die er grapjes over maken maar voor het is allemaa heel lief en positief

Ooh Renee_S wat grappig! Dankjewel!
Ldj jij ook Heel veel succes samen met je pony!!
En wapitie dankjewel!! :)

magdabouma

Berichten: 404
Geregistreerd: 02-04-12
Woonplaats: Lioessens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:52

Jimpie Samantha, wat een reacties over dat je te ´groot´ bent.
Ik ben 17 en rijd ook nogsteeds op mijn B pony.. ik ben 1,75 en de pony 127 cm..
Lekker doorgaan in de L2 hoor!! Jullie kunnen het :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 07:44

Weet je wat de pest is? Door de vele topics over gewicht en lengte en weet ik niet wat voor afmetingen tegenover het paard, lijkt eigenlijk alles te groot en of te zwaar voor een paard. Zelfs ik krijg al de neiging om heel snel te denken te groot en te zwaar , dat gaat eigenlijk zelfs zo ver dat je een ukkie van 50 kg nog net aan goed vind tonen op een tank van 1.70, die vervolgens sporen van een meter om moet, want ze komt nergens bij met de benen, extra gewicht ad heupen moet hangen, want paardlief denkt bij gewichtsverplaatsing, kan die rotvlieg niet opdonderen, om over het bitgebruik maar te zwijgen...

Ik kan dan ook de vele en zeker de nooit ophoudende bokkers hierover niet meer serieus nemen. Als je hier echt zo star over denkt, zullen er vast ook veel zaken zijn die je zelf niet zo goed of paardvriendelijk oppakt en daar in blijft hangen door je starheid. Degene zonder zonde werpe de eerste steen tenslotte...

Als nu eigenaar, bijrijder en alle juryleden het vinden kunnen, wie zijn jullie dan om er zo op door te gaan?

Het is meer dan genoeg gezegd, dan mag het toch ook wel eens klaar zijn, met dit soort gepreek bereik je uiteindelijk alleen maar dat men de kont tegen de krib gooit, nogmaals kijk naar jezelf hoe je zou reageren als je weet dat je niets verkeerds doet...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-10-17 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Sivanna
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 07:47

Wat leuk TS! Veel succes en plezier verder! :)
Ik hoop volgend jaar ook met mijn pony tussen de paarden te kunnen starten! :D

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:22

Meid, ik werd met 1.52 op een b-pony van 1.30 nog te groot genoemd :+
Maak je niet druk, vind jullie een heel leuk plaatje.
Heel veel succes verder !!

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:09

JoviManoe schreef:
Thanks Xapple en de meeste met een lief bericht,

het is zoveel makkelijker iemand af te kraken, dan om iemand een compliment te geven. Dit merkt vast iedereen in zn dagelijkse leven, en dit is ook typisch bokt, je kan iemand makkelijker afkraken dan wat liefs zeggen... iedereen zo zn ding.

Ik ben ontzettend gelukkig met blits, en hoe we het doen, de eigenaren en alles wat ik er mee kan en mag doen. <3


wat vind ik dit knap dat je nog zo een positive post kan maken, terwijl er zo veel negatief getinte opmerkingen bij zaten! Je werkt hard voor je succes en ik gun jou en blits dat echt van harte! *\o/*

Josien_

Berichten: 9001
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:13

JoviManoe schreef:
Josien_ schreef:
Leuk om dit topic tegen te komen, heb jullie zien rijden in Leende. Zo schattig zo'n kleintje tussen de paarden. Ik heb voorheen ook een tijdje zo'n kleintje gereden, was net als jij voor het mooie wat aan de grote kant. Helaas leek het haar bij een hoger niveau toch wat te hinderen en ben ik gestopt.
Nu start ik met een D-pony tussen de paarden :) .

Staat blits nog voor de kar? Dacht dat ik hem laatst een in Geldrop gespot had.

Ooh wat leuk! Blits heeft al 2,5 jaar niet voor de kar gestaan maar het staat over een paar weekjes weer op de planning!


Dan was het puur toeval dat er in Geldrop een vospony meeliep met de naam Blits haha.

Lous

Berichten: 24244
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 12:43

Moderatoropmerking:
Ik heb wederom berichten die niet over de foto's van TS gaan verwijderd. Reacties over lengte, gewicht en voeding horen op MWS.

monnette1

Berichten: 244
Geregistreerd: 29-08-14
Woonplaats: Deil

Re: Met een C pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:29

Ik vind jullie leuk :-)

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:52

_San87_ schreef:
ukkiepuk schreef:



Hier op bokt wel ja. Als iemand mij irl ziet rijden, is er nog nooit iemand naar me toe gekomen om te zeggen dat ik te groot ben en 'het plaatje' niet klopt.


Dat doen ze wel achter je rug om.


Of het is niet nodig omdat ze met eigen ogen zien dat de combinatie gewoon vloeiend loopt en harmonieus is...

GabberGill

Berichten: 5687
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Met een C pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:04

Inderdaad ik heb namelijk vaak genoeg op een protocol zien staan dat het plaatje niet is hoe het hoort te zijn en dat de pony erg belemmert wordt door de ruiter.

De jury zet er wel degelijk iets op als dat nodig is.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:09

Josien_ schreef:
Leuk om dit topic tegen te komen, heb jullie zien rijden in Leende.


Dan was het puur toeval dat er in Geldrop een vospony meeliep met de naam Blits haha.[/quote]


En dan kom je niet even gedag zeggen ? ;) :)) Had je zelf ook gestart daar?

Was 2 span pony's zeker in Geldrop? Die is van vrienden van ons. Lijkt er idd op :j

Josien_

Berichten: 9001
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:16

obelix schreef:
Josien_ schreef:
Leuk om dit topic tegen te komen, heb jullie zien rijden in Leende.


Dan was het puur toeval dat er in Geldrop een vospony meeliep met de naam Blits haha.



En dan kom je niet even gedag zeggen ? ;) :)) Had je zelf ook gestart daar?

Was 2 span pony's zeker in Geldrop? Die is van vrienden van ons. Lijkt er idd op :j[/quote]

Ja moet ik de volgende keer echt doen, maar was druk met voorlezen en helpen :Y) .

Nee was vierspan haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Met een C pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:19

Ah die,die is kleiner is een atje haha. ;)

Ja zeker doen. Leuk weer even bijkletsen ;) :wave:

AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Met een C pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:15

Ik vind jullie een leuke combi. Wel iets lang, maar wel slank. Hij loopt er netjes bij. En mocht je er echt uit groeien dan kan je altijd overstappen op mennen.

venivedivici

Berichten: 726
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Goirle

Re: Met een C pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:31

Wat leuk!
Ik start zelf ook met een (E) pony tussen de paarden.
Hoe oud is ie? Of heb ik erover heen gelezen :')

Zie dat je uit Brabant komt, welk regio?
Misschien komen we elkaar is tegen :)