Paardensafari in Swaziland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Paardensafari in Swaziland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:33

Haha ik zag die foto in uitgelicht en dacht 'hey, dat lijkt Mlilwane wel!'. Wilde het net gaan vragen toen ik het zag staan in je laatste zin. Gaaf daar he? Prachtig park is het! Heb je ook het 'beroemde' hippo island gezien (met nijlpaarden erop)? En op het terrasje boven het water gezeten?

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:57

wauw, wat gaaf!!

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-17 19:00

1234: het zijn wel echt wilde dieren. Had hier zeker geen dierentuin gevoel want het park is echt heel erg groot. Bij elke safari wordt ook aangegeven dat je op zoek gaat naar dieren maar je niet de garantie hebt iets te zien.

StormMilago: het is er echt prachtig. Het is dat het zo ver weg is anders zou ik er elk jaar een week heen willen om tot rust te komen. We hebben veel krokodillen gezien maar de nijlpaarden hadden zich tijdens onze 2 dagen goed verstopt. Heb er wel veel gezien in St. Lucia.
Het restaurant was echt top! Heerlijk eten en gewoon dat uitzicht alleen al de moeite waard om heen te gaan.

lieke_lineke

Berichten: 28
Geregistreerd: 20-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:55

Wat leuk om te zien! Wij zijn afgelopen zomer ook in Zuid Afrika en Swaziland geweest en we zijn ook in het Mlilwane park geweest. Ik en mijn zussen wilden daar toen ook rijden maar alles was al vol. We hebben daar toen een route gelopen en we konden heel dicht bij de dieren komen. Ik denk dat er niet meer dan 3/4 meter tussen zat. Uiteindelijk hebben we paardgereden in Drakensberg en dat was ook heel mooi, maar daar waren helaas geen wilde dieren.

anoukk1993
Berichten: 12
Geregistreerd: 03-06-17
Woonplaats: Arnhem

Re: Paardensafari in Swaziland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:54

Wauw dit ziet er echt fantastisch uit! wat een mooie ervaring :)

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Paardensafari in Swaziland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:28

Met die krokodillen toch best wel eng! Mooie foto's!

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Paardensafari in Swaziland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:06

Wow wat onwijs gaaf zo zeg!
Ondanks dat ik het wel eng vind om op onbekende paarden te stappen staat dit wel op mijn lijstje om ooit te willen doen {:}