Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gina wil best model spelen!

 
Profiel   

Altijd leuk, een stiefzus (stom woord, zeg maar gewoon bonuszus) met als hobby fotografie! Aangezien ze zelf ook paardrijdt en ze steeds serieuzer wil worden in haar fotografie, vroeg ze of ze mij en Gina op de foto mocht zetten! Natuurlijk mag dat <3 (Meer info over de fotograve: https://www.facebook.com/jorienklerks/)

Even wat info: Gina is een 8 jarige merrie van Armani x Forum. Toen ik op haar 4e flink hard van haar afgevallen ben en daarbij mijn bekken heb gebroken heb ik haar lange tijd niet meer kunnen en durven rijden. Mijn zusje is toen met haar aan de slag gegaan en heeft haar succesvol t/m het Z1 uitgebracht. Inmiddels heb ik haar nu weer een jaar overgenomen en zijn we vooral bezig met lekker rijden, genieten en vertrouwen terugwinnen. Dit laatste gaat gelukkig al steeds beter. We zijn van ver gekomen, hebben nog downs maar gelukkig ook heel veel ups!

De eerste 2 foto's zijn onbewerkt, de laatste 2 zijn bewerkt!
[ img ]

[ img ]
(Foei, hakken optrekken. Ik ga mijn beugels ook een gaatje langer doen)


[ img ]
Mooi beeld vind ik zelf, jammer dat ik net sta haha


[ img ]
<3 <3 <3


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

P.s. Ik ben niet blij met mijn gewicht en ben hard bezig om fitter te worden! Ik heb niet het idee dat ik Gina in de weg zit, ik zit mezelf vooral in de weg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 14:43 



 
Profiel   

Niemand tips of reacties haha? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 21:15 



 
Profiel   

Leuke foto's! Voor mij te weinig om echt een goed beeld te krijgen (voor zover dat vanaf fotos kan natuurlijk) en tips te geven. Dat gewicht in combinatie met je paard lijkt wel goed te zitten hoor. Van wat ik op de foto's kan zien heb je je eigen verbeterpunten al goed in de gaten, dus ga lekker door met vertrouwen opbouwen, dan komen jullie er wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 21:23 



 
Profiel   

ziet er goed uit! fijn dat je vertrouwen aan het terug winnen bent!
knap dat je voor je paard aan het afvallen bent! keep up the good work!

tips? neem eens een zitles. je zit een beetje in stoelzit en je paard heeft de neiging haar rug niet helemaal lekker bol te maken lijkt het op de foto's, ze trekt haar rug een beetje hol en zet haar nek erop en loopt soms wat achter de loodlijn. Hoe meer jij in stoelzit zit hoe meer je paard haar rug hol houd. ook lijkt het op de foto's alsof ze wel wat meer spieren kan gebruiken rond haar SI gewricht wat het beeld kan vertekenen. maar met goed trainen moet dat vanzelf goed komen. ook haar achter de loodlijn rijden helpt niet om haar haar rug goed te laten gebruiken. iets meer teugel geven, veel overgangen rijden en op je zit gaan letten en volgens mij heb je dan volgend jaar nog veel mooiere plaatjes.

vooral je laatste rijfoto ziet er mooi uit!
ga vooral zo door!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 21:27 



 
Profiel   

Bedankt voor de lieve reacties!

En qua tips Sas_Mon, je slaat de spijker op z'n kop! Mijn zit is niet meer hoe hij geweest is en moet inderdaad verbeteren. En inderdaad, de spieropbouw van Gina moet weer beter, ze had toen ze Z liep een mooie bolle kont maar die is wat minder geworden haha! Als ik het een beetje spannend vind, pak ik mijn teugel korter (geeft me een safe gevoel, onzin I know haha). Wanneer ik inderdaad meer teugel geef, veel overgangen rij en beter zit weet ik zeker dat het goed komt!
Grappig om te merken dat je met een paar momentopnames precies ziet waar het nog beter kan/moet :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 21:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen