Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mooie 5-jarige Fairytale onder het zadel

 
Profiel   

Bijna een jaar geleden postte ik dit topic: [RIJ-ITP] Mooie 4-jarige Fairytale onder het zadel (helaas doen de tinypic foto's het niet meer) met zoveel leuke reacties van bokkers <3

In het afgelopen jaar is één van de reacties mij een beetje bijgebleven;
Citaat
Citaat
wat zijn jullie lange termijn doelen met haar?

Na veel 'domme' pech met vorige paarden, en in de vorige maanden, klinkt "zo lang mogelijk plezier van houden" misschien afgezaagd, maar daar komt het toch wel op neer.


Helaas hebben we ook dit jaar te maken gehad met 'domme pech' met een nieuw zadel; door een fabrieksfout bij Schutte zadels was ons nieuwe zadel (veel) te weinig opgevuld met alle problemen van dien: 3x bij kliniek geweest, 3x bij de fysio en 6 maanden uit de running.

Sinds een maandje hebben we weer groen licht om volledig op te bouwen en zijn we dus weer aan de slag! Afgelopen vrijdag zijn we op les geweest op een stal met binnenbak, als voorbereiding op het winter seizoen.

Ze is geen binnenbak gewend en ondanks dat ze heel braaf is, laat ze spanning zien door zichzelf wat strak te houden, te weinig lengtebuiging te laten zien en minder sprong in de galop. We zijn ons er dus van bewust en mee aan de slag, we gaan nog een paar keer op pad voor we gaan starten. Ook ben ik druk bezig met mijn eigen houding/inwerking.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik kan heel goed op het verkeerde been lichtrijden :P
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 19:26 



 
Profiel   

Oh wat balen zeg van dat zadel!

Wat een ontzettend aansprekend paard heb je!!
Ziet er heel vriendelijk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 19:50 



 
Profiel   

Wat een genot om naar te kijken!! Hele fijne hoofd hals houding en je rijdt erg vriendelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 20:00 



 
Profiel   

Wauw wat een knap paard!! <3

Het beeld zo te beoordelen ziet er fijn uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 20:27 



 
Profiel   

Ziet er ontspannen uit inderdaad wel wat op de voorhand, maar lijkt me dat de komende tijd met de trainingen vanzelf goed gaat komen als ze wat sterker wordt en spieren verder opbouwen. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 21:06 



 
Profiel   

Wat is het toch een prachtig paard!
Vreselijk van dat zadel. Hopelijk hebben jullie vanaf nu meer geluk!
Ik vind het leuk jullie te volgen. Ook omdat ik nu zelf een Fairytale heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 21:24 



 
Profiel   

Wat een leuk paard! Ziet er vriendelijk gereden uit. Wat een toestanden en pech heb je de afgelopen tijd gehad. Ik heb het zelf ook gehad met mijn merrie het eerste jaar en ook zadelproblemen weet ik alles van helaas. Hopelijk hebben jullie de komende tijd meer geluk en krijgen jullie alle tijd om van elkaar te genieten. Succes alvast als je later gaat starten, komt vast goed met jullie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 18:45 



 
Profiel   

Wat een leukerd <3 En wat een brute pech met het zadel. Gaan ze dit op de een of andere manier vergoeden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 22:04 



 
Profiel   

Oeh, die vind ik leuk <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 22:18 



 
Profiel   

Ze lijkt zoveel op mijn Fairytale merrie... oh wacht, het is ook mijn paard

Voor de eerste keer op ander terrein liep ze hartstikke fijn. Nu weer oppakken, conditie verbeteren en je werkt goed aan je houding!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 18:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen