Project kneus in de m1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:29

Wauw!! Wat een stoere knol, ik ben verliefd. <3 Ik heb een speciaal plekje in mijn hart voor van die grote reuzen (heb er tenslotte zelf ook één).

Overigens, ik zat vroeger ook altijd op mijn reus in een stoelzit. Het is bijna niet te doen om je benen daar goed omheen te krijgen.
Voor mij heeft een ander zadel wel geholpen, maar mijn paard is opzich niet zo moeilijk met zadels. Dus als je 'lekker' zit, zou ik vooral zo doorgaan! Je paard loopt er zéker niet minder om!!!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:33

Ladygiroc schreef:
Ik zie niet in hoe ik dit meer met fluwelen handschoentjes kan omschrijven dan dit. Ik zeg nergens dat ze veul te dikke benen heeft, of dat ze moddervet is. Ik zeg zelfs dat ik de stoelzit niet eens als probleem zie.. Ik heb namelijk geen enkele moeite met de houding van TS. Hoop dat zij dat ook niet zo opvat maar door dit soort gemekker snap ik wel dat mensen geen foto's meer posten :7

Feit is gewoon dat een HP op dit paard, met dit zadel mooier zou zitten voor het beeld omdat ie lang en smal is.


Ik vind het niet respectvol als je het bij mensen over poten hebt. Dat was het deel wat op mij nogal grof overkwam.

Je kan ook zeggen dat jij denkt stoelzit komt doordat iemand dikkere en kortere benen heeft
Dan zeg je hetzelfde.

Komt zoveel aardiger over. Vind ik dan.

Fluwelen handschoenen hoeft echt niet.

:)

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:50

Ladygiroc schreef:
Ik denk dat de stoelzit die jullie zien niet het probleem is. Dit paard is zo groot dat je met dikkere en vooral korte pootjes je been niet om zo'n kasteel kan leggen, dus niet perfect lang kan zitten, zeker als er een hoop beweging in het kasteel zit.

Ik vind het een geniaal dier, echt zo'n ik-ben-me-van-geen-kwaad-bewust blik :D


Je hebt het zelf over dikkere en vooral korte pootjes en dat is niet respectvol naar TS toe om het in die bewoordingen te benoemen.

Eleeke

Berichten: 2032
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:01

meestal is er helemaal niets mis mee om je kritiek voor je te houden.

Tenzij je daarmee echt waarde kan toevoegen aan de combinatie , of een paard in bescherming moet nemen.

Hier gaat om een goede (bekende zelfs) amazone, die al menig project paard goed heeft gekregen. Die gewaardeerd zz licht jurylid is ... dus ..... heel hoogst waarschijnlijk al kritischer op zichzelf is dan de gemiddelde nederlandse ruiter/ amazone.

Dan kun je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aannemen dat ze zich bewust is van haar verbeterpunten ( wie heeft ze niet ).

Ik vraag me dan af wat men hier wil bereiken met het benoemen daarvan?


edit :typo's

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:11

Eleeke schreef:
Ik vraag me dan af wat men hier wil bereiken met het benoemen daarvan?


Degene die nu TS van commentaar voorzien hebben: hebben hun paard niet zo goed voor elkaar als TS :D

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:39

Anoniemk2 schreef:
Eleeke schreef:
Ik vraag me dan af wat men hier wil bereiken met het benoemen daarvan?


Degene die nu TS van commentaar voorzien hebben: hebben hun paard niet zo goed voor elkaar als TS :D

Gelukkig bereik je met deze opmerking ook heel veel.
Er worden nu heus niet een heleboel mensen over 1 kam geschoren, om een reden die ook nog eens geen enkele causaliteit heeft.
Of heeft tegenwoordig iemand feedback geven te maken met hoe je je eigen paard voor elkaar is (als je die überhaupt hebt)?

Doef

Berichten: 1736
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 23:54

Prachtig dier, straalt heel veel macht en power uit... Gaaf!

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 00:17

Ik reageer nooit meer bij dressuur, maar het viel mij wel op hoe TS zit en volg de discussie waar ik me toch echt over verbaas eigenlijk.

Tem eerste boeit het eigenlijk niet wat iemand doet of is. En ook niet van waar je met een paard hebt moeten komen.
Je plaatst foto's en daar wordt je op beoordeelt. Net als iemand de ring in komt en daar wordt beoordeelt op wat diegene laat zien. Dan kan je 10x roepen dat het thuis beter gaat, maar dat is niet van belang.

Ik verbaas me ook echt hoeveel mensen dit wel acceptabel vinden en de redenen/smoesjes voor een slechte zit "normaal" vinden. Dat is echt in de gehele sport een probleem.

Ik zie bijv hele jonge kinderen rond rijden die amper kunnen zitten, slecht lichtrijden, maar wel leren een pony in de krul te trekken. Je ziet onrustige benen en handen van jongs af aan en omdat de sport het accepteert, wordt er echt te weinig op gelet en aandacht aan besteed.

Of iemand B rijdt of GP maakt ook echt niet uit. Juist in de GP zou je strenger beoordeelt mogen worden. Je hebt ook vaak een voorbeeld functie.

Heb de afgelopen jaren weer meer dressuur op Hoog niveau bekeken en schrik ook van de houding van die ruiters. Dus dat iemand bekend is en GP rijdt bijvoorbeeld, zegt echt helemaal niks. En dat jury's het accepteren, maakt het alleen maar erger en een groter probleem.

Een paard heeft echt altijd last van de slechte zit van de ruiter. Maar de ruiter zelf ook. Hoe beter je zit, hoe makkelijker het wordt. Nu wordt er met verschillende maten gemeten en daar heeft niemand wat aan.

Gewoon iedereen; eerst goed leren zitten en als je niet goed zit, daar altijd aan werken. En jury's moeten al jaren veel en veel beter opgeleid worden. Ik zag laatst het EK en dan zie je zelf paarden die echt niet rad zijn. Dat vanwege naam en geld niks gezegd wordt, niet ingegrepen etc is echt een schande.

Mooi dat TS zover is gekomen met dit paard, maar zodra je foto's plaatst op internet kan je commentaar verwachten. Je bent nooit uitgeleerd, dus een goede ruiter doet er altijd wat mee. Zeer gezien hoeveel mensen het ook opvalt.
Het zijn geen persoonlijke aanvallen, maar commentaar op de foto's. Een goede ruiter, jury, instructeur ziet dit zelf ook duidelijk.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:17

Ik begreep altijd dat "rijden in the picture" het showen van je foto's was, en "horses at work" foto's met vraag om commentaar.

Daarbij is opbouwende kritiek geen herhalende kritiek. Ik begrijp jullie gehamer niet, TS móét gewoon naar jullie luisteren anders kan ze niet over kritiek. En dan nog maar niet te spreken over sommige lompe uitspraken. Deze laatste ook weer.. 'een goede ruiter, jury of instructeur ziet dit zelf ook duidelijk'. Wat wil je daar nu mee zeggen??

Soms zou ik een ieder van jullie eens willen uitnodigen bij mij thuis. En dan rechtop, in de exact juiste houding, iéder paard rijden. Maar dat gaat niet.. Want dan lig je er bij sommigen af :')

Bodiwi
Berichten: 142
Geregistreerd: 22-09-19

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:37

Wat ik dan weer jammer vind om te lezen is dat sommige lijken te denken dat deze ruiter, een volwassen vrouw, niet zelf in staat is om op kritiek te reageren. Ik lees hier ook niets wat niet waar kan zijn, wel dingen waarvan je op basis van deze foto's niet met zekerheid kunt zeggen dat dat het geval is. Ik zou me in ieder geval aardig gekleineerd voelen wanneer mensen voor mij gaan reageren en deze reacties lokken juist ook dat "doordrammen" uit. Ik lees het overigens al niet als drammen, maar als een poging meer uitleg geven, maar het was me al duidelijk dat een aantal mensen niet open staan voor informatie en een kritische noot.

Erg naar ook dat er vanuit wordt gegaan dat andere mensen niet kunnen rijden. Je hebt geen idee op welk niveau mensen de sport beoefenen en in mijn geval is het dan ook zeker niet waar. Je zet jezelf met een dergelijke uitspraak enkel buiten spel in een discussie. Daarnaast al geeft een B ruiter mij advies over hoe ik mijn LT paard moet rijden, als ik denk dat ik er wat mee kan dan doe ik het. Zal me een worst zijn welk niveau iemand heeft.

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:49

Bodiwi schreef:
Wat ik dan weer jammer vind om te lezen is dat sommige lijken te denken dat deze ruiter, een volwassen vrouw, niet zelf in staat is om op kritiek te reageren.

Ik lees hier ook niets wat niet waar kan zijn, wel dingen waarvan je op basis van deze foto's niet met zekerheid kunt zeggen dat dat het geval is.

Ik zou me in ieder geval aardig gekleineerd voelen wanneer mensen voor mij gaan reageren en deze reacties lokken juist ook dat "doordrammen" uit.

Ik lees het overigens al niet als drammen, maar als een poging meer uitleg geven, maar het was me al duidelijk dat een aantal mensen niet open staan voor informatie en een kritische noot.


Helemaal eens met hetgeen niet is doorgehaald.

Denken deze mensen nu echt dat ze de ts hiermee helpen? Ze nemen haar topic over en geven anderen daarvan de schuld. Maar hun aandeel is minstens even groot. En het ergste is dat ze dat helemaal niet in de gaten hebben en maar door blijven gaan.

Beheer zou hier kunnen ingrijpen.

Ts, ik ben niet in de positie om inhoudelijk commentaar te geven.

Het lijkt me enorm lastig om te wennen aan de gangen en bouw van zo'n prachtig, maar massaal paard. Maar ben je er eenmaal aan gewend en weet je ermee om te gaan, dan lijkt het me een machtig en machtig mooi gevoel om zo'n paard te berijden. Al die kracht en die hoogte, dat moet wel voelen alsof je de hele wereld aankunt :wow:
Laatst bijgewerkt door Boras op 26-09-19 08:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:53

Aha zo. Je mag alleen reageren als je het ermee eens bent. +:)+ Waar maak jij uit op dat ik denk dat TS zelf niet in staat zou zijn te reageren? Ik geef mijn mening, net zoals jij dat doet.

En helaas uit ervaring meerdere malen mee gemaakt.. Ruiters/amazones vanaf, ik zeg maar even Z niveau, kunnen heel vaak dit soort paarden niet rijden, nee.
Laatst bijgewerkt door Vulina op 26-09-19 09:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:53

NatasjavE schreef:
Ladygiroc schreef:
Ik zie niet in hoe ik dit meer met fluwelen handschoentjes kan omschrijven dan dit. Ik zeg nergens dat ze veul te dikke benen heeft, of dat ze moddervet is. Ik zeg zelfs dat ik de stoelzit niet eens als probleem zie.. Ik heb namelijk geen enkele moeite met de houding van TS. Hoop dat zij dat ook niet zo opvat maar door dit soort gemekker snap ik wel dat mensen geen foto's meer posten :7

Feit is gewoon dat een HP op dit paard, met dit zadel mooier zou zitten voor het beeld omdat ie lang en smal is.



Ik vind het niet respectvol als je het bij mensen over poten hebt. Dat was het deel wat op mij nogal grof overkwam.

Je kan ook zeggen dat jij denkt stoelzit komt doordat iemand dikkere en kortere benen heeft
Dan zeg je hetzelfde.

Komt zoveel aardiger over. Vind ik dan.

Fluwelen handschoenen hoeft echt niet.

:)


Eens. Ik zal dan (naast stevige benen ;) ) ook een tere ziel hebben, maar ik vond het ook naar om te lezen.

Prima om te bespreken dat de bouw en lengte van je benen invloed heeft op je rijden, maar dat kan ook met prettigere woorden. Dan komt wat je schrijft ook beter over, omdat mensen zich niet storen aan je woordkeus. En kan je het in een topic gewoon blijven hebben waarover het zou moeten gaan.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:01

Nou TS, je hebt iig een topic waarin gereageerd wordt. :D

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:11

Nimber schreef:
He charming wat ben je lekker vriendelijk. Goed bezig joh!
Project kneus is inderdaad dit paard. Ik koop al jaren projecten op die door andere mensen zijn afgedankt, niet te rijden zijn en zowel medisch, lichamelijk, geestelijk en rij technisch heel veel problemen hebben.
Ik probeer ze weer op de rit te krijgen tot nu toe is dat altijd gelukt. Een aantal paarden hebben hun weg bij nieuwe eigenaren gevonden op bokt maar er zijn er ook een paar de halve wereld over gegaan.
Als je je zo graag in mij wil verdiepen dan had je natuurlijk al geweten dat dit paard een verleden heeft met een grote dosis ellende.

Ik heb nergens gezegd dat ik perfect zit en daar een tien voor verdien. Maar op basis van de honderden proeven die ik heb gereden waarbij je een cijfer voor houding en zit krijg kan ik mij prima vinden in de cijfers die ik krijg.

Dat jij je zorgen maakt over de rug van mijn paarden is vriendelijk van je maar niet nodig. Mijn eerste Z en subtop paarden zijn inmiddels de 20 in goede gezondheid zonder problemen aan hun rug of elders gepasseerd.
Ik geniet lekker van dit paard en dat ga ik nog vele jaren doen.


Jammer dat je mijn berichten zo negatief in ziet..
Verder ga ik hier niet eens verder op in want het is duidelijk dat jij niet openstaat voor goed bedoelde kritiek van anderen en het moeilijk vind kritisch te zijn over jezelf.. Is niet erg maar dan houd het inderdaad op en moet je vooral verder gaan met hoe je bezig bent en hoop ik oprecht dat je nog ver mag komen met dit paard.

Citaat:
@CharmingS:
Ik bedoel de uitspraak dat je de ruiter een project kneus noemt.
Dat soort uitspraken vind ik op de persoon gericht en ronduit beledigend. Het is ook absoluut niet nodig om je opbouwende feedback over te kunnen brengen. Het doet er eerder afbreuk aan.

Ik vind het ronduit beledigend om je paard een kneus te noemen, aangezien paard in deze helemaal geen kneus is zoals ik hem zie op de foto's. Dus daarom was het mij niet helemaal duidelijk of ze het over zich zelf had of over het paard, aangezien IK vind dat het woord kneus in deze niet op zijn plaats is en ronduit respectloos vind naar het paard wat zichtbaar zijn uiterste best doet!

Ik hoef ook zeker niet aardig gevonden te worden hier, ik heb vrienden in het echte leven en zit hier op bokt om kennis te vergaren en over te brengen. Dus wat jullie van mij persoonlijk vinden kan me werkelijk gestolen worden. Wel jammer dat berichten altijd in de negatieve zin gelezen worden. Niet alleen die van mij en in dit topic maar over het algemeen op bokt. Maargoed dat is weer een andere discussie..

Nogmaals TS veel plezier gewenst in de toekomst en op de stoelzit na vind ik het er super uit zien en denk ik dat jullie het ver gaan schoppen +:)+

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:26

Straks leest Ice mee :wow: Dan zal hij zich vast beledigd voelen :=

Alenthe05

Berichten: 1096
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 14:54

Als je dit paard in real life hebt zien lopen weet je at hij echt niet lekker zit. Ik vind het heel fijn dat hij weer goed is na die zeer vervelende blessure. Je werkt aan jezelf en ik heb er totaal geen twijfels over. Toevallig heb ik deze proef in het echt gezien, de foto's zijn wel meer momentopnames.

Kim gewoon lekker genieten van je Ijs! Jullie komen er wel!

koetje28

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 15:15

En dan ook nog op de voorpagina :j
Stoertjes met de prijsuitreiking 8-) *\o/*

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 18:50

Wat een verschil zeg.

Je hebt prachtig werk geleverd met dit “slagschip”, sorry, paard :P
Zo’n groot paard is niet makkelijk om bij elkaar te rijden, blijf zo verder werken. Dan komen jullie er wel!

Ik wens je veel succes in de M en op naar de Z.

Dovahkiin

Berichten: 566
Geregistreerd: 30-12-17
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 19:06

Allereerst, TS wat een kanon van een paard! :wow: Hij ziet er fantastisch uit en glimt als een spiegeltje!

Wat ik mij oprecht afvraag; iedereen heeft het over de stoelzit van TS maar ik heb het idee dat de teugeldruk best hoog ligt? Is dat (op deze foto's) het geval of zie ik dingen die er niet zijn?
Ik vraag dit mij gewoon af om te leren, dus ik wil het niet aangeven als een feit. Het is meer een vraag.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10425
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 19:14

CharmingS schreef:
Citaat:
@CharmingS:
Ik bedoel de uitspraak dat je de ruiter een project kneus noemt.
Dat soort uitspraken vind ik op de persoon gericht en ronduit beledigend. Het is ook absoluut niet nodig om je opbouwende feedback over te kunnen brengen. Het doet er eerder afbreuk aan.

Ik vind het ronduit beledigend om je paard een kneus te noemen, aangezien paard in deze helemaal geen kneus is zoals ik hem zie op de foto's. Dus daarom was het mij niet helemaal duidelijk of ze het over zich zelf had of over het paard, aangezien IK vind dat het woord kneus in deze niet op zijn plaats is en ronduit respectloos vind naar het paard wat zichtbaar zijn uiterste best doet!

Ik hoef ook zeker niet aardig gevonden te worden hier, ik heb vrienden in het echte leven en zit hier op bokt om kennis te vergaren en over te brengen. Dus wat jullie van mij persoonlijk vinden kan me werkelijk gestolen worden. Wel jammer dat berichten altijd in de negatieve zin gelezen worden. Niet alleen die van mij en in dit topic maar over het algemeen op bokt. Maargoed dat is weer een andere discussie..

Nogmaals TS veel plezier gewenst in de toekomst en op de stoelzit na vind ik het er super uit zien en denk ik dat jullie het ver gaan schoppen +:)+


O help :x

Ik noem mijn paard speklap en hij reageert er ook nog op. Wat zal hij beledigd zijn :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:07

superpony schreef:
Ik reageer nooit meer bij dressuur, maar het viel mij wel op hoe TS zit en volg de discussie waar ik me toch echt over verbaas eigenlijk.

Tem eerste boeit het eigenlijk niet wat iemand doet of is. En ook niet van waar je met een paard hebt moeten komen.
Je plaatst foto's en daar wordt je op beoordeelt. Net als iemand de ring in komt en daar wordt beoordeelt op wat diegene laat zien. Dan kan je 10x roepen dat het thuis beter gaat, maar dat is niet van belang.

Ik verbaas me ook echt hoeveel mensen dit wel acceptabel vinden en de redenen/smoesjes voor een slechte zit "normaal" vinden. Dat is echt in de gehele sport een probleem.

Ik zie bijv hele jonge kinderen rond rijden die amper kunnen zitten, slecht lichtrijden, maar wel leren een pony in de krul te trekken. Je ziet onrustige benen en handen van jongs af aan en omdat de sport het accepteert, wordt er echt te weinig op gelet en aandacht aan besteed.

Of iemand B rijdt of GP maakt ook echt niet uit. Juist in de GP zou je strenger beoordeelt mogen worden. Je hebt ook vaak een voorbeeld functie.

Heb de afgelopen jaren weer meer dressuur op Hoog niveau bekeken en schrik ook van de houding van die ruiters. Dus dat iemand bekend is en GP rijdt bijvoorbeeld, zegt echt helemaal niks. En dat jury's het accepteren, maakt het alleen maar erger en een groter probleem.

Een paard heeft echt altijd last van de slechte zit van de ruiter. Maar de ruiter zelf ook. Hoe beter je zit, hoe makkelijker het wordt. Nu wordt er met verschillende maten gemeten en daar heeft niemand wat aan.

Gewoon iedereen; eerst goed leren zitten en als je niet goed zit, daar altijd aan werken. En jury's moeten al jaren veel en veel beter opgeleid worden. Ik zag laatst het EK en dan zie je zelf paarden die echt niet rad zijn. Dat vanwege naam en geld niks gezegd wordt, niet ingegrepen etc is echt een schande.

Mooi dat TS zover is gekomen met dit paard, maar zodra je foto's plaatst op internet kan je commentaar verwachten. Je bent nooit uitgeleerd, dus een goede ruiter doet er altijd wat mee. Zeer gezien hoeveel mensen het ook opvalt.
Het zijn geen persoonlijke aanvallen, maar commentaar op de foto's. Een goede ruiter, jury, instructeur ziet dit zelf ook duidelijk.


Als je het commentaar zoals jij omschrijft, zal niemand wat zeggen. En het integendeel met je eens zijn :)

Maar direct beginnen over korte dikke pootjes waar je niet mee kan zitten, tja, wat moet je daar als vrouw mee? Lekker voor je zelfbeeld...

Respectvol reageren daar draait het om, ongeacht wie de TS is inderdaad.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Project kneus in de m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:18

Mensen.. voor jullie mijn citaten aanhalen.. LEES..
Ik heb geen dikke pootjes gezegd en ook geen dikkere poten, jullie lezen echt half.
En waar zeg ik dat ze niet kan zitten? Menn.. blijf me verbazen hier.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:34

Ladygiroc schreef:
Ik denk dat de stoelzit die jullie zien niet het probleem is. Dit paard is zo groot dat je met dikkere en vooral korte pootjes je been niet om zo'n kasteel kan leggen, dus niet perfect lang kan zitten, zeker als er een hoop beweging in het kasteel zit.

Ik vind het een geniaal dier, echt zo'n ik-ben-me-van-geen-kwaad-bewust blik :D

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:39

Ayasha schreef:
Ladygiroc schreef:
Ik denk dat de stoelzit die jullie zien niet het probleem is. Dit paard is zo groot dat je met dikkere en vooral korte pootjes je been niet om zo'n kasteel kan leggen, dus niet perfect lang kan zitten, zeker als er een hoop beweging in het kasteel zit.

Ik vind het een geniaal dier, echt zo'n ik-ben-me-van-geen-kwaad-bewust blik :D


Dikkere ja, geen dikke. En pootjes ipv poten.


Maw, jullie lezen wat je wil lezen. -O-

Maargoed, sommige vallen er zelfs al over dat TS het paard Project Kneus noemt.