Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Onze Welsh C dressuurwedstrijd 2 x 2e plek in Halsteren

 
Profiel   

[ img ]

Vandaag de vierde selectiewedstrijd C L1 gereden. We Dochterlief en haar 6 jarige zelf ingereden C pony Blessed. In het andere topic kunnen jullie lezen dat de pony niet bij iedereen in de smaak valt. We hebben zoals je op het protocol kunt lezen nog wel wat puntjes om aan te werken..

[ img ]

Maar 2 x een 9 voor de middendraf ! Supertrots!


[ img ]

Niet slecht voor de huis tuin en keuken pony
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 19:49 



 
Profiel   

De meeste ponys zijn gewoon HTK pony,jullie zijn daarin niet uitzonderlijk ;-) . Blijf niet in dat commentaar van dat ene jurylid hangen. Kun je nagaan,hoe iemand met n fjord/tinker/shire/ freiberger (hihi) haar best moet doen.

Zie een hele leuke en chique pony,die megapunten kan gaan scoren .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 19:53 



 
Profiel   

Getup schreef
De meeste ponys zijn gewoon HTK pony,jullie zijn daarin niet uitzonderlijk ;-) . Blijf niet in dat commentaar van dat ene jurylid hangen. Kun je nagaan,hoe iemand met n fjord/tinker/shire/ freiberger (hihi) haar best moet doen.

Zie een hele leuke en chique pony,die megapunten kan gaan scoren .


Daar weet ik alles van. Ik heb ook nog een leuke fjord

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 19:55 



 
Profiel   

Ik zie niet in waarom dit een htk pony is?
Welsh is gewoon sportbloed ;)

Leuke combi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 20:22 



 
Profiel   

Mooi resultaat en een 9 voor de middendraf is leuk maar zou nu hard aan het werk gaan met zit van je dochter en de andere puntjes. Stap is ook iets wat goed te verbeteren is dus werk aan de winkel, en alle pony’s hebben een afstamming dus niet in het negatieve blijven. Dit is in de toekomst ook niet leuk naar je dochter toe. Het is gewoon een welsh .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 20:29 



 
Profiel   

bigone schreef
Mooi resultaat en een 9 voor de middendraf is leuk maar zou nu hard aan het werk gaan met zit van je dochter en de andere puntjes. Stap is ook iets wat goed te verbeteren is dus werk aan de winkel, en alle pony’s hebben een afstamming dus niet in het negatieve blijven. Dit is in de toekomst ook niet leuk naar je dochter toe. Het is gewoon een welsh .


Ze werkt er ook keihard aan.. Het zijn maar fotomomentjes.. het blijft een pittig ding hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 21:00 



 
Profiel   

Ik keek op het protocol en niet naar de foto’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 22:59 



 
Profiel   

Wat is de afstamming van je pony? Gewoon leuk om te weten gezien wij ook sectie C pony's fokken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 23:34 



 
Profiel   

Kimm4 schreef
Wat is de afstamming van je pony? Gewoon leuk om te weten gezien wij ook sectie C pony's fokken :)


Ze is van Rhosymeirch Reflection. Knapperd is ze hè?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 23:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de mooie proeven. Knap hoor met een helemaal zelf opgeleide pony.
Ik vind het juist een hele sjieke pony. Ze misstaat helemaal niet in de dressuurring.

Succes met de wedstrijden en vooral veel plezier. Laat je dochter niets geloven van de nare berichten. Deze knappe pony kan net goed richting het Z als elke andere pony. Het is een mooie combi samen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 21:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen