Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn knappe haflinger van 1.70 die geen haflinger is

 
Profiel   

Ja daar waren we weer hoor :D . Altijd maar weer die vervelende titels verzinnen _O- Naja, ze is blond, ze is vos en ook 1.70. Alleen dus geen haflinger :+

Wat hebben we een heerlijke voor-zomerse maand gehad en weer veel gedaan en geleerd samen! Veronia (v. Macho Polo) is mijn eerste zelfgefokte paard. Het is een Groninger merrie van nu 4 jaar oud en ruim 1.70 hoog. Begin dit jaar zijn we rustig aan begonnen in de B en deze maand hebben we de laatste punten voor de L1 gehaald. De komende weken gaan we daar lekker voor doortrainen en dan eens zien hoe we het er vanaf gaan brengen daarin.

Deze foto's zijn gemaakt tijdens onze laatste B-wedstrijd. Het was de tweede keer dat we op dit terrein reden en waar ze het de eerste keer nog wel heel spannend vond, liep ze er nu net alsof ze thuis was.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Maar naast het oefenen voor wedstrijden en dressuurmatig trainen, doen we ook wel eens iets anders voor de afwisseling. En leuk dat ze dat vindt! :)
[ img ]

De lessen waren weer mooie leermomenten en dan is het alleen maar goed dat je jezelf er eens in tegenkomt, daar kun je juist weer mee vooruit.
[ img ]

Tja en tijdens de hitte is het natuurlijk hittevrij, en dan is het feest want dan wordt er gedoucht

En daarna gezandstraald :')
[ img ]

En zo waren we gisteravond toen het afgekoeld was weer lekker aan het oefenen.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Voor volgend weekend staat er een proefgerichte clinic op het programma. Ik hoop dat we daar ook weer veel van kunnen leren :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 07:55 



 
Profiel   

wat een gaaf paard heb je <3 ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 08:00 



 
Profiel   

Op de een na laatste foto kijkt moeders even mee!

Vind het nog steeds zo’n gaaf dier!
Nog heel veel plezier en succes met haar :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 08:15 



 
Profiel   

Ziet er super uit!
Je lijkt beter te zitten zelf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 08:19 



 
Profiel   

Ik zou voor de overstap naar het L1 de achterhand actiever maken TS dan gaat ze ook beter nageven i.p.v. hangen op de hand. Ik zou als ik jou was, bij het wijken zorgen dat ze tussen twee teugels blijft en niet schuin opzij gaat. Haar manen en staart zijn prachtig van kleur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 11:09 



 
Profiel   

Wat een gave kleur heeft ze! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 11:13 



 
Profiel   

Kom vaker iets van je tegen, en het ziet er steeds beter uit!
Op sommige foto's lijk je iets voorover te vallen, is eigenlijk mijn enige tip ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 11:35 



 
Profiel   

Ha daar is ze weer! Duidelijk een Groninger hoor, echt érg misleidend!! *D

Gisteravond was het heerlijk om te rijden, hè.
Heb zelf ook lekker gekacheld op m’n halve Groninger :o [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 15:59 



 
Profiel   

Haha bedankt, ja mams houdt dochter nog altijd in de gaten hoor! Je moet haar eens horen als ik met haar dochter op pad ga met de trailer.

Mooi uitzicht heb je Gimmick <3

Nessinator dank je, ik weet dat ik dat doe en ik ben er bewust mee bezig om te proberen het te verbeteren.

Thnx verder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 20:21 



 
Profiel   

Jullie zijn al flink gegroeid zeg, top!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen