Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Betere tijdbesteding is er niet STRAND!!

 
Profiel   

Hoi!!

Zo als mijn onderwerp al zegt. het is nooit zonde van je tijd als je naar het strand kan!!
Maar het zal toch 1 van de laatste keren zijn komend jaar... -O-

We hebben een keuze moeten maken of wat meer rust voor mij zelf en mijn lichaam of het strand..
Ik heb voor mij zelf gekozen en ga 1april naar stal waar ik niet meer hoef te mesten, niet meer de paarden zelf zondag buiten te hoeven zetten en voerbakjes niet elke dag klaar hoef te zetten... Geen land meer mesten in de zomer.. Wat zal dit aan tijd schelen, maar helemaal aan lichamelijke problemen denk ik dat het wel fijn is :D
En kan mij 100% op beide paardjes gaan richten.... Maar dat strand ga ik zeker misssen!! 15minuutjes heen stappen luxer kan niet.

Maar hierdoor wilde ik graag nog bepaalde foto`s hebben. dit was met onze hond en paard samen over het strand gaan, dit doen wij nu nog regelmatig en het is fantastisch om te doen.
Ik ben blij met zo vriendin die mooie foto`s kan maken bedankt Aniek1985!

Hier de foto`s *\o/*

. [ img ]

2. [ img ]

Was nog nooit samen het water in gegaan. :D
3. [ img ]

Maar wat ik wel weet is dat mijn merrie rollende golfjes eng vind en dus ook opspattend water van de hond :') ze ging met 4benen de lucht in.
4. [ img ]

Zelf had ik het op deze foto nog niet door :') Maar hij vond 500meter de honden even veel interessanter
5. [ img ]

En als baasje het door krijgt gebeurt er dit.. hond allang gevlogen :D
6.[ img ]

weer naar het water toe maar dan zonder hond.. voor mijn eigen veiligheid :o
Paar maanden geleden durfde ze niet galopperend meer door het water
7.[ img ]

8.[ img ]

nog poging tot onze dressuur kant te laten zien. Maar mevr. wilde alleen maar galopperen
9. [ img ]

En je moet een goede ruiter zijn om op deze manier op je paard te blijven zitten :') weet niet wat ik doe maar kan er om lachen.
10.[ img ]

Nog even samen
11.[ img ]

zo gingen we 3jaar geleden nog over het strand https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B3B4538

Hoop dat jullie net zo veel genoten hebben als ik gisteren :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 20:01 



 
Profiel   

Jammer zeg dat je verder weg gaat van het strand, zo te lezen wel de beste keuze. Leuke foto's van jullie drie, de foto dat je door kreeg dat je hond weg was is wel heel grappig ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 20:07 



 
Profiel   

hoe je 3 jaar geleden nog over het strand ging, ook een leuke foto! Fijn dat je een mooie foto herinnering hebt aan deze tijd en wie weet komt het nog wel eens terug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 20:49 



 
Profiel   

jah hoop 2019 een eigen trailer te bezitten dan kan ik heerlijk weer oppad.

haha en die foto dat ik door heb dat mijn hond andere gedachten had. zit echt 2sec tussen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-18 14:53 



 
Profiel   

Begrijpelijke keus Inge! Je heb gelukkig wel een heleboel mooie foto's kunnen maken op het strand de afgelopen paar jaar van je paardjes ;).

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 14:34 



 
Profiel   

Ik mis toch echt een beetje die like button hier op bokt, maar leuke foto's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 14:48 



 
Profiel   

SeaSide schreef
Begrijpelijke keus Inge! Je heb gelukkig wel een heleboel mooie foto's kunnen maken op het strand de afgelopen paar jaar van je paardjes ;).

jah blijf gewoon lid van de vereniging :) en inderdaad vele foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 17:54 



 
Profiel   

Ohhh jaloers... Wat heerlijk zo langs het strand..woon echt aan de verkeerde kant van NL daarvoor. Geniet straks van je rust

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 18:15 



 
Profiel   

Heerlijk als je zo lekker met je paard en hond naar het strand kan. Was leuk om foto's te maken :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 18:18 



 
Profiel   

robbie88 schreef
Ohhh jaloers... Wat heerlijk zo langs het strand..woon echt aan de verkeerde kant van NL daarvoor. Geniet straks van je rust


maar jij hebt dan sneller bos ;) en dat is ook heeeeeel leuk en verveeld minder snel haha dit is altijd zelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 18:47 



 
Profiel   

Ooh, nog een droom van mij dit! De hond heb ik, nu het paard nog. Gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-18 22:37 



 
Profiel   

_Denise_ schreef
Ooh, nog een droom van mij dit! De hond heb ik, nu het paard nog. Gave foto's!


haha komt van zelf!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen