Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Extreme trail park stal Tilburgs

 
Profiel   

Alweer een paar maanden geleden ben ik met mijn paardje en een vriendin en haar paard naar Tilburg gegaan! Ik volgde het trailpark al een paar jaar op facebook en wilde er heel graag een keer naar toe.

Zaterdagochtend de paarden geladen voor dag 1! We hadden in de buurt een overnachting geboekt en gingen zondag nog een keer. De 2de dag was eigenlijk voor onze bijrijders, maar door enorme treinproblemen hebben wij het maar zelf gedaan, wat vervelend :+

Het was echt ontzettend leuk! Ik had weinig verwachtingen, maar het ging best goed! Ik heb niet van alle momenten en hindernissen een foto, dus hier is een kleine verzameling. Je begint altijd aan de hand, en als je wilt kun je halverwege opzadelen.

1. Dag 1, we beginnen rustig
[ img ]

2. De wipwap
[ img ]


3. Door het bubbelbad, was 1 keer gelukt en daarna niet meer. Weinig paarden durfde deze dus ik was trots!
[ img ]

4. Maar dit mini slootje kon echt niet hoor! Meneer sprong er uiteindelijk overheen
[ img ]

5. Bovenop de heuvel
[ img ]

6. En heel trots op de losse brug!
[ img ]

7. We beginnen dag 2 met een kleine buitenrit in de omgeving
[ img ]

8. Vandaag ook de hoogste band mee gepakt van de bandenstapel!
[ img ]

9. Mr T vond het allemaal wel prima
[ img ]

10. De 2de dag ook de 'waterval' mee gepakt, dag 1 werkte die niet
[ img ]

11. Ook onder het zadel geprobeerd
[ img ]

12. In het water spelen is altijd leuk
[ img ]

13. Bovenop de heuvel weer
[ img ]

14. En we pakte weer de losse brug die echt geen probleem was!
[ img ]

Mr T heeft het echt ontzettend goed gedaan en ik ben enorm trots <3 Met aankomst op het terrein was hij ontzettend wakker met hoge staart en veel snuiven, maar was helemaal goed gekomen! Dag 2 liep hij rond alsof hij er al jaren kwam.

We hadden lang niet alle hindernissen kunnen doen dus wij komen zeker een keer terug 8-)


Laatst bijgewerkt door Lagonda op 25-06-19 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 17:29 



 
Profiel   

dat ziet er erg leuk uit. Altijd leuk om nieuwe dingen met je paard te ondernemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 17:32 



 
Profiel   

Is het niet stal Tilburgs in Bergeijk ipv in Tilburg?? Of id er een nieuw park bijgekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 17:34 



 
Profiel   

Bekend terrein :) Is alleen wel in Bergeijk en niet in Tilburg ;)
Leuke foto's en stoer paard heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 17:35 



 
Profiel   

Haha jullie hebben helemaal gelijk! Ik was even in de war, het is stal Tilburgs, bij deze aangepast :)

En bedankt *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 17:37 



 
Profiel   

Heel gaaf! Ik ga dit binnenkort ook doen met mijn paard, jammer dat het zo ver rijden is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 17:40 



 
Profiel   

Ja echt jammer die afstand! Anders was ik zeker vaker gegaan, hele leuke plek

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 19:15 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 10:56 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard heb je en zo braaf ook! Lijkt me super leuk om een keer te doen zo'n trailpark.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 14:04 



 
Profiel   

Je hebt inderdaad een dapper paard! +:)+

Die van mij doet niks waar water aan te pas komt, dus de vijver, het bubbelbad en de waterval waren geen succes :') Maar de overige dingen waren ook heel leuk, dus ik wil zeker nog een keertje terug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 14:05 



 
Profiel   

Dankjullie! Ik ben ook trots op hem :D

Ik vind dat park echt fantastisch! Kleiner dan ik had verwacht, maar zo veel hindernissen en moeilijheidsgraden dat je echt niet alles in 1 dag kan doen, laat staan 2. Misschien eens een Bokt dagje daar organiseren 8-) Jammer dat het voor mij iets van 2 uur met de trailer is

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 17:00 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk zeg!! Jammer dat het voor mij 2,5 - 3 uur rijden zou zijn ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 17:13 



 
Profiel   

Wat gaaf! Erg leuke foto's en leuk paard heb je!
Zijn er meer van dit soort trailparken door Nederland? Ik heb er nog van gehoord, maar lijkt me erg leuk om ook eens te doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 22:12 



 
Profiel   

Super leuk! Was er laatst ook geweest. Lijkt kleiner maar je kunt je er prima vermaken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 15:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen