Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Leuke ervaring, maar voorlopig niet meer...

 
Profiel   

Wat een (h) eerlijk positief topic.
Wat mij betreft hebben jullie een belangrijk punt gewonnen, sportiviteitsprijs.
Jullie vormen een mooi setje. Veel plezier samen.
En wie weet ooit nog eens een dressuurwedstrijd winnen. :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 23:16 



 
Profiel   

Il rijd nu 1,5 jaar onderlinge wedstrijden met mijn GVR en het lijkt juist wel steeds beroerder te gaan. We trainen steeds gerichter en tijdens de les kunnen we soms écht leuk dressuur rijden. En dat wil ik dan ook in een proefje laten zien, waardoor het juist misgaat.. Dus dankjewel voor je eerlijke topic, relativeren is natuurlijk het toverwoord en lol met de knol het allerbelangrijkste!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 01:39 



 

_mjwb schreef
Jullie reacties zijn echt super lief, dankjewel!! :D

Ik vind het rijden in de bak wel heel erg leuk dus ik denk dat we gewoon lekker veel gaan oefenen en dan misschien als we er beide klaar voor zijn, dat we dan over een jaartje weer een keer gaan proberen om een wedstrijd te rijden :). Nu gewoon lekker buitenrijden en lol maken :D


Dan zou ik veel oefenen in vreemde bakken, als je het nog een keer wil proberen. Dat is meestal wat ze spannend vinden! Want ja een foto met flits of iemand die wat om laat vallen dat zijn best normale dingen en daar kan hij dan aan wennen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 07:54 



 
Profiel   

Maar je hebt het maar wel mooi gedaan, die kun je in je zak steken. +:)+ En Ducky zag er keurig uit.
En mocht het helpen: zo is Anky ook ooit begonnen. ;)

Gewoon lekker doen waar jij en Ducky van genieten en als dat niet in de wedstrijdring is dan weet je dat nu in ieder geval. Ik vind het knap dat je toch hebt gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 08:10 



 
Profiel   

Dankjulliewel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 09:07 



 
Profiel   

De eerste keer vreemd terrein op gaan kan soms zenuwslopend zijn. Vind het heel tof van je dat je het hebt gedaan! Jullie zijn enorm gegroeid en het is leuk om te zien dat je wilt blijven leren.

Oh en als je naar het strand gaat, doe me dan een berichtje :P kunnen we samen crossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 12:15 



 
Profiel   

Dat paardje had ik denk ik sinds je hem kort had niet meer voorbij zien komen op Bokt, wat is ie (nog) mooi(er) geworden!
Hij ziet er prachtig uit met zn knotjes in en niet raar dat het de eerste keer zo gaat toch, je hebt het toch maar gedaan en de volgende keer gaat het zeker absoluut beter .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 12:44 



 
Profiel   

jullie zagen er mooi uit jammer dat het wat tegenviel. maar wel een leuke ervaring :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 19:51 



 
Profiel   

Ik heb ook een draver die bij het inrijden (buiten) de sterren van de hemel liep en eenmaal in de proef de hele concentratie kwijt was :')
Lekker kilometers gaan maken samen, jullie groeien straks vanzelf naar een punt toe dat een foutloos proefje absoluut haalbaar is. Je bent weer een ervaring rijker, en ook al voelde dit misschien als falen, hierdoor groeien jullie alleen maar als combinatie +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 20:35 



 
Profiel   

JPS schreef
Ts, je bent een topper en weet je waarom? Omdat je met een lach verliest en trots blijft op je paard. Hij boft maar met jou en jullie zijn een leuke combi. Veel geluk samen!


Dit wilde ik min of meer schrijven, helemaal eens! Als jullie er maar lol in hebben, en je bent duidelijk trots op je paardje. Gewoon lekker kilometers maken! Heel veel succes met je leuke paardje!

Ohja, mijn eerste (en enige) oefenwedstrijd ging een beetje hetzelfde, het eerst wat mij paard deed was staken oo een kwart van de bak en vervolgens de prachtige lichte zandbodem volschijten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 20:41 



 
Profiel   

Dankjulliewel! :D

EAST - Ik kan misschien een keer op een zondagochtend als het niet zo druk is naar jou toe rijden? Als het goed is hoef ik dan alleen over te steken bij de Jumbo om aan de andere kant te komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 00:15 



 
Profiel   

Lieve TS wat zag hij er prachtig uit! Je doet heel erg je best met hem, en de liefde spat er af, ondanks dat het niét ging zoals je had gehoopt. En ja, het is echt geen verplichting, als jullie het beiden niet leuk vonden ga je toch fijn iets anders met hem doen. Ik vind het super dat je hebt meegedaan in elk geval. Mocht het toch blijven kriebelen kan je ook eens een BB proefje proberen? Of wie weet een leuke onderlinge wedstrijd organiseren bij je eigen stal? Dan is het wat minder spannend voor jullie beiden. Hoe dan ook, geniet samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 01:10 



 
Profiel   

Vet tof dat je het gedaan hebt!
Hier nog steeds soms een penny fantasie over een sportcarierre, maar zo'n plankenkoorts dat ik met de lenigheid van een barbie mijn onderlinge proefjes reed.
Ik hoop alleen maar dat ik zo wijs ben jouw voorbeeld te volgen, mocht ik ooit weer een paard op stal hebben. Want vind het reuze stoer dat je bent gegaan en hoop dat jullie de sterren van het strand gaan rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 01:21 



 
Profiel   

Dit heb ik tijdens mijn eerste wedstrijd ook gehad, paard galopeerde aan en ging zo de bak uit. Eenmaal terug in de bak zei de jury rij hem maar uit goed voor ervaring, maar aangezien ik was afgegaan als een gieter heb ik eigenlijk alle onderdelen onbewust heel klein gereden met als commentaar pirouette hoeft nog niet in de b :')

Gewoon lekker doorgaan, mijn Fries kon ineens niks meer dan als een giraf door de baan gaan. Onze tijd komt nog wel zolang je maar lol hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 01:26 



 
Profiel   

Yes! Moet je doen. Kan je bij mij ook in de bak oefenen, vreemd terrein ;).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 11:36 



 
Profiel   

Ik moet stiekem wel een beetje grinniken om je verhaal, sorry. :P
Klinkt toch nog beter dan mijn eerste dressuurwedstrijdje, mijn pony hing heel erg aan de pony van mijn vriendin die ook mee was en wilde daar niet vandaan. De hele proef hebben we bokkend, steigerend en galopperend gedaan. :')
Gelukkig kon de jury er de humor wel van inzien, dus kreeg ik de troostprijs.
En de eerste prijs voor het springen trouwens. :+ :')

Ik vind jullie een leuke combinatie, leuk paard.
Misschien is endurance iets voor jullie? Zeer geschikt voor dravers en omdat ze zo lang op vreemd terrein zijn worden ze er vanzelf makkelijker mee. Die van mij kon ik destijds gewoon in haar eentje rijden bij een endurance, ik denk dat ik het een stuk beter had gedaan daarna bij dressuurwedstrijdjes maar we vonden allebei dressuur ultra stom dus nooit meer gedaan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 12:04 



 
Profiel   

Een vreemde bak inclusief wedstrijdsfeer is ook wel heeel spannend natuurlijk :+

Als je het leuk vindt gewoon vaker weggaan, hoe vaker je gaat hoe sneller het went :) (eerstvolgende paar keer zullen hetzelfde (niet zo geweldige) resultaat geven als deze keer). Je kunt ook eens kijken of je ergens in een vreemde bak kunt oefenen, is vaak helemaal niet duur en dan kun je het op vreemd terrein rijden oefenen zonder ook nog de hele wedstrijdentourage erbij te hebben.

Heel veel succes in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 12:29 



 
Profiel   

Vind jullie hartstikke leuk samen en dit was een mooi leer/oefen moment :D

Welke maat micklem gebruik jij voor Ducky? Ik heb ook een dravertje en twijfel nog over de maat haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 17:47 



 
Profiel   

Bedankt allemaal, echt super lief! :D

MelissaYM - Ik heb maat Full voor Ducky, maar hij valt wel als een maat Cob :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen