Adelin (Tuschinski x OOSeven)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Adelin (Tuschinski x OOSeven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-19 13:05

Het zijn maar 4 foto's. Wel 4 foto's die voor mij wat betekenen. Adelin en ik komen van ver, van diep, van staken en van kopgooien. We hebben door flink wat zaken lang niet kunnen starten, en toen we weer aan de gang gingen, en het iets serieuzer werdt, moest ik met haar nogal eigenzinnige karakter om weten te gaan. We konden best in het L2 blijven hangen, dat ging allemaal best heel lekker. Toen kwam de overstap naar het M1, daarmee kwamen ook de problemen. De kunstjes waren het probleem niet direct, maar wel het blijven lopen. Adelin staakt namelijk, en niet te zuinig ook. Maar de doorzetter wint! We moesten nog 4 puntjes voor het M2 toen we weer stil kwamen te staan, omdat ze precies op de singelplek allergische reacties kreeg die gingen ontsteken. Na 3 maanden dokteren weer op kunnen pakken, en opeens stonden we aan. In 1 weekend liep ze haar laatste punten bij elkaar, en afgelopen weekend hebben we dan eindelijk eens aan het M2 kunnen snuffelen. Nog niet perfect, maar ook dit gaan we overwinnen.

4 Foto's, maar voor mij zijn ze leuker dan een hele reeks.
Met dank aan Paulien Louwersheimer voor het maken!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:42

Leuk dier! In de contragalop mag ze zichzelf meer dragen op het achterbeen zodat de galop bergopwaarts wordt i.p.v. op de voorhand. Tuschinski nakomelingen zijn meestal wel wat bloederig, maar als ze eenmaal lopen dan heb je er een goed paardje aan :) Ze oogt mooi compact dus in principe moet het met die galop wel goedkomen!

Anoniem

Re: Adelin (Tuschinski x OOSeven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:37

Leuke foto’s! Wel zonde van je bruine laarzen. Zwart zou het helemaal afmaken!

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Adelin (Tuschinski x OOSeven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:05

Erg leuk dier , jullie hebben nogal wat tegenslag gehad en zijn zo te zien op de goede weg!!

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Adelin (Tuschinski x OOSeven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:58

Wat een chique paard, ik vind jullie een hele mooie combinatie :j