Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ontstressen in zee na een mislukte bosvakantie

 
Profiel   

Afgelopen donderdag vertrokken we met onze paarden naar Brabant voor een paar daagjes bosvakantie.
De Arabofries van mijn vriend heeft het super naar zijn zin gehad voor de wagen in het bos, wat thuis niet kan, maar voor mijn lusitano zaten er helaas toch al teveel muggen en de eerste avond speelde ondanks inpakken en sprayen zijn allergie alweer op...

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Gisteravond hebben we alles weer ingepakt en zijn we 2 dagen eerder dan gepland naar huis gegaan omdat het echt niet leuk meer voor hem was, zo zat hij onder de bulten en zoveel jeuk had hij...

Vanmorgen vroeg opgezadeld en voor de drukte naar strand gereden om even de stress van de afgelopen dagen eruit te lopen en de jeuk te stillen in het zeewater, dat gaf een blij en opgelucht paard!





Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 16:56 



 
Profiel   

Wat jammer dat Ferro zo'n last heeft. Wel fijn dat je ook in zijn belang gekozen hebt en hier de beentjes steken is natuurlijk heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 17:11 



 
Profiel   

Ja zeker balen, het is zo heerlijk in het bos!
Maar als je zo gestoken wordt is er weinig aan...
Hij woont in inderdaad op de goede plek en hij is gek op het strand en de zee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 20:50 



 

Wat balen van die muggen, ik herinner me je vorige topic nog met die megabulten... :oo :(:)
Zo naar, en zo zonde dat hij er zoveel last van heeft. En wat jammer dat hij er dus nog niet overheen is gegroeid.
Fijn dat je er toch nog een strandvakantie van hebt weten te maken en dat dat zeewater zoveel opluchting gaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 21:12 



 
Profiel   

Leuk om met je mee te kunnen kijken op de filmpjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 22:13 



 
Profiel   

Ja, vroeger veel langs het strand gereden. Dus nu genoten van je filmpje en lekker mee gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 22:23 



 
Profiel   

Ja het strand is heerlijk, vooral als je vroeg bent en het is nog rustig.

We gaan echt naar het bos voor het mennen met ons andere paard, dat kunnen we hier niet of nauwelijks, en dan is het bos weer heerlijk!
Ze zouden alleen die insecten af moeten schaffen... :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 06:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen