Zilver en haar beleer proces

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getty_Maan

Berichten: 2598
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 22:28

We maken allemaal fouten, gelukkig leren de meesten ook van hun fouten.

De druk in de Friezen wereld ligt hoog, er wordt veel te veel verwacht van nog maar 3-jarige beestjes. Ook de trainingsmethodes zijn om te janken.
Als 19-jarige neem je gewoon aan dat die mensen het beter weten..

Merk het aan mijzelf ook wel, gelukkig in de jaren veel geleerd, zodat ik nu weet hoe ik het met mijn eigen jonkie wil aanpakken.

Ik vind Zilver een pracht dier en ben fan van Laventhe. En volgens mij ziet iedereen wel dat je veranderd bent.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 22:36

Wat een eerlijke post en wat goed dat je zo kritisch naar jezelf kunt kijken. Iedereen maakt fouten, jij hebt op dat moment gedacht en gehandeld naar wat jou toen het beste leek. Geniet van je knappe paard en prijs jezelf gelukkig met zo'n brave topper. Want mede door jou is ze wel zo geworden :)

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 22:41

Fijne volwassen post! Niets zo knap als je ongelijk toegeven. Maarre.... ook niet te streng zijn voor jezelf hoor. Je gaat nog genoeg fouten maken :D . Dat kan ik uit ervaring zeggen haha.
Veel plezier met je knappe Zilver. Geniet van elkaar.

Avalanche

Berichten: 16243
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 00:19

Ik vind het knap dat je zo van je fouten leert, nog veel knapper en heel moedig om er zo'n post van te maken :)
Kritisch naar jezelf durven zijn is een kunst apart. Dan zo eerlijk durven zijn vraagt moed. Heel goed van je.

Kabayo

Berichten: 14094
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-22 12:55

Assie haha ja je hebt gelijk. Ik ben ook niet van plan om overal op te reageren. Maar dit knaagt nogsteeds zo erg aan mij

Gettymaan ja klopt de druk ligt heel hoog. En toen wou ik "erbij horen". Heel fout.. maar nu weet ik beter.

Hagelslag ik ben het met je eens. Wou dat de gemeentes hier ook makkelijker in worden. Hopelijk hebben ze deze zomer iets aan de jonge boompjes.

De rest bedankt. Ik ben blij dat het bericht is aangekomen