Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 18 [ 429 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Shire Dara: Van grasmaaier naar wedstrijdpaard!

 
Profiel   

Daphara schreef
Haha, ik krijg precies hetzelfde zadel voor Duke, alleen is de mijne nog niet binnen.

Zit echt als een troon, heel blij mee! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:29 



 
Profiel   

chanelle14 schreef
Daphara schreef
Haha, ik krijg precies hetzelfde zadel voor Duke, alleen is de mijne nog niet binnen.

Zit echt als een troon, heel blij mee! *\o/*


Heb jij die met vaste wrongen of met verstelbare wrongen?

De mijne is vandaag aangemeten op Duke, het zit inderdaad heerlijk, zoveel beter dan de kunststof versie die ze de vorige keer bij zich had, ik heb de variant met verplaatsbare wrongen genomen.
Ik moet nu 20 - 25 uur er mee rijden en dan komt ze terug om het zadel na te kijken en bij te vullen indien nodig. Duke heeft er een blauwe boom in zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 19:37 



 
Profiel   

Ik heb ook de leren versie met verstelbare wrongen! :)
Ben af en toe nog een beetje aan het schuiven ermee om te kijken hoe ze nou echt het lekkerst zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 13:17 



 
Profiel   

Aankomende donderdag mogen we weer op pad naar Herveld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 21:02 



 
Profiel   

Laten we zeggen dat vandaag niet onze beste dag was :(:) .
Super goed voorbereid en op tijd met een lekker gevoel naar wedstrijd gereden.
Komen we daar aan, heeft mevrouw tegen de stang aan geleund waardoor hij verbogen is en er niet uit kan. :')
Gelukkig had de eigenaar en chauffeur een hamer mee waardoor hij het weer terug kon slaan en zo konden we er uiteindelijk uit.

Uiteindelijk loop ik naar het secretariaat en blijkt dat ze de verkeerde starttijden online hadden staan en dat ik een kwartier eerder moest.
Had nog letterlijk een kwartier over om om te kleden en erop te komen en in te rijden, dus hop hop snel regelen en weer door.

Stress is waarschijnlijk teveel in mij blijven hangen waardoor ik er totaaaal niet bij was met mijn hoofd, dus niet thuis gekomen met winst dit keer.
Helaas pindakaas, snel vergeten en volgende keer beter! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 21:05 



 
Profiel   

Wat slecht van de organisatie, vind eigenlijk dat het hun fout is en ze jullie niet hadden mogen verplichten eerder te starten.. Maargoed daar doe je nu niks meer aan natuurlijk, snel vergeten en op naar de volgende!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 07:03 



 
Profiel   

Volgens mij heb je altijd het recht om op je originele starttijd volgens de startlijst te starten? Of zeg ik nou iets heel raars :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 09:01 



 
Profiel   

Miefje schreef
Volgens mij heb je altijd het recht om op je originele starttijd volgens de startlijst te starten? Of zeg ik nou iets heel raars :')

Volgens mij geldt dit alleen bij last minute wijzigingen, en dit was een ander soort fout.
Niet dat ik dit goed praat hoor, blijft een fout langs hun kant.

Volgende keer beter! Ik zit ook al met een geplooide stang. Hier gelukkig alleen maar minder prettig om naar te kijken maar wel nog functioneel haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 14:21 



 
Profiel   

Schopje voor een update. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 04:49 



 
Profiel   

Granoek schreef
Miefje schreef
Volgens mij heb je altijd het recht om op je originele starttijd volgens de startlijst te starten? Of zeg ik nou iets heel raars :')

Volgens mij geldt dit alleen bij last minute wijzigingen, en dit was een ander soort fout.
Niet dat ik dit goed praat hoor, blijft een fout langs hun kant.

Volgende keer beter! Ik zit ook al met een geplooide stang. Hier gelukkig alleen maar minder prettig om naar te kijken maar wel nog functioneel haha


Het was dit keer inderdaad een beetje een apart gevalletje, aangezien ze zelf een ander startlijst hadden liggen.
Was een wijze les, want vanaf nu maak ik voor vertrek gewoon even een screenshot en heb ik zo een 'bewijs'. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 07:23 



 
Profiel   

Gisteravond heb ik weer heerlijk les gehad!
We hebben geoefend met het sluiten in galop en de schouderbinnenwaarts.
Sluiten gaat zeker linksom steeds beter, we krijgen af en toe zelf al een aardig nette overgang galop-stap. :D

Deze week gaan we een beetje doorpakken omdat de vakantieperiode eraan komt en ik een aantal keer weg ben.
Donderdag start ik in Herveld en zondag voor het eerst in Groesbeek.
Ben erg benieuwd, want ben er laatst langs gereden en zag er uit als een mooie locatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 07:26 



 
Profiel   

Oooooh wat ben ik trotssss! <3
Gisteravond weer gestart en thuisgekomen met 193,5 en 187 punten!
De teller staat nu op M1+ 7 *\o/* .

Zondag gaan we voor het eerst op pad naar Groesbeek, ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 14:36 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 17:12 



 
Profiel   

Zoooo knap! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 18:36 



 
Profiel   

Blije glimworm <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 08:44 



 
Profiel   

Super netjes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 09:32 



 
Profiel   

Wat super goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 12:29 



 
Profiel   

Je hele topic gelezen en genoten van je filmpjes. Wat een schitterend dier en wat een leuke combi zijn jullie! Dat rode jasje moet je erin houden!

Het leukst vind ik de kur op muziek met je vriend. Gaaf dat is echt weer eens iets anders live muziek bij een kur. Ook dat hij zingt, stoer!

Ik stip je aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 14:20 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Je hele topic gelezen en genoten van je filmpjes. Wat een schitterend dier en wat een leuke combi zijn jullie! Dat rode jasje moet je erin houden!

Het leukst vind ik de kur op muziek met je vriend. Gaaf dat is echt weer eens iets anders live muziek bij een kur. Ook dat hij zingt, stoer!

Ik stip je aan.


Lief, dankjewel!
Maar zingen doet ie niet hoor, haha :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 07:05 



 
Profiel   

O maar misschien gaat hij ook nog wel zingen...

Wanneer is je volgende uitdaging al of niet met zingende vriend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 07:34 



 
Profiel   

Hahaha de volgende uitdaging is het Z1 halen!
Ik mag mijn onderschrift weer aanpassen, want we hebben vandaag weer een puntje gescoord.

Vandaag eigenlijk de fijnste proef in deze klasse ooit gereden, maar daar was de jury het helaas niet mee eens. :') -O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 19:12 



 
Profiel   

Schitterende foto en gefeliciteerd met je wp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 19:29 



 
Profiel   

Prachtige foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 20:55 



 
Profiel   

Dankjullie wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 21:04 



 
Profiel   

Ik ben niet zo van de shires maar wauw wat heb jij haar goed voor elkaar! Heel fijn beeld om zo naar te kijken, keep up the good work <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 21:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 18 [ 429 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen